Onko teillä ollut koronan, omikron, oireena runsasta nenäveren-
Kommentit (12)
Kyllä on. Just ennen kuin muut oireet alkoivat, niin mulla alkoi runsas verenvuoto nenästä yllättäen. Oireiden aikana nenäverenvuoto oli hyvin herkässä. Nyt olen toipunut, mutta veristä räkää tulee silti niistettyä. Täysin selvää, että liittyi jotenkin tuohon infektioon. Mulla ei ole aiemmin ollut vastaavaa nenäverenvuototaipumusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Just ennen kuin muut oireet alkoivat, niin mulla alkoi runsas verenvuoto nenästä yllättäen. Oireiden aikana nenäverenvuoto oli hyvin herkässä. Nyt olen toipunut, mutta veristä räkää tulee silti niistettyä. Täysin selvää, että liittyi jotenkin tuohon infektioon. Mulla ei ole aiemmin ollut vastaavaa nenäverenvuototaipumusta.
Mitä muita oireita sinulle tuli? Itsellä lievää kurkkukipua ja vähän tukkoinen nenä tuon verenvuodon lisäksi. Perheessä kahdella kotitesteillä todettu selväoireinen korona. Itsellä kotitesti nega ja mietin voiko olla oikeasti nega vai eikö vaan tartunta näy kotitestissä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita oireita sinulle tuli? Itsellä lievää kurkkukipua ja vähän tukkoinen nenä tuon verenvuodon lisäksi. Perheessä kahdella kotitesteillä todettu selväoireinen korona. Itsellä kotitesti nega ja mietin voiko olla oikeasti nega vai eikö vaan tartunta näy kotitestissä. Ap.
Mulla oli ensin lievää kurkkukipua ja pientä tukkoisuutta. Silloin kotitesti oli vielä nega. Parin päivän kuluttua nousi lievä kuume eli noin 37 astetta. Silloin kotitesti oli positiivinen. Kuume meni ohi kahdessa päivässä ja sen jälkeen oli noin viikon vähän sellaista kuivaa yskää. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ensin lievää kurkkukipua ja pientä tukkoisuutta. Silloin kotitesti oli vielä nega. Parin päivän kuluttua nousi lievä kuume eli noin 37 astetta. Silloin kotitesti oli positiivinen. Kuume meni ohi kahdessa päivässä ja sen jälkeen oli noin viikon vähän sellaista kuivaa yskää. Siinäpä se.
Ok, alku kuulostaa aika samalta kuin mulla nyt eli voipa hyvin olla korona vaikka testi ei näytä. Meillä muilla perheessä sairastuneilla rajummat oireet ja sillä mietin voisiko itsellä olla näin kevyillä oireilla vaikka toki tiedänkin että ei tule kaikille samanlaisena. ap.
Rokotuksesta tuli nenäverenvuotoa , niin varmaan se on oire.
Kolme korona rokotetta saatuna, kolme sairastettua koronaa. Kahden sairastetun koronan jälkeen myös toistuvia ja runsaita nenäveren vuotoja. Liittyy mielestäni kyseiseen virukseen. Täytyi myös aloittaa rautatablettien syönnin, koska ferritiinit painuivat alle 6. Monta muutakin oiretta jäänyt, toivottavasti ajan kanssa helpottaisi.
Joulukuussa oli toisen kerran korona ja nyt yhtäkkiä viimeiset 7 pv on ollut kauheaa nenäverenvuotoa mitä ei ole ollut ikinä ennen. Ikää on jo 57v ja olen perusterve. Silloin koronan aikana ylitin rajan usein ja minulta otettiin jopa yli30 nenänäytettä puikoilla. Voikohan tämä olla koronasta johtuvaa? Onko kellään muulla näin jälkeenpäin tämmöistä?
Minulla ihan yhtäkkiä kovaa verenvuotoa nenästä. Ei ole tullut 40 vuoteen. 6 päivää vuotanut, jopa 2 kertaa päivässä. Pientä äänenkäheyttä vain oireena. Ihan outoa. Oisko sitten koronan oire.
Onko teillä loppuneet verenvuodot nenästä ? Ja kuinka kauan kesti ennenkuin loppui.
Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.
Mulla oli korkea kuume, joka meni yhtäkkiä ohi. Sitten tuli kuivaa yskää ja niin kova verenvuoto nokasta että jouduin päivystykseen. Vuotava verisuoni piti polttaa. Niistin ja nokkani oikein räjähti ja verta alkoi valumaan. Lääkäri sanoi että valtimoverenvuoto. Sain tämän jälkeen anemian. Jos olo on huono nenäverenvuodon jälkeen niin tarkistuttakaa hemoglobiini. Mulla hakkas sydän lujaa enkä jaksanut mitään.
Up