Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pyöräilykypärä

Vierailija
09.06.2015 |

Jos pyöräilet lapsen kanssa, onko teillä kypärät? Molemmat vai ainoastaan lapsi?
Istuuko lapsi istuimessa vai kärryssä tai onko teillä " vedettävä pyörä"

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 09:44"]

Perheessäni (2+2) kaikki käyttää pyöräillessä kypärää. Aina. Ajan 3000 - 4000 km vuodessa pyörällä, ilman kypärää olisi tosi alaston olo. Sama kun ajaisi autoa ilman turvavyötä.

[/quote]

aika nopeasti opii käyttämään

Vierailija
62/71 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän luotiliivejä ja haarniskaa 24 h on vain pikkuisen ihottumaa, mutta olen teitä parempi kuitenkin. Olette juuri yhtä säälittäviä kun viestinikin. Mikä on pointtinne? Että syyttää saa kun on itse paremmin tietäjä? Tämä on tullut selväksi mutta ahdistavaa on ihmisten negatiivisuus muita kohtaan ja oman itsensä nostaminen jalustalle keinolla millä hyvänsä. Hävetkääpä käytöstänne se ei ole kaunista eikä edes sivistynyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillarikypärässä häiritsee se, että fillari on sellainnen leppoisa vekotin, jolla käydään kaupassa ja ties millä lyhyillä asioilla ja sitten pitää kantaa sitä kypäräö mukana.

Mopoilla ja moottoripyörillä kypärä ei haitannut samalla tavalla, koska varsinkaan mp:llä ei lähtenyt parin sadan metrin takia liikenteeseen.

Vierailija
64/71 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa jos poljen niin kypärät molemilla mutta jos yksin niin ilman poljen

Vierailija
65/71 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 11:39"]Käytän ja lapset käyttää. Täälläkin yhden hengen säästänyt kypärä. Olisi vain tajuttu säästää se kolaroitu kypärä, niin siitä olisi voinut päätellä kuinka ne jäljet päässä olisi jotain hirveää.
[/quote]
mitä tapahtui? Milloin?

Vierailija
66/71 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit taitava ajaja niin joku muu saattaa ajaa sinun päälle. Esim. minun kylkeen ajettiin suojatiellä kun aurinko häikäsi autokuskia.

Vierailija
67/71 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 20:02"]Vaikka olisit taitava ajaja niin joku muu saattaa ajaa sinun päälle. Esim. minun kylkeen ajettiin suojatiellä kun aurinko häikäsi autokuskia.
[/quote]
Olit liikkeellä polkupyörällä? Oliko kypärä päässä?

Vierailija
68/71 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aihetta käsittelevät ketjut on aikaisemmin poistettu av:ltä asiattomina. Saa nähdä miten käy nyt.

Vierailija
69/71 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
70/71 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemilla, olen itse käyttänyt noin kuukausi ja nyt jo se alkaa tuntua normilta että en enää edes haluaisin polkea ilman

Vierailija
71/71 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen kokoonpanon näin usein viime talvena, kun aamuhämärässä lähdin töihin: äiti pyörällä, pikkulapsi takana istuimessa, vieressä n. 5-vuotias polkee itse omalla pyörällään. Kenelläkään ei kypärää, valoja eikä edes heijastimia! Vieläköhän ovat hengissä?

Itse käytän aina kypärää ja niin tekevät jo aikuiset lapsenikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi