Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ETSI SE LIPPUSI ENNEN BUSSIN KYYTIIN TULOASI!!

Vierailija
09.06.2015 |

Sutjakkaasti eteenpäin, eikä nysvätä siinä oviaukon edustalla.

Siinä sitten seistään kymmenkunta minuuttia, ennen kuin toteat ettei olekaan lippua saati käteistä ja anteeksi..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe minä olen tietoisesti päästänyt pierun hiljaisen eräälle joka osoitti mieltään ja yritti tunkea ohitseni kun kaivelin lippuani. Tein myös voimillani selväksi ettei minun ohitse mennä ennenkuin löydän lippuni. Tottelihan se lopulta ja katsoin pitkään silmiinkin ja totesin että onkohan se lippu povitaskussa vai jäiköhän se reppuun. Samalla kun sanoin niin hymyilin leveästi sillä huomasin miten pieru oli tavoittanut tämän hätähousun sieraimet. 

Vierailija
22/23 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu että ne mummot kyllä vituttaa...eile ku olin kaupassa nii siinä oli joku vitu 80v akka jolla oli iha järettömän iso ostoskärry ja se laitto niitä tavaroita sillee helvetin hitaasti yksitellen siihe kassalle..sitte se unohti hakee kurkkua ja sitte se jätti sen vitun ostoskärrin siihe jonon etee ja lähti matelemaa hakemaa sitä kurkkua..sitte se ei osannu käyttää sitä hintalappukonetta siinä meni ainaki vartti..sitte se tuli takas kassalle ja alko mättää niitä tavaroita siihe. SITTE UNOHTI HAKEE VIELÄ JOTAI VITUN BANAANEJA JA SE LÄHTI UUVESTAA LYLLERTÄMÄÄ HAKEE NIITÄ BANAANEJA!!!! Sitte se tuli taas mättämää niitä tavaroita ja seisoin naama punasena sen takana ja tärisin ku vitutti nii paljo. Sitte ku se oli mättäny niitä tavaroita nii se ei osannu vittu päättää että ottaako lottoo vai kenoo vai eurojackpottia sitte se vaihto aina vittu varmaa sata kertaa. No se otti lottoo. Sitte rukoilin mielessäni: älä maksa kortilla älävittu maksa kortilla...no sitte se rupes kaivamaa sen lompakkoo sen laukusta ja sitte sen kaikki vitun kolikot putos lattialle ja sitte se ALKO VITTU KERÄÄMÄÄ NIITÄ VITUN VIISSENTTISIÄ SIITÄ VITUN LATTIALTA!!!! Sitte se sano että maksaa sittenki kortilla ja EI SE VITTU TIETENKÄÄ OSANNU KÄYTTÄÄ SITÄ VITUN KONETTA!!! no siinä meni seuraavat 15 minuuttia..sitte se sai ne maksettua. Olin just rupeemas mättämää niitä omia ostoksia siihe ja SITTE VITUN MUMMO TEPASTELEE VIELÄ PALAUTTAMAA PULLOKUITIN JA TIPUTTELEMAA NIITÄ VITUN VIISSENTTISIÄ LATTIALLE!!!! Vaihoin kassaa lopulta ku en kestäny ja siinä oli toinen mummo.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun lakkaat kirjoittamasta isoilla