Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Automatka

Vierailija
09.06.2015 |

Hei,
Oon tosiaan menossa tossa heinäkuun puolella ruotsiin autolla. Matkassa minun lisäksi ovat mies ja kaksi lasta (11-13v). Ja kun autolla mennään niin matkaa siinä tosiaan on semmonen 10-13h (riippuen tietenkin pysähdyksistä tankkaamaan,vessaan tms.) siinä n10 tunnin ajomatkalla ehtii tulla (varsinkin lapsilla) aika tylsää. Eli jos sais mahdollisimman paljon hyviä ehdotuksia mitä sillä matkalla tekisi ,että vältyttäisiin siltä tekemisen puuttelta. Ajattelin tässä samalla niitä eväitä ,että pitäisikö pakata jokaiselle semmoinen leipä patonki tms ja naposteluksi jotain viinirypäleitä sekä juomista vai pitäisikö ottaa vaan jotain pientä kuten ne viinirypäleet ja pysähtyä syömään jonnekkin huoltsikalle tms. Eli ehdotuksia noihin eväisiin (vai oliko nuo hyvät?) ja tekemistä matkalle! Kiitos etukäteen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 

Riippuu vähän mihin päin ja mitä reittiä olette menossa sekä siitä millaisia ovat matkaajat. Onhan tuota tekemistä vaikkapa kirjoja, tabletteja, matkapelejä sun muita. Välillä voi käydä jaloittelemassa.

Jotain naposteltavaa kannattaa ottaa mukaan sekä vettä. Matkalla tulee vastaan ruokakauppoja, ravintoloita, grillejä sekä huoltamoita, joista voi sitten ottaa joko valmista tai itse laitettavaa. Kovin pohjoisessa vähän harvemmalla välillä. 

Itse ollaan yleensä laitettu pullo vettä per henkilö ja jotain pientä kuivanaposteltavaa ja tarpeen mukaan ostettu ruokatarpeita tavallisista ruokakaupoista tai suurempaan nälkään käyty syömässä esim. ravintolassa tai grillillä. 

Matkasimme 2013 Suomen Lapin läpi Tromssaan ja Ruotsin Lapin kautta takaisin ja joku päivä sitten Suomen Lapin kautta Nordkappiin ja takaisin. 

Olkaa hyvät

TravelerWillem -project
http://willemontraveling.blogspot.com/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla