Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on töissä joku joka ei puhu kahvitauoilla!!

Vierailija
09.06.2015 |

Miten teen selväksi sille että nyt loppu erakkoilu?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjaiset sille: "Nyt loppu erakkoilu!"

Vierailija
2/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittele vaikka silmiä ja tuhahtele väheksyvästi aina kun näet tämän erakon ;)

Siitä se lähtee ja saatte työilmapiirin kukostamaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasket housusi ja sanot että näin käy joka päivä kunnes avaat suusi.

Vierailija
4/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häne ei halua puhua kanssasi?

Vierailija
5/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhua jos ei ole mitään sanomista?

Vierailija
6/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluta puhua kahvitauolla, kun toiset eivät osaa keskustella mistään muusta kuin julkkiksista ja tositv-ohjelmista.

Vierailija
7/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen erakon olla ja pitäsit itekin sen leipäläpes joskus kiinni!

Vierailija
8/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainkin ärsyttää ne jotka ei osaa pitää suutaan kiinni, kuka jaksaa kuunnella joutavanpäiväisiä löpinöitä.

Vierailija
9/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:41"]

Ei haluta puhua kahvitauolla, kun toiset eivät osaa keskustella mistään muusta kuin julkkiksista ja tositv-ohjelmista.

[/quote]

Dingding. Oikea vastaus.

Vierailija
10/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän k.o. tyyppiä hyvin. Kun mulla on kahvitauko, niin haluan keskittyä siihen taukoon, lukea vaikka lehteä ja syödä rauhassa. Ärsyttää joutua kuluttamaan ne kallisarvoiset minuutit johonkin jonninjoutavaan epäkiinnostavaan löpinään henkilön kanssa, jonka kanssa ei vaan jaksaisi jutella. Eri asia, jos tauolle sattuu samaan aikaan joku hyvä työkaveri, jonka kanssa oikeesti on kiva keskustella. 

Vierailija
11/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Jos on ujo tai estynyt muuten tai väsynyt. Anna olla. Saa tulla hiljaisena ...saahan äänekkäänäkin tulla. Saa tulla ihmisenä. 

Voithan jutella hänen kanssaa kahdestaan joskus. Ehkei halua porukassa puhua. Voi olla sellaisia kokemuksia. Voi olla vaikka koko lapsuus kehoitettin olemaan hiljaa tai ihan mitä vaan. Käy moikkaamassa siellä työssään. Ole ystävällinen.

Vierailija
12/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:40"]Miksi puhua jos ei ole mitään sanomista?
[/quote]
T. Suoma Suomalainen Suomesta.

Vierailija
13/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän osittain tunteesi. Ryhmässä se joka ei sano mitään sanoo itseasiassa paljon. Puhumattomuus ei aina johdu ujoudesta vaan ylenkatseesta muita kohtaan ja tälläinen henkilö väheksyy muita ryhmään kuuluvia. Itsellä tällainen työkaveri on ja joskus kun hänen katseitaan ja ilmeitään seuraan niin ilmiantaa kyllä itsensä. Muuttaa en kyllä ole yrittänyt,hänellä on vapaus olla sellainen kun on.

Vierailija
14/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia, että ihmiset ovat erilaisia. Itse olen puhelias ja sosiaalinen, mutta kahvitunnilla mun irtiotto on hiljaisuus. Nopeita päätelmiä ihmisistä ei kannata tehdä tai voidaanhan me yllättää sit positiivisesti. Sivistynyttä on hyväksyä jokainen yksilönään.:) Tsemppiä henkiseen kasvuun;)

Vierailija
15/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:50"]Ymmärrän osittain tunteesi. Ryhmässä se joka ei sano mitään sanoo itseasiassa paljon. Puhumattomuus ei aina johdu ujoudesta vaan ylenkatseesta muita kohtaan ja tälläinen henkilö väheksyy muita ryhmään kuuluvia. Itsellä tällainen työkaveri on ja joskus kun hänen katseitaan ja ilmeitään seuraan niin ilmiantaa kyllä itsensä. Muuttaa en kyllä ole yrittänyt,hänellä on vapaus olla sellainen kun on.
[/quote]täytyy kyllä sanoa että naisvaltaisissa työpaikoissa jutut on sitä tasoa et väkisin ajatus lähtee harhailemaan muualle.. olen siis hiljaa ja mietin muita asioita.

Vierailija
16/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI, NYT KEKSIN!!!!

Ottakaa kahvihuoneessa jonkun tabletista esiin vauvapalsta. Joku toimii kiertävästi vuorollaan aina esilukijana. Sitten jokainen huoneessa näyttää peukalollaan ylä/ala ja halutessaan lisää uuden kommentin, johon kaikki huoneessa olijat jälleen näyttävät kantansa peukalolla.

Ujoimmatkin pääsevät kahvihuonehenkeen mukaan.

Vierailija
18/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo hiljaiset ovat epäluotettavia. Eivät anna itsestään mitään, kuuntelevat vaan muiden juttuja keräten niitä "pankkiin" jota sitten voi hyödyntää aseena toista vastaan tai seläntakan pomoille itsensä ylentämiseen.

Vierailija
19/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 12:50"]Ymmärrän osittain tunteesi. Ryhmässä se joka ei sano mitään sanoo itseasiassa paljon. Puhumattomuus ei aina johdu ujoudesta vaan ylenkatseesta muita kohtaan ja tälläinen henkilö väheksyy muita ryhmään kuuluvia. Itsellä tällainen työkaveri on ja joskus kun hänen katseitaan ja ilmeitään seuraan niin ilmiantaa kyllä itsensä. Muuttaa en kyllä ole yrittänyt,hänellä on vapaus olla sellainen kun on. [/quote]täytyy kyllä sanoa että naisvaltaisissa työpaikoissa jutut on sitä tasoa et väkisin ajatus lähtee harhailemaan muualle.. olen siis hiljaa ja mietin muita asioita.

[/quote]

Totta. Ei jaksa osallistua siihen haukkumiseen ja kadehtimiseen. Olen sitä mieltä, että ellei ole hyvää sanottavaa, olen hiljaa.

Työkaverit katsoo minua kyllä aina vittumaisesti ja pitää paskana ihmisenä, kun en osallistu tähän haukkumiseen esim. miten Teija-Orvokki voi vielä viiskymppisenä olla hoikka ja jaksaa käydä lenkillä, en minä ainakaan jaksais ja kyllä se nyt muka luulee olevansa jotain ja blaa blaa. Kun minusta se Teija-Orvokki on mukava ja on hienoa, kun ei anna itsensä lössähtää ja ole viiskymppisenä vinkumassa sairaseläkkeelle kulumien ja selkäkipujen takia

Vierailija
20/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 13:04"]Nuo hiljaiset ovat epäluotettavia. Eivät anna itsestään mitään, kuuntelevat vaan muiden juttuja keräten niitä "pankkiin" jota sitten voi hyödyntää aseena toista vastaan tai seläntakan pomoille itsensä ylentämiseen.
[/quote]

Aijoo, viimeksi kuuntelin sallaa, kun Malla oli katsonut Pirjon kanssa Tartu Mikkiin -ohjelmaa, missä oli ollu sama laulaja, joka oli näkyny vilaukselta Tulisuudelmassa ja Tiina oli saanu sen samaan kuvaan.

Missähän se pomo on...olis ylennyksen paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi