Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää miehen käytös lastani kohtaan!

Vierailija
08.06.2015 |

Hän huutaa ja komentaa lastani pienimmistäkin asioista esim, hiukankin kovemmista äänistä (kiljahdukset, "juttelu" lapseni ei osaa vielä puhua). Mutta omaa lastaan ei komenna, antaa kiljua, läpsiä mun lastani, juosta sisällä jne. Yksi esimerkki että hänen muksunsa löi lastani naamaan ja mieheni nappasi muksunsa syliin ja halasi leikkisästi sanonen "eeii saa..." ÄRSYTTÄÄ! miksi olla mun kanssa jos vihaa mun lasta. Hänellä siis tapaamiset oman muksun kanssa mutta asuu mun ja mun lapsen kanssa. (Oma 1v 2kk, hänen 1,5v)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei hyväksy lastasi, oma tärkeämpi. Ja ei voi kuvitella alkavansa isäpuoleksi lapselle jonka joku muu siittänyt. Jätä se ja turvaa lapsesi tulevaisuus!

Vierailija
2/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on tärkeä sinule, miksi sietäisit tuollaista. Eroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa paskasta isäpuolesta lapsuuteni kärsineenä, että se pilasi mun ja äidin välit osittain lopullisesti, kun he eivät eronneet vaan jouduin kärsimään omassa kodissani. En haluaisi olla katkera äidille vaan omata terveen äiti-tytärsuhteen, mutta hänen miesystävänsä pilasi sen.
Eroa, ennenkuin lapsesi kärsii enempää ja teidän välinen luottamus tuhoutuu.
t. 17v

Vierailija
4/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 1v 2kk vanhaa vauvaa komennella jostain kiljumisesta, en kyllä ymmärrä mikä ihmeen kiire sinulla on ollut hankki tuon ikäiselle isäpuoli, heitä ovesta tuollainen ukonkuvatus.

Vierailija
5/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se siika

Vierailija
6/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä annat hänen käyttäytyä noin??

Vierailija
7/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää että minä olen kuulemma liian lepsu lapselleni. Ja sanoo aina että ei hänen muksunsa noin käyttäydy ikinä. Kunnei vaa ymmärrä et lapset erilaisia ja minun lapsellani vaan on temperamenttia... ap

Vierailija
8/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa mitää erityistä miettimistä pitäisi olla, eron paikka ilman muuta.

Vierailija
9/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkistettyä todellisuutta. Se taitaa olla jotakin arkijärjen tuolla puolen.

Vierailija
10/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä. Eikö äidin pitäisi suojella lastaan? Eeeeei, kun oma kultamussukka vs lapsi niin kyllähän se mies voittaa. Mä heittäisin tollasen äijän saman tien pihalle kämpästä

Vierailija
11/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama kuvio, tosin minä olin ns. pariskunnan lapsi. Eriarvoinen ja kyseenalainen kohtelu alkoi minun ollessa vaipoissa ja yläasteikäisenä minulla oli huoneessa televisio ja pieni jääkaappi, "ettei sun tarvii tulla olkkariin eikä keittiöön". Isäpuolen ollessa kotona tein tarpeeni astioihin omassa huoneessani, sillä en uskaltanut enkä saanut mennä vessaan (ainakaan kun isäpuoli oli kotona). Monia epäinhimillisyyksiä äitikin katseli vierestä, kunnes 15v pakkasin kamat enkä ole sen koomin nähnyt siitä "perheestä" ketään. Mitä teen äidillä joka ei täytä tehtäväänsä: suojele lastaan? 

Annan sinulle ap neuvon. Pistä touhulle piste, välittömästi.

Älä sano miehelle "Minua loukkaa että sinä... / en haluaisi että..." jne. 

Sano: "Sinä ET toimi näin." Ei isi-muotoja, ei alentuvaa pyytelemistä. Älä tingi lapsesi kasvuympäristön ilmapiiristä, älä siedä päivääkään paskaa kohtelua, kenellekään perheenjäsenelle. 

Ja millaisen pässin sä olet oikein ottanut? Kuka komentelee vuoden ikäistä vauvaa? Ei sen ikäinen tajua että hänen teot ja aikuisen mesoaminen ovat toisiinsa yhteydessä millään tavalla. 

Vierailija
12/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo! Valoja vähän! Etkai ihan tosissaan anna miehen kohdella noin vuoden vanhaa lasta kohtaan?

Vierailija
13/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa miehes lukemaan iltasatua. Ehdotuksenani olisi tämä keskustelu.

Vierailija
14/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö MITÄ? Sulla on vuoden ikäinen taaperovauva ja asut miehen kanssa jonka mielestä sen ikäinen ymmärtää kieltoja ja käskyjä? Lapses ei opi tossa mitään muuta kuin että mies on pelottava eikä voi muodostaa siihen hyvää kiintymyssuhdetta. Et voi antaa tollasen jatkua enää ollenkaan... sun lapsi ei voi puolustaa itseään, se on vanhemman tehtävä. Eli sun. Et varmaan halua että sun lapsi joutuu kasvamaan ajatellen, että se ei ole sinulle niin rakas että vaatisit sille hyvää miehenmallia?  

Ja vielä. Miksi lapset eivät saisi juosta sisällä? Kyse on alle 2v lapsesta, joka on just löytänyt omat jalat ja nauttii liikkumisen tuomasta vapaudesta ja ilosta. Älkää pilatko sitä turhin kielloin, noin pienen otuksen teputtelu ei esim. tuhoa kotia.

Uusioperheissä on yleinen ongelma se, että puoliso tuntuu aina lellivän omaa lastaan. Näin se onkin, mutta usein kyse on normaalista hellinnästä;  omaan lapseen suhtautuu tunnetasolla (anteeksianto, terve sormien läpi katsominen on helpompaa), toisen lapseen useimmiten järkitasolla (luetaan niitä sääntöjä kuin piru raamattua, ärähdellään jokaisesta pikkuasiasta jne). 

Vierailija
15/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit kai entinen miehesti? Eihän kukaan oo tommosen kaa yhessä :o

Vierailija
16/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehen lapsen äidillä oli hyvä syy ulkoistaa miehen asuminen toisaalle...

Vierailija
17/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:42"]Ehkä miehen lapsen äidillä oli hyvä syy ulkoistaa miehen asuminen toisaalle...
[/quote]

Tämä tuli itselläkin ekana mieleen

Vierailija
18/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasesta vetoa, ettei kummallakaan ole korkeakoulututkintoa.

Vierailija
19/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmassa alkaa olla muutamia katastrofin aineksia.

1. Ilmeisesti tuore parisuhde

2. Uusioperhe

3. Lapsen kehitystä ymmärtämätön ihminen

4. Lapsen kehitystä ymmärtämättömän ihmisen toiminta ja sen vaikutus pieneen lapseen

5. Lapsien kohtelun vertailu -> toisen vanhemman syyllistäminen juurikin tästä lepsuilusta (varo, ettei tilanne mene siihen, että alat uskomaan miestä ja olemaan lapsellesi kohtuuton)

Näin ovat alkaneet surulliset tositarinat.

Vierailija
20/26 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:50"]Satasesta vetoa, ettei kummallakaan ole korkeakoulututkintoa.
[/quote]

Mitähän se sinusta kertoo kun tälläinen asia tuli ekana sinulle mieleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi