Jokaiselle rokottamattomalle puhelu, kirje tai tekstiviesti – THL tukee STM:n ideaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f9521056-82b0-410c-a233-650e2b6ca…
Vieläkö uskotte, että kyse on pelkästään terveydestä? Tämäkin aloitus varmasti poistetaan pian
Kommentit (117)
Itse olen neuvonut useampaa maahanmuuttajavanhempaa, mistä rokotteita saa ja miten aika varataan. Eivät he lue lehtiä tai katso uutisia, ainakaan Suomen. Onhan se hyvä, että ihmisiä tavoitellaan, ettei ainakaan tiedon puutteen takia jää rokotus ottamatta. Saadaan samalla myös kirjattua niitä, jotka ovat sairastaneet ja joilla on sitä kautta jonkinlaista immuniteettia.
No mistä tässä nyt on sit kyse? Sannan halusta ”myrkyttää kaikki” vai? Valtion halusta saada rokotteet käyttöön? Älytön idea tuo yhteydenotto, mutta vielä älyttömämpi on tämä ”ei mitään tekemistä terveyden kanssa”-hokema.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että pian tulee Itävallan tyyliin rokotepakko ja sakot, jos ei noita piikkejä suostu ottamaan...
Riittääkö meillä terveydenhuollon ja poliisin henkilökunta tähän? Pakko ei toimi jos valvontaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Olikos niitä rokottamattomia aikuisia 7%?
Heidän takiaan kaikki tämä?
Uskooko joku?
Tällä mielipidevaikuttamisella saadaan ne 93 % ottamaan neljäs, viides, kuudes, seitsemäs jne jne jne rokotteensa ajattelematta edes asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin yhteiskuntamyönteinen, mutta mitä enemmän painostetaan "vapaaehtoiseen" rokotteeseen, sitä yhteiskuntavastaisempi minusta on tullut. Että bravo yhteiskunta, kannataa jatkaa kansan kahtiajakamista!
Niin varmaan. Palvelut kelpaa kuitenkin, eikös?
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin yhteiskuntamyönteinen, mutta mitä enemmän painostetaan "vapaaehtoiseen" rokotteeseen, sitä yhteiskuntavastaisempi minusta on tullut. Että bravo yhteiskunta, kannataa jatkaa kansan kahtiajakamista!
Ihan itse jaat kansaa kahtia, yhteiskunta pyrkii yhtenäiseen linjaan.
t h e g r e a t r e s e t kannattaa googlettaa ja a g e n d a 2 0 3 0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että pian tulee Itävallan tyyliin rokotepakko ja sakot, jos ei noita piikkejä suostu ottamaan...
Riittääkö meillä terveydenhuollon ja poliisin henkilökunta tähän? Pakko ei toimi jos valvontaa ei ole.
Ei tähän erillistä valvontaa tarvita. "Ajokortti, rekisteriote ja rokotustodistukset", "Onkos mitään henkilötodistusta? Ja sitten se rokotekortti"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku?
Tällä mielipidevaikuttamisella saadaan ne 93 % ottamaan neljäs, viides, kuudes, seitsemäs jne jne jne rokotteensa ajattelematta edes asiaa.
Ja mitäs pahaa siinä on ?
Vierailija kirjoitti:
Kohta ne tulevat varmaan kotiovelle poliisin kanssa...
voi sinua pikkuista uhriudesta unelmoivaa. Oikein naurattaa kaltaisesi 5-vuotiaan tasolla oleva uhoaja-vellihousu.
On noita "häiriköintejä" ennenkin ollut kunnissa. Ellet blokkaa pahimpia ulos. Olisi kiva saada kuitenkin vaaratiedotteet, että ne tulevat perille, paitsi jos on väärä hälytys.
Päättäjät ovat näemmä päättäneet lopettaa ns yhteiskuntarauhan, kun entistä aggresiivisemmin painostavat piikille. Voin kertoa että ei toimi, minuun ei laiteta noita piikkejä enää yhtäkään, riittää kun siitä ekasta sain varmaan pysyvät sydänvaikutukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa, koska valtiolle kelpaa edelleen veroeurot.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja raha tietenkin, mieluusti ilman velvoitteita ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku?
Ja mitäs pahaa siinä on ?
Sulla aivotoiminta jo lakannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän erillistä valvontaa tarvita. "Ajokortti, rekisteriote ja rokotustodistukset", "Onkos mitään henkilötodistusta? Ja sitten se rokotekortti"
Eli kuka nuo mainitsemasi dokumentit kysyy ja missä? Ei ole tähänkään mennessä tarvinnut rokotuksia raportoida missään paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Päättäjät ovat näemmä päättäneet lopettaa ns yhteiskuntarauhan, kun entistä aggresiivisemmin painostavat piikille. Voin kertoa että ei toimi, minuun ei laiteta noita piikkejä enää yhtäkään, riittää kun siitä ekasta sain varmaan pysyvät sydänvaikutukset
Sinä mitään piikkejä ottanut ole. Mistä yhteiskuntarauhan uhasta sin puhut ? Että rokottamattomien promileliike tarttuu aseisiin ? Rauhan palauttamiseen silloin riittää vahvistettu poliisipartio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta ne tulevat varmaan kotiovelle poliisin kanssa...
voi sinua pikkuista uhriudesta unelmoivaa. Oikein naurattaa kaltaisesi 5-vuotiaan tasolla oleva uhoaja-vellihousu.
Säälittää, kun itse nukut vielä ruususen unta, mutta vielä sinultakin hymy hyytyy tulevaisuudessa, kun otat sen seitsemännen tai kahdeksannen piikin ja kroppasi prakaa. Sitten passisi menee punaiseksi etkä enää pääse mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Siihen tuo ehdotettu lakipykälä nimenomaan avaa mahdollisuuden. Hiljaaa hivuttamalla ajetaan kaikille pakolliset myrkkyinjektiot säännöllisin väliajoin.