Jokaiselle rokottamattomalle puhelu, kirje tai tekstiviesti – THL tukee STM:n ideaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f9521056-82b0-410c-a233-650e2b6ca…
Vieläkö uskotte, että kyse on pelkästään terveydestä? Tämäkin aloitus varmasti poistetaan pian
Kommentit (117)
En ole vapaamatkustaja, 2 vuotta menot olleet minimissä ja ruokakaupassa ja apteekissa lähinnä käyty, aina ffp2 ja en ole ketään tartuttanut. Mutta alkanut suututtamaan, kun rokotetut liehuvat yökerhoissa ym menoissa passilla tartuttamassa ja kehtaavat pitää itseään jotenkin parempina ja sitten vielä haukkuvat rokottamattomia itsekkäiksi, vaikka ovat itse niitä, jotka painavat menemään tuolla ilman maskeja ja etäisyyksiä...
Monet kannattaa nyt tätä kehityskulkua sen vuoksi, että heillä kaikki vastustus assosioituu johonkin äärioikeistoihin ja persuihin, vaikka tällainen asia ei ole lainkaan mikään talouspoliittinen asia. Nämä liberaaleina ja ehkä vasemmistolaisinakin itseään pitävät ihmiset ovat silmää räpäyttämättä hyväksymässä keinoja, jotka eivät ole lainkaan liberaaleja tai vasemmistolaisia.
Mitä ihmeen vasemmistolaista on kannattaa pakkorokotuksia tai ihmisten syrjimistä ja kyttäämistä??
Mitä vasemmistolaista tai liberaalia on nämä toisesta viestistä kopsatut keinot:
- uhkailu, kiristys ja lahjonta
- mustamaalaaminen
- kriminalisointi
- sensurointi, vääristely ja tietojen mainitsematta jättäminen
- toimeentulon epääminen tai sen yrittäminen.
Eikö nämä nimenomaan ole sitä politiikkaa, jota vasemmistolaisten ja liberaalien pitäisi vastustaa? Tämä homma on kääntynyt aivan päälaelleen.
Itse olen vasemmistolainen, en koskaan vasemmistoliitosta oikealle ole äänestänyt. En ole ottanut rokotteita, enkä hyväksy näitä passi- ja muita pieneen ryhmään kohdistuvia kostotoimia. Minä en ole äärioikeistolainen, vaan oikeudenmukainen ja tasapuolinen ja järjellä ajatteleva ja asioita suhteuttava. Ja auktoriteettien epäloogisia ja epäreiluja määräyksiä vastustava, talousjärjestelmistä huolimatta. Ja huolestunut siitä, mihin tämä maailma ja sen ihmiset ovat menossa. Mihin heitä viedään, kun eivät ajattele itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä suojelen kehoani ja itsemääräämisoikeuttani loppuun asti. En ota rokotteita, vaikka millaiset sakot siitä tulisi, oma terveys ja sen vaaliminen on tärkeämpää. Sairasta tämä jatkuva syyllistäminen ja k-piikin tuputtaminen
On helppo olla vapaamatkustajia ja odottaa, että muut ottavat rokotukset ja laumaimmuniteetti toimii. Häikäilemätöntä hyödyntavoittelua.
100%sti totta. Se, että koronatilanne on näinkin hyvä ja että mahdollisesti rajoituksia taas poistetaan lisää on täysin ja kokonaan rokotettujen ansiota.
Olen sairastanut koronan jo, joten vasta-aineissa päivitän monet kolme piikkiä ottaneet.
Mutta siitähän tässä ei taidakaan olla kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin yhteiskuntamyönteinen, mutta mitä enemmän painostetaan "vapaaehtoiseen" rokotteeseen, sitä yhteiskuntavastaisempi minusta on tullut. Että bravo yhteiskunta, kannataa jatkaa kansan kahtiajakamista!
Sama. En tiedä voinko enää koskaan äänestää, koska en voi unohtaa näitä toimia, joilla on yritetty ajaa alas valinnan- ja sananvapautta - demokratian peruspilareita. T. Entinen vihervasemmistolainen
Vierailija kirjoitti:
Monet kannattaa nyt tätä kehityskulkua sen vuoksi, että heillä kaikki vastustus assosioituu johonkin äärioikeistoihin ja persuihin, vaikka tällainen asia ei ole lainkaan mikään talouspoliittinen asia. Nämä liberaaleina ja ehkä vasemmistolaisinakin itseään pitävät ihmiset ovat silmää räpäyttämättä hyväksymässä keinoja, jotka eivät ole lainkaan liberaaleja tai vasemmistolaisia.
Mitä ihmeen vasemmistolaista on kannattaa pakkorokotuksia tai ihmisten syrjimistä ja kyttäämistä??
Mitä vasemmistolaista tai liberaalia on nämä toisesta viestistä kopsatut keinot:
- mustamaalaaminen
- kriminalisointi
Eikö nämä nimenomaan ole sitä politiikkaa, jota vasemmistolaisten ja liberaalien pitäisi vastustaa? Tämä homma on kääntynyt aivan päälaelleen.
Itse olen vasemmistolainen, en koskaan vasemmistoliitosta oikealle ole äänestänyt. En ole ottanut rokotteita, enkä hyväksy näitä passi- ja muita pieneen ryhmään kohdistuvia kostotoimia. Minä en ole äärioikeistolainen, vaan oikeudenmukainen ja tasapuolinen ja järjellä ajatteleva ja asioita suhteuttava. Ja auktoriteettien epäloogisia ja epäreiluja määräyksiä vastustava, talousjärjestelmistä huolimatta. Ja huolestunut siitä, mihin tämä maailma ja sen ihmiset ovat menossa. Mihin heitä viedään, kun eivät ajattele itse.
Uskon, enkä ihmettele, että olet Vasemmistoliiton äänestäjä. Niin tyhmä olet. Ei näköjään mitään tajua, millaisessa puolueessa olet. Siellä ja nimenomaan jo Vasemmmistoliiton syntymästä alkaen on jäseniä, jotka ovat siirtyneet sinne suoraan entisestä Suomen kommunistisesta puolueesta ja nimenomaan sen äärimmäisestä laidasta. Ota hölmö sentään selvää, mitä ovat stal larit ja tais tolaiset. Edellä mainittu viittaa suoraan Staliniin, johon sinunkin sopisi tutustua ja miettiä.
Teidän vasemmistolaisten luomuksia ovat sosialistiset ja kommunistiset järjestelmät. Niissä on henkinen kotinne. Mieti sitä. Kun olet nämä asiat käynyt läpi, niin jos et edes jotakin ymmärrät, tulet todellakin häpeämään omaa kommenttiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin yhteiskuntamyönteinen, mutta mitä enemmän painostetaan "vapaaehtoiseen" rokotteeseen, sitä yhteiskuntavastaisempi minusta on tullut. Että bravo yhteiskunta, kannataa jatkaa kansan kahtiajakamista!
Sama. En tiedä voinko enää koskaan äänestää, koska en voi unohtaa näitä toimia, joilla on yritetty ajaa alas valinnan- ja sananvapautta - demokratian peruspilareita. T. Entinen vihervasemmistolainen
Kiitos jo etukäteen, ettet äänestä. Älyllinen kypsyytesi ei riitä niin vaativaan ja vastuulliseen toimeen.
Voisitko myös perua kaikki sossutukesi ja lopettaa esim KELA-korvausten nostamisen? Ne katsos ovat sitä yhteiskuntaa, jonka ylläpitoa ja elinvoimaa toimillasi ja ajatuksillasi vastustat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- mustamaalaaminen
- kriminalisointi
Uskon, enkä ihmettele, että olet Vasemmistoliiton äänestäjä. Niin tyhmä olet. Ei näköjään mitään tajua, millaisessa puolueessa olet. Siellä ja nimenomaan jo Vasemmmistoliiton syntymästä alkaen on jäseniä, jotka ovat siirtyneet sinne suoraan entisestä Suomen kommunistisesta puolueesta ja nimenomaan sen äärimmäisestä laidasta. Ota hölmö sentään selvää, mitä ovat stal larit ja tais tolaiset. Edellä mainittu viittaa suoraan Staliniin, johon sinunkin sopisi tutustua ja miettiä.
Teidän vasemmistolaisten luomuksia ovat sosialistiset ja kommunistiset järjestelmät. Niissä on henkinen kotinne. Mieti sitä. Kun olet nämä asiat käynyt läpi, niin jos et edes jotakin ymmärrät, tulet todellakin häpeämään omaa kommenttiasi.
Ovela taktiikka sinulla, koitat haukkua meitä rokottamattomia ja provota, jotta saisit meidät suuttumaan ja vaikuttamaan kaheleilta :)
Sama. En tiedä voinko enää koskaan äänestää, koska en voi unohtaa näitä toimia, joilla on yritetty ajaa alas valinnan- ja sananvapautta - demokratian peruspilareita. T. Entinen vihervasemmistolainen[/quote]
Kiitos jo etukäteen, ettet äänestä. Älyllinen kypsyytesi ei riitä niin vaativaan ja vastuulliseen toimeen.
Voisitko myös perua kaikki sossutukesi ja lopettaa esim KELA-korvausten nostamisen? Ne katsos ovat sitä yhteiskuntaa, jonka ylläpitoa ja elinvoimaa toimillasi ja ajatuksillasi vastustat.[/quote]
No niin, siellä hallituksen trol li joka yrittää tahallaan provosoida meitä rokottamattomia antamaan samalla mitalla takaisin...Jotenkin niin läpinäkyvää
Tuolla lakimuutoksellahan halutaan vain saada selville kaikki rokottamattomat myöhempää käsittelyä varten. Kaikki perataan käsipelillä läpi, kuten pääministeri aiemmin mainitsi.
Tuleeko soitto vain täysin rokottamattomille vai tuleeko myös 1 rokotteen uhreille?
Pikkuhiljaa kiristetään silmukka ja ennenkuin enemmistö ehtii tajuta, on d y s t o p i a ajettu läpi ja piikillä on juostava vähintään kolmesti vuodessa, jotta passi pysyy voimassa ja perusoikeudet
Vierailija kirjoitti:
On paljon ihmisiä, jotka eivät kertakaikkiaan halua uskoa, että meille on valehdeltu ja haluavat pitää kiinni siitä illuusioista, että päättäjät ovat hyväntahtoisia ja muka välittävät kansalaisista
-
Juu'u ja tässä on yksi sellainen. Aloitetaanko vaikka niistä "valheista"? Voit varmaan postata pari kunnon esimerkkiä "valheista", kun oikein kirjoitit syvästi asiantuntevasti asiasta?? (D!!)
Lukekaa Uljas uusi maailma, jos ei ole vielä luettuna.
Toivottavasti soittavat mahdollisimman pian. Saan sanoa kaiken epäilyttävän mikä tässä mietityttää ja aion puhua myös siitä mistä todellinen turva tulee eli Jeesuksesta 🙏
Katsotaan kumpi haluaa lopettaa puhelun ensin, hahhah
Vierailija kirjoitti:
-
Ei kun kerro ihan itse. Parhaat palat päällimmäiseksi, mitä ujostelet? Pelkäätkös, etä käy niin kuin viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Odotan kyllä soittoa mielenkiinnolla 🤗 Hyvä kun kysyvät suoraan mielipiteeni, olen sitä odottanutkin.
Onhan tässä pitkään ja hartaasti suollettu medioiden ja " asiantuntijoiden" tahoilta oletuksia meistä kamalista ja hirveistä rokottamattomista, kysymättä ja kuuntelematta aidosti mitä mieltä me olemme, kun tähän ratkaisuun ollaan päädytty.
Vähän jäitä hattuun, pikkunarsisti. Kukaan ei ala kuuntelmaan höpinöitäsi. Puhelut suunnataan sinne, missä on ilmeisimmin tarvetta tietoon rokotusten saatavuudesta ja missä on ilmeisimmin tarvetta rokottautumisen käytännönjärjestelyjen kohdalla apuun.
Kampanja ei kohdistu siis rokotevastaisiin, vähäjärkisiin typeryksiin. Heitä ei kannata kuunnella,. Yhteyttä otetaan vain normaalijärkisiin ja asiallisiin ihmisiin, joille siis tarjotaan mahdollisuutta rokottautumiseen.
Ymmärrän, että rokotevastaiset narsistit ilahtuivat uutisesta, mutta yhteiskunta ei todellakaan pyöri heidän ympärillään. Heihin pitää kohdistaa ihan muunlaisia toimia ja sopivimpia ovat erilaiset rajoitukset, jos yhteiskunta katsoo tarpeelliseksi suojella muuta väestöä.
Millä rahoilla tämä kustannetaan? Paljonko tähän on budjetoitu rahaa, vai onko piikki ns. auki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
Ei kun kerro ihan itse. Parhaat palat päällimmäiseksi, mitä ujostelet? Pelkäätkös, etä käy niin kuin viimeksi?
?
Minulle on ihan sama, vaikka kukaan ei olisi ottanut rokotetta. Ehkä olisi mieluisempaa niin kuin se, että rokotetut saavat kulkea altistuneina ja jopa sairastuneina tartuttamassa.