Alatukivarren puslien kumit revenneet. Paljon tuollainen remppa suurinpiirtein kestää korjaamolla?
Kommentit (20)
Rellu tai pösö, toihomma tuplaa auton arvon
Ehkä 2-3 tuntia laskuttavat. Puolitoista tuntia menee, kun ei kiireellä tee ja juo kahvit välissä.
Osta Biltemast tai Motonetistä puslan ulosvetosarja. Opettele tekemään itse ja säästä!
Ei mene 5 tuntia, vaihdan itse max 2tuntia.
Aika moneen ei edes kannata alkaa puslia vaihtamaan kun ne tulee edullisemmaksi vaihtaa tukivarren myötä.
Paljonko sulla noin suurinpiirtein on varaa maksaa noin mittavasta korjauksesta?
1 tunti. Tukivarsi irti, prässillä pusla irti ja uusi paikalle. Tukivarsi takaisin paikalle.
Ei missään tapauksessa kannata kertoa mikä kottero mahtaa olla kyseessä. jonkin verran saattaisi helpottaa arviota
Vierailija kirjoitti:
3-5 tuntia
Hehee aika säätäjä saa olla että tukivarren puslan vaihtoon saa tunteja menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene 5 tuntia, vaihdan itse max 2tuntia.
Voi se mennä jos ei lähde mutterit irti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3-5 tuntia
Hehee aika säätäjä saa olla että tukivarren puslan vaihtoon saa tunteja menemään.
Eikös siinä vaihdeta tukivarret kokonaan. Mut joo kyl mä saan siihen menemään kauemminkin jos itse teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3-5 tuntia
Eli et ole ikinä vaihtanut yhtään hankalaa tapausta. Kannattaa olla ihan hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sulla noin suurinpiirtein on varaa maksaa noin mittavasta korjauksesta?
Ei tuo ole mikään mittava korjaus, normaalia kulumista autoissa. Toki toiset merkit on kuuluisampia noiden tukivarsien nopeammasta kulumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3-5 tuntia
Eikös siinä vaihdeta tukivarret kokonaan. Mut joo kyl mä saan siihen menemään kauemminkin jos itse teen.
no miksi pitäisi ehjä varsi vaihtaa jos pusla on rikki. Taidat olla aika rikas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mikään mittava korjaus, normaalia kulumista autoissa. Toki toiset merkit on kuuluisampia noiden tukivarsien nopeammasta kulumisesta.
Tonnin luokkaa jos kaikki vaihdetaan töineen. Voi johonkin Toyotaan saada halvemmallakin
Korjaamolle soitto, niin saat kustannusarvion
Vaihdata koko tukivarsi. Tulee uus nivel myös ja luultavasti koko homma halvemmaksi. T. Ammattilainen
Päivästä kuukauteen, jos huono (kusetus)korjaamo sattuu kohdalle voi mennä jopa vuosi.
Kannattaa viedä kaken korjaamolle. Mulle vaihtoivat mäntien palautusjouset eikä maksanut kuin 350 e työ ja uudet osat.
3-5 tuntia