Minkä verran maksaisit ikkunanpesusta teinille?
Esimerkiksi naapurintytölle? Sellainen summa, että tyttö saa vähän kesärahaa, mutta ei kuitenkaan mitään täysin riistohintaa kumpaankaan suuntaan? 5euroa ikkuna? 10 euroa tunti?
Kommentit (6)
5€ per ikkuna kuulostaa sopivalta. Ja sitä vähän mukaillen jos on isompia, vaikeampia tai sitten pieniä ikkunoita.
Maksan 8 euroa/ikkuna, sisältää kaikki pinnat. Summa nousee 10 euroon, jos ottaa verhot kokonaan pois, puistelee ne ja laittaa takaisin.
Itse asettaisin jonkun urakkapalkan, riippuen tietenkin ikkunoiden määrästä ja koosta. Tavallisen noin 150 neliön omakotitalon ikkunoiden pesusta voisin maksaa noin 30 e. Paha sanoa.
Itse myös kannattaisin urakkapalkkaa. Jos osaa pestä ne kunnolla ja raidattomaksi, niin jokin 40-50 euroa omakotitalon kaikista ikkunoista olisi kohtuullista.
Minä kilpailuittaisin naapuruston teinitytyöt. Kuka suostuu halvimmalla tekemään, saisi urakan.
Siivousfirmassa sain 9-11€/h riippuen työtehtävästä. Sisälsi siis myös ikkunanpesua. Maksaisin 7-8€/h mikäli tyttö osaa pestä ikkunat raidattomaksi.