Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni tyttöystävä kosi häntä tänään!

Vierailija
08.06.2015 |

Tyttäreni 19v seurustelee siis toisen tytön kanssa ja he kihlautuivat tänään! Lahjaehdotuksia?:) olen niin onnellinen että nykyään voi avoimesti rakastaa <3

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! :)

Vierailija
42/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä lesboista mitään, mutta sinä ap varmaan tiedät paremmin, kun olet osannut tehdä ja kasvattaakin sellaisen. Varmaan tiedät paremmin, mitä lesbot esim. syö ja sen mukaan voisit ostaa jotain syötävää. Ruokaahan tarvitaan aina. Eivät raasut varmaan muuten muistaisi syödä, kun ovat niin rakastuneita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 42, harrastanut seksiä miehen kanssa viimeksi 21v. Ja en kyllä kullia kaipaa! Naiset tietää mistä naiset tykkää paljon paremmin, että turha odotella että ap:n tytär tai muutkaan yhtäkkiä haluaakin kyrpää. Ja vaikka haluiskin, kihloissa oleva tuskin sitä menee ja ottaa koska se on pettämistä. HAH!

Vierailija
44/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:42"]Mä en tiedä lesboista mitään, mutta sinä ap varmaan tiedät paremmin, kun olet osannut tehdä ja kasvattaakin sellaisen. Varmaan tiedät paremmin, mitä lesbot esim. syö ja sen mukaan voisit ostaa jotain syötävää. Ruokaahan tarvitaan aina. Eivät raasut varmaan muuten muistaisi syödä, kun ovat niin rakastuneita. 
[/quote]

Miks tää on musta tosi suloinen :D

Vierailija
45/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:44"]

Tyttäreni 19v seurustelee siis toisen tytön kanssa ja he kihlautuivat tänään! Lahjaehdotuksia?:) olen niin onnellinen että nykyään voi avoimesti rakastaa <3

[/quote]

onnea parille:)ihana uutinen,itsekin seurustelen naisen kanssa naisena ja häät suunnitelmissa,kun sen aika koittaa<3.

Vierailija
46/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 21:33"]Taas oli pakko korostaa sitä homoutta. "Ei me mitään korosteta, eikä haluta olla erikoisia". Juu ettepä. [/quote] Kyllä varmaan esim mustat ihmiset iloitsivat julkisesti Yhdysvalloissa kun rotuerottelu lopetettiin, ja naiset varmasti iloitsivat julkisesti vielä pitkään kun saivat äänioikeuden. Nykyään nuo asiat ovat jo itsestään selviä joten niitä ei erikseen juhlita. Anna ihmisten iloita, heille on iso asia se että viime vuosina kaapista tulo on alkanut olla helpompaa ja hyväksyttävämpää. Mieti jos saisit itse kuunnella päivittäin sinuun kohdistuvaa suoranaista vihaa.

[/quote]

USA:ssa rotuerottelu ikävä kyllä ihan tätä päivää, eli ei ole mihinkään kadonnut. Jopa pahentunut viime aikoina. Muuten kyllä komppaan kybällä kirjoitustasi :)

Vierailija
47/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tuota yhtä huumor'veikkoa, joka noita lahjoja ehdottelee. Tyrsk, mikä tohveli ihmiseksi. Onnea kihlaparille!

Vierailija
48/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:53"]mites nää tytöt aikoo lisääntyä? jotenki tosi luonnollisesti? [/quote] Jos haluavat joskus perheenlisäystä, niin onhan maailmassa monta lasta ilman perhettä odottamassa adoptoivaa pariskuntaa itselleen.

[/quote]

Ns. vähemmän kehittyneistä maista ei haluta antaa lapsia homo/lesbo pareille.
[/quote]

Ja joutuvat kuuntelemaan vähemmän kehittyneiden ihmisten vihapuheita täällä Suomessa.

Vierailija
49/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole vähän nuori ikä mennä kihloihin? No ihmiset ovat erilaisia, itse olin tuolloin aika kakara. Ehkä ap:n tyttö on kypsempi. Onko siis jo häistä sovittu...?

Vierailija
50/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:11"]Eikö tuo ole vähän nuori ikä mennä kihloihin? No ihmiset ovat erilaisia, itse olin tuolloin aika kakara. Ehkä ap:n tyttö on kypsempi. Onko siis jo häistä sovittu...?
[/quote]

On juu mutta ovat 3v seurustelleet. Aikovat mennä naimisiin sitten kun se on suomessa mahdollista, miettivät että joskus 24-26- vuotiaina!

Vierailija
51/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, no nuo suunnitelmat kuulostavat kyllä hyviltä! Onnea äidille! :)

Vierailija
52/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Sivuuta vaan nuo pilkkaavat puheet, pikkusielujen kotkotuksille ei tarvi korvaansa lotkauttaa. :)

Vierailija
53/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa toki, että historialla on paha tapa toistua.
Tiedätte mitä samaa sukupuolta rakastaville tapahtui

Vierailija
54/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentää.

Vierailija
55/55 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihanaa lukea kun täällä ei nyt ainakaan ensisilmäyksellä näy homofobeja :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi