Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko huonohkoja kilpirauhasarvoja parantaa

Vierailija
08.06.2015 |

ilman varsinaista lääkitystä? Esim. luontaistuotteilla tai jollain muulla kotikonstilla? Onko kenelläkään kokemusta?

Mulla TSH on 2,3 ja T4V on 12,8. Kävin itse rahalla verikokeessa...

Kyllä tässä nyt jotenkin pärjää "oireiden" kanssa, eikä kiinnosta pätkääkään lähteä valittamaan asiasta lääkärille, koska arvot kuitenkin on viiterajoissa.

Eli olisiko jotain, mitä voisin tehdä itse?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:13"]

Tilasin iherbistä luomu merilevää, "kelp". Siellä on jotain muitakin tuotteita kun laittaa hakuun "hypothyroidism".

[/quote]

Odotteletko vielä tilausta, vai onko kokemusta? Mä siis ajattelin jonkinlaisen kuurin vetäistä tässä kesän aikana, ja käydä sit syksyllä tutkituttamassa noi kilppariarvot uudelleen ja katsoa, tapahtuiko mitään. -ap-

Vierailija
2/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iherbistä Thyroid Energy -tabletit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin Ihmerohdosta Energising power hybrid tabletteja.

Nyt on arvot kohdillaan.

Vierailija
4/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein purkki jo lopussa, kyllä ne antoivat lisäenergiaa. Pieniä taukoja silloin tällöin, esimerkiksi vapaapäivinä niin tulee nukuttua enemmän.

Vierailija
5/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:25"]

Melkein purkki jo lopussa, kyllä ne antoivat lisäenergiaa. Pieniä taukoja silloin tällöin, esimerkiksi vapaapäivinä niin tulee nukuttua enemmän.

[/quote]Eli tämä oli vastaus neloselle.

Vierailija
6/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 20:16"]

iherbistä Thyroid Energy -tabletit

[/quote]

Oletko kauan syönyt näitä? Kuinka äkkiä huomasit jotain muutosta, jos huomasit, ja minkälaista muutosta?

Vierailija
7/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa tuoteseloste, tuossa now foodsin thyroid energyssä on potassium iodidea eli kaliumjodidia joka on Suomessa lääkeainelistalla, eli ei saisi tilata ulkomailta, jos tulliin jää niin voi tulla lääkeainerikkomus.

Itsekin käytin tuota varmaan 4 purkkia, mut en huomannut siitä suurta apua. Enää en uskaltaisi tilata. Sen sijaan kelp on auttanut!
Mm. lämmönsäätely on parantunut, kädet ja jalat ei ole jatkuvasti jäässä. Käytän sitä ruoan seassa silloin kuin muistan.
Myös sokerin ja viljan vähennys auttaa minua.

Vierailija
8/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tähän sepustaa, mutta netistä kilpirauhasen sairauksia käsitteleviltä sivustoilta ja ryhmistä löytynee sopiva ruokavalio ja muita vinkkejä kilpparin toiminnan tukemiseksi. 

Vierailija
9/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelp-merilevätabletit tai jodi, sinkki, seleeni ja d-vitamiini.

Vierailija
10/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin iherbistä luomu merilevää, "kelp". Siellä on jotain muitakin tuotteita kun laittaa hakuun "hypothyroidism".