Paljonko maksoit viimeksi auton huollosta?
Ja itse remppaavat malttakaa pysyä hiljaa: kartoitan nyt kaupallista tarjontaa.
Kerro myös oliko kyseessä "pieni" tai "iso" huolto jos tiedät eron. Jos haluat saat kertoa auton merkin mallin ja kilometrit.
Aloitan: 300 euroa, ei maahantuojan huolto, pelkkä vuotuinen öljynvaihto ja filtteri
Auto Citroen Xsara Break vm -04 ja runsaat 300 000 mittarissa.
Kommentit (55)
Menossa huoltoon. Ford 10 vuotta vanha. Hinta oli vajaa 200e. En nyt muista, mutta pidin edullisena.
169€ Ford merkkihuolto, autolla ikää 11v
Hyudai Ioniq 90 tkm huolto 270 euroa merkkiliikkeessä.
Citroen C5 diesel 2014, merkkihuollon vuosihuolto: öljyt, öljynsuodatin, raitisilmasuodatin, moottorin ilmanvaihtosuodatin, dieselsuodatin, jarrunesteet. 340 €. Viime vuonna sama huolto ilman jarruneisteitä ja dieselsuodattimen vaihtoa maksoi merkkihuollossa 149 €.
400 € vakiovuosihuolto ja jarrunesteiden vaihto.
Reilu parisataa, kaverin liikkeessä, kuuluu isoon ketjuun. 3v vanha Rellu Captur. Maksan siis vain osista "kaverihinnan".
Öljynvaihto maksoi saman verran kuin auto.
Itse huolsin vanhan Toyotani.
Suodatin 6,90
Öljyt n 20€ (4,20/l)
Lasinpesu nesteen täyttö n 6€.
Muita nesteitä ei tarvinnut lisätä.
Yksi huomiovalo polttimo 1€.
Eli 34€ plus puoli tuntia töitä.
350€ vuosihuolto 30t. kilometriä + ilmastointihuolto. Merkkiliikkeessä Huyndai i20.
Hyundai 70 tkm, 350€ merkkiliikkeessä. Muistaakseni vaihtoivat ilmansuodattimet ja öljyn, tai jotain.
Rahoitus tulee maksettua ihan just ja huollot siirtyy omaan talliin, hinta tulee olemaan alle 100€/vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Hyundai 70 tkm, 350€ merkkiliikkeessä. Muistaakseni vaihtoivat ilmansuodattimet ja öljyn, tai jotain.
Rahoitus tulee maksettua ihan just ja huollot siirtyy omaan talliin, hinta tulee olemaan alle 100€/vuosi.
Mitä se rahoitus siihen vaikuttaa missä sen auton huoltaa?
En tainnu maksaa mitään. Miehen korjaamolla huollettu.
2016 Fordin viimeisin vuosihuolto oli 350e ja sisälsi jarrupalojen vaihdon.
Mb huolto 500, laaja ilman erityistöitä. Samalla tehtiin viankorjausta 3000 e.
Vierailija kirjoitti:
350€ vuosihuolto 30t. kilometriä + ilmastointihuolto. Merkkiliikkeessä Huyndai i20.
oletko tykännyt tuosta autosta? Onko kauhean meluisa sisältä? Olen harkinnut seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko tykännyt tuosta autosta? Onko kauhean meluisa sisältä? Olen harkinnut seuraavaksi.
Ei ole.
750€ oli syksyllä. MB A200 vm. -07. Kilometrejä 120.000. En muista, mikä huolto se oli. Minusta ne on aina maksaneet tuota luokkaa riippuen siitä, onko joku pikkuvika samalla korjattu.