Voiko joku pitkässä suhteessa oleva palstamamma tosissaan väittää, ettei olisi jokus haaveillut parinvaihdosta?
Voit ihan näin anonyymisti myöntää, ei se ole mikään häpeä.
Kommentit (19)
En ole koskaan haaveillut parinvaihdosta. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
En todellakaan ole haaveillut. Naimisissa v:sta -79.
Miksi ihmeessä sellaisesta pitäisi haaveilla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi sinulle väittää yhtään mitään? Hankipa kuule ihan oma elämä.
Eli vieras slaikka selvästi kiinnostelee.
Ihme oletus sulla. En ole halunnut sellaista.
Ei kaikki ole pettäjiä, vaikka sinä olet. Sori siitä, pikkuinen.
En ole haaveillut parinvaihdosta mutta murhasta useaankin kertaan. Viimeksi oli jo todella lähellä (käsi liikahti kohti metsästysveistä) joten lopetin sen suhteen siihen. Ääliö ei tullut tietämään että halusin tappaa sen, mutta voin kertoa sen sille jos tavataan.
Murhan sijaan voi myös vain viiltää vehkeet irti, haluamansa osat niistä tai vaikka kaikki. Mies ei tajua mitään kun nainen hivelee siellä jalkopäässä.
Vips, äkkiä irti ja vessasta alas.
Enpä voi tuhnuisempaa juttua keksiä kuin parinvaihto. Iljettävää suorastaan.
Ehkä ne pitkät parisuhteet juuri perustuu siihenKIN, ettei ole tarvetta vaihdella. Ei ole sellaista uutuuden viehätystä vaan pystyy nauttimaan samasta vuodesta toiseen.
Mua hirvittäisi koskettaakin toista ihmistä "sillai" tai että joku koskis mua. Se on ällöttävää. Mun pitää tuntea ihminen ja rakastaa ennen kuin intiimisti pystyn olemaan.
32 v yhdessä
Ei kiinnosta, minä voin kyllä käydä vieraissa mutta miehelleni en sitä salli, tulee vaan sp- tauteja!
Suosin enemmän cuck- hommia, missä mieheni katsoo hiljaa vierestä siveysvyössään kun tosimies rakastelee minua rajusti ja mieheni saa alasti tarjoilla meille virvokkeita ja siivota paikat. N28
Jotenkin kuvittelisin että on aika vaikea löytää kahta pariskuntaa, joiden kaikki osapuolet viehättyisivät vastaparistaan niin kovasti että homma toimisi.
Ainahan vieras kullberg kiihottaa 🥰
En ole haaveillut parinvaihdosta mutta erosta olen haaveilllut ja haaveilen edelleen. On vaan hankala keissi, kun mies on niin kunnollinen, eikä mitään muuta syytä eroon kun oma fiilis. Eikä olla ihan nuoria enää.
Juu tarttee ny vaihtaa toi 4- kymppinen harvahapsi kahteen 2-kymppiseen.
Irmeki78
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vieras slaikka selvästi kiinnostelee.
Sehän on täysin eri asia kuin parinvaihto. Mietin mistä löytyy pari niin että kaikki osapuolet olisivat innostuneita? Jotain aina jää etomaan se vaihtopari.