Yritän olla ilman herkkuja ja olen aivan maassa
Itkettää ja on paha mieli koko ajan. Ihan kuin en keksisi mitään tekemistä ja tuntuu, että on elämä pilalla kun ei ole irtokarkkia tai muuta hyvää.
Kommentit (29)
Ei jum*lauta. Oletan, että olet nainen kun menee noin tunteisiin kun ei saa karkkia?
^ Toisaalta mulla on samanlainen puoliso kotona ja lapsensakin on jo hyvin opetettu sokerikoukkuun. Joka päivä jotain "herkkua".
hedelmät kehiin!
niissä on sokeria, ovat hitsin hyviä ja terveellisiäkin vielä.
vois itekki hakee omppuja tän suklaan jälkee
Miksi pitäisi olla ilman herkkuja ja kiusata itseään?
Jos koko ajan on hirveä sokerinnälkä niin ruokavaliossasi on jotain pielessä, minulla ei ainakaan ole jatkuva herkkujen nälkä jos syö kunnolla lihapitoista ruokaa, sitten jälkiruoaksi voi ottaa kaloreita laskematta jonkun makean vaikka ison palan kääretorttua jos vielä jaksaa ja se sokeriannos on sitten siinä, en lisää sokeria mihinkään muuhun syötävään/juotavaan enkä syö eineksiä tms. mihin on lisätty sokeria valmistusprosessin aikana. Pointti on siinä että kun syö kunnon annokset monipuolista terveellistä perusruokaa, ajatukset eivät pyöri koko ajan karkkien tms. ympärillä eikä makeaa kaipaa edes joka päivä.
Protsku ja rehu hitaasti Keittoruokia mieluummin syön itse.
Liian helppoa ja hyvää, esimerkiksi pasta, menee liikaa.
Pähkinät, pavut + kasvis = välipalaa
Vierailija kirjoitti:
Protsku ja rehu hitaasti Keittoruokia mieluummin syön itse.
Liian helppoa ja hyvää, esimerkiksi pasta, menee liikaa.
Pähkinät, pavut + kasvis = välipalaa
Et kai laittanut keittoon outoja sieniä?
Jos oikeasti haluaa päästä sokerista eroon, täytyy löytää sille jokin korvike aluksi. Tai ei täydy, mutta suosittelen. Minulla ei hedelmät toimi siinä, mutta oliiveja olen sokerinhimoon syönyt paljon. En tiedä mikä niissä on, mutta lievittävät minulla makean nälkää. Kannattaa testata kaikkea erikoista.
Sokerikoukku kestää pari viikkoa, sen jälkeen helpottaa.