Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan mies ei kolahda tai ole ns. mun tyyppiä?

Vierailija
01.02.2022 |

Mistä tämmönen johtuu? Ei vain iske.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäinen ap mahtaa olla? Olen elämäni aikana tavannut kaksi ihmistä jotka "kolahtaa" eli ovat sellaisia joiden kanssa haluan olla.

Yritetäänkö täällä loukata toista sukupuolta? En minä ainakaan pidä ihmisiä niin minkään näköisinä enkä ole näitä kahta jotka kolahti lähtenyt mistään massasta seulomaan. Kyllä ne huomaa sitten jos tulee vastaan.

Vierailija
22/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritetäänkö täällä loukata toista sukupuolta? En minä ainakaan pidä ihmisiä niin minkään näköisinä enkä ole näitä kahta jotka kolahti lähtenyt mistään massasta seulomaan. Kyllä ne huomaa sitten jos tulee vastaan.

Loukkaaminen turhaa, joskin fooruminluonteeseen sopivaa. Viime kädessä heterolle omaa sukupuolta olevat ei kolahda ja todellisuudessa aniharva vastakkaisen sukupuolen edustajakaan kolahtaa. Tekeekö se ei-kolahtavista jotenkin huonoja? Ei minusta, mutta trollatessa ymmärrän, että ihmiset kokevat ei-kolahtavissa olevan jotain vikaa ja heidän olevan huonompia ihmisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisesti muistutan, että mitä enemmän vähättelette ja halvennatte suomalaisia miehiä, sitä vähemmän niitä miehiä kiinnostaa naisten oikeudet.

Reaktiosi kuulostaa pikkulapsen itkupotkuraivarilta. Minusta 45v miehenä ei naisten mielipide miehistä ole mitenkään vaikuttava tekijä, kun mietimme tulisiko aikuisten ihmisten olevan tasavertaisia oikeuksineen ja velvollisuuksineen.

Minä taas naisena ymmärrän täysin miesten, varsinkin nuorten miesten, turhautumisen. Mistään tasavertaisista oikeuksista ja velvollisuuksista lienee tässä maailman ajassa turha puhua, kun sehän ei ole nyt in ollenkaan, kuten olet huomannut varmaan itsekin..? Nykyaikaan kuuluu ihan päinvastainen ajattelu. Jokaiselle räätälöidään omat oikeudet ja velvollisuudet, se on woken perusideologia.

Vierailija
24/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä on usein kova sisäinen ja ulkoinen paine löytää kumppani, mutta aika ei välttämättä ole vielä otollinen sille. Eteenkin näin jos on hitaammin lämpeävää sorttia. Kun tulet vanhemmaksi katsot taaksepäin tuota ajanjaksoa ja on päivänselvää miksei silloin "kolahtanut" ketään. Moni teininä ja 20-jotain vuotiaana seurustellut sanoo myös jälkeenpäin, että sen aikaiset parisuhteet ja seksi oli aika höttöä ja vasta kolmikymppisenä tulivat ekat mielekkäät kokemukset.

Vierailija
25/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisesti muistutan, että mitä enemmän vähättelette ja halvennatte suomalaisia miehiä, sitä vähemmän niitä miehiä kiinnostaa naisten oikeudet.

Reaktiosi kuulostaa pikkulapsen itkupotkuraivarilta. Minusta 45v miehenä ei naisten mielipide miehistä ole mitenkään vaikuttava tekijä, kun mietimme tulisiko aikuisten ihmisten olevan tasavertaisia oikeuksineen ja velvollisuuksineen.

Minä taas naisena ymmärrän täysin miesten, varsinkin nuorten miesten, turhautumisen. Mistään tasavertaisista oikeuksista ja velvollisuuksista lienee tässä maailman ajassa turha puhua, kun sehän ei ole nyt in ollenkaan, kuten olet huomannut varmaan itsekin..? Nykyaikaan kuuluu ihan päinvastainen ajattelu. Jokaiselle räätälöidään omat oikeudet ja velvollisuudet, se on woken perusideologia.

Se että osa ihmisistä ei koe asiaa tärkeäksi tai asia ei ole nyt in, ei muuta minun näkemystä. Aikuisten ihmisten tulisi olla tasavertaisia oikeuksineen ja velvollisuuksineen. Tämä ei myöskään muutu, jos sattumanvarainen nettikeskustelija solvaa suomalaisia miehiä. 

Vierailija
26/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla sama..En oo ikinä ollut kunnolla ihastunut tai seurustellut. Lähinnä oon ihastunut mielikuvaan toisesta. Teininä ihastukset perustui lähinnä ulkonäölle ja yhäkin olen perso ulkonäön suhteen. Todella ihmettelen miksi näin. Voihan se olla ettei läheskään kaikki jotka seurustelee ole ihastuneita kumppaniinsa. Toisaalta kun suomalaisia miehiä katsoo niin ei mikään ihme ettei pareja synny😂

N25

Mitä sillä on väliä?

Aha. Nyt leikitään voimaantunutta naista. Seuraavassa ketjussa sitten taas itkemään miehiä apuun.

Vierailija
27/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla sama..En oo ikinä ollut kunnolla ihastunut tai seurustellut. Lähinnä oon ihastunut mielikuvaan toisesta. Teininä ihastukset perustui lähinnä ulkonäölle ja yhäkin olen perso ulkonäön suhteen. Todella ihmettelen miksi näin. Voihan se olla ettei läheskään kaikki jotka seurustelee ole ihastuneita kumppaniinsa. Toisaalta kun suomalaisia miehiä katsoo niin ei mikään ihme ettei pareja synny😂

N25

Kun suomalaisia miehiä katselee, niin paljon on hyviä.

Jos ei sua kiinnosta, niin siirtyi ulkolaisiin. Onhan niitä täällä ha muualla.

Omituista laittaa suomalaisten miesten kontolle sun oma epävarmuutes tai se, että sinä et löydä. Tai, että sinä et jotakuta kiinnosta.

Ole utelias. Olet nyt kyyninen ja muita syyllistävä.

Etsi ittes… Sielunmaisemas.

Olet ihan nuori kaikki kesken. Hassua olla noi. tietäväinen tuossa vaiheessa, kun ei vielä paljon tiedä.

Komppaan.

Jos mua ei kiinnosta miehet tai en ole ihastunut kertakaan, niin se ei kyllä voi mitenkään olla niitten miesten vika tai ansio.

Tai miten se olis?

Ehkä mä en vaan ole heistä kiinnostunut… syystä tai toisesta. En ainakaan ole päässyt pintaa syvemmälle.

Millainen isäsuhde tai perhe? Siellä osa vaikuttavista …veikkaan. 25 on ihan nasu… etenkin sellainen, joka ei ole vielä omaan seksuaalisuuteensa tutustunut enempää kuin katselemalla suomalaisia miehiä.

Vierailija
28/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko miehiä, oletko tekemisissä miesten kanssa? Ei minullakaan kenenkään ulkonäkö kolahda, mutta mukava, kohtelias, hyvältä tuoksuva mies kyllä kiinnostaa. Alkaa ulkonäkökin miellyttää, vaikka aikaisemmin oli ihan tavallinen.

Vierailija
29/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön perspektiivi: sosiaalinen aktiivisuus, oletko miten paljon tekemisissä miesten kanssa, oletko Tinderissä jne. Sanotaan että on enemmän mahiksia löytää Oikea, jonka kanssa kolahtaa kun on määrää, josta hakea kumppania. 

Maaginen perspektiivi: jokaisella ihmisellä on elämänpolkunsa. Kaikille ei ole ehkä tarkoitettu, että löytyy ketään. Voi olla tarkoitettu niin, että joku ihminen on yksinkulkija tässä elämässä. Miksi, ei voida tietää. Ehkä sielunpari tulee vastaan seuraavassa elämässä, ehkä olette jo kohdanneet aiemmassa elämässä ja nyt mikään ei kolahda, koska teidän rakkautenne on edelleen sielussa muistijälkenä ja kolahduksen signaalina. 

Sanon ymmärryksellä, en minäkään ole kohdannut miestä, jonka kanssa oltaisiin kolahdettu ja koettu rakkautta. Muutama ihastuminen, mutta ei rakkautta. Kävin kyllä ulkona, hymyillen jne, ja olin tekemisissä jonkin verran miesten kanssa, mutta ei. Itselle tullut olo, että ei ole tarkoitettu niin. :)

Vierailija
30/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain nirso nainen, jolle tulee se seinä vastaan, ja muut susinaiset vievät sinulta sen parhaan miehen, kun nirsoilit parhaat vuotesi hukkaan. :)

Vierailija
31/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain pieni mahdollisuus, että kolahtaa sopiva. Minulla 2 kertaa tuntui kolahtavan töissä, olivat naimisissa, ei syntynyt suhdetta. Outoa oli, että toisessa tapauksessa se oli molemmin puoleista. Mielestäni ei kannata rakentaa suhdetta puoliväkisin jos ei kemiat kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme