Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan mies ei kolahda tai ole ns. mun tyyppiä?

Vierailija
01.02.2022 |

Mistä tämmönen johtuu? Ei vain iske.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites naiset? kolahtaako ne?

Vierailija
2/31 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lesbiino

Vierailija
4/31 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole aitoa kohderyhmääsi.

Vierailija
5/31 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet lesbiino

tai aseksuaali?

Vierailija
6/31 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole tavannut sopivaa

Vierailija
7/31 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huono isäsuhde".

Vierailija
8/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siinä sitten muuta, kuin mattoa nuolemaan. Ei se väärin ole.

Vierailija
9/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla sama..En oo ikinä ollut kunnolla ihastunut tai seurustellut. Lähinnä oon ihastunut mielikuvaan toisesta. Teininä ihastukset perustui lähinnä ulkonäölle ja yhäkin olen perso ulkonäön suhteen. Todella ihmettelen miksi näin. Voihan se olla ettei läheskään kaikki jotka seurustelee ole ihastuneita kumppaniinsa. Toisaalta kun suomalaisia miehiä katsoo niin ei mikään ihme ettei pareja synny😂

N25

Ystävällisesti muistutan, että mitä enemmän vähättelette ja halvennatte suomalaisia miehiä, sitä vähemmän niitä miehiä kiinnostaa naisten oikeudet.

Vierailija
10/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla sama..En oo ikinä ollut kunnolla ihastunut tai seurustellut. Lähinnä oon ihastunut mielikuvaan toisesta. Teininä ihastukset perustui lähinnä ulkonäölle ja yhäkin olen perso ulkonäön suhteen. Todella ihmettelen miksi näin. Voihan se olla ettei läheskään kaikki jotka seurustelee ole ihastuneita kumppaniinsa. Toisaalta kun suomalaisia miehiä katsoo niin ei mikään ihme ettei pareja synny😂

N25

Ei suurin osa suomalaisista naisistakaan näytä yhtään miltään ja meikillä saa hirviöstäkin kaunottaren

Vierailija
11/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama naisten kanssa ja olen seuraavia pohtinut.

- Olen sinkkuna tyytyväinen, koska voin käydä vapaasti seuran treeneissä sopimatta menoja kenenkään kanssa

- Mietin muuttoa toiselle paikkakunnalle, joten tahtotila parisuhteelle ei ole otollinen

- Nettideittailussa viestit tavallaan koneen kanssa toivoen koneen takana olevan kiinnostavan ihmisen. Livenä tavatessa kiinnostut ihmisestä, et virtuaalisesta profiilista 

Vierailija
12/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa naisissa ei ole yhtäkään kaunista ilman meikkiä, lähes kaikki ovat rumia ja pieni osa näyttää siedettävältä ilman meikkiä

Vierailija
13/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisissa naisissa ei ole yhtäkään kaunista ilman meikkiä, lähes kaikki ovat rumia ja pieni osa näyttää siedettävältä ilman meikkiä

Niin ja kropatkin on joko muodottomia tai miesmäisiä

Vierailija
14/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Ei suurin osa suomalaisista naisistakaan näytä yhtään miltään ja meikillä saa hirviöstäkin kaunottaren

Joo mutta miesten luonne on myös hirveä. Vaaditaan paljon ja näytetään Turhapurolta itse. Tähän vielä matala koulutus,laiskuus jne. Lisäksi miehet ovat todella ylimielisiä.

Vierailija
15/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Ystävällisesti muistutan, että mitä enemmän vähättelette ja halvennatte suomalaisia miehiä, sitä vähemmän niitä miehiä kiinnostaa naisten oikeudet.

Mitä sillä on väliä?

Vierailija
16/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reaktiosi kuulostaa pikkulapsen itkupotkuraivarilta. Minusta 45v miehenä ei naisten mielipide miehistä ole mitenkään vaikuttava tekijä, kun mietimme tulisiko aikuisten ihmisten olevan tasavertaisia oikeuksineen ja velvollisuuksineen.

Vierailija
17/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia kommentteja. Itse sanon, että älä ainakaan mistään Tinderistä etsi miehiä, se on ihan sairas paikka. Monethan etsivät sieltä.

Vierailija
18/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituisia kommentteja. Itse sanon, että älä ainakaan mistään Tinderistä etsi miehiä, se on ihan sairas paikka. Monethan etsivät sieltä.

Itse en tykkää roikkua baareissa, niin rajalliset mahdollisuudet törmätä vastakkaisen sukupuolen edustajiin tilanteessa, jossa lähestyminen olisi hyväksyttävää. Tinder ja muut sovllukset tai deittisivut ovat yksinkertainen ratkaisu tilanteeseen. 

Vierailija
19/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä valmis suhteeseen. Ajattelet haluavasi miehen/miestä, mutta joku sisälläsi ei ole naksahtanut (vielä) sille asetukselle. Ehkä prosessoit edelleen jotain takaraivossasi, esim. vanha ihastus, toteutumaton haave jne.

Vierailija
20/31 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Kun suomalaisia miehiä katselee, niin paljon on hyviä.

Jos ei sua kiinnosta, niin siirtyi ulkolaisiin. Onhan niitä täällä ha muualla.

Omituista laittaa suomalaisten miesten kontolle sun oma epävarmuutes tai se, että sinä et löydä. Tai, että sinä et jotakuta kiinnosta.

Ole utelias. Olet nyt kyyninen ja muita syyllistävä.

Etsi ittes… Sielunmaisemas.

Olet ihan nuori kaikki kesken. Hassua olla noi. tietäväinen tuossa vaiheessa, kun ei vielä paljon tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä