Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen mokannut töissä ja harmittaa ja hävettää

Vierailija
01.02.2022 |

Virhe johtui väsymyksen aiheuttamasta huolimattomuudesta, eikä vaikuta varsinaiseen lopputulokseen siitä, mitä asiassa pitää tehdä tai ajatella, siitä ei kärsi kukaan muu kuin minä, mutta on julkinen ja jää ikuisiksi ajoiksi näkyviin ja tulee aina vaikuttamaan siihen, miten työtäni arvioidaan. Ja olen sellaisella alalla että varmasti arvioidaan. Toisin sanoen, on lähdeviitteet sotkeutuneet painossa, enkä huomannut korjata niitä taittovedoksessa. Kyllä niitä lukemaan pystyy, jos tietää mitä on tekemässä, mutta ei niiden noin kuulu silti olla merkitty.

Varmaan tästä pitäisi jotain oppia, mutta enpä taida osata. Lohduttakaa te, jos osaatte.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vain hiukkasia avaruudessa.

Vierailija
2/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma jokaisen pitäisi tehdä vähintään kolme mokaa päivässä tai ei ole ammattilainen.

Moka ei tietenkään saa olla suuri, mutta pikkumokia pitää tehdä päivittäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon lukevana ihmisenä huomaan jatkuvasti noita lähde- ym. virheitä, ne ovat siis todella tavallisia, ja ikään kuin kuuluvat asiaan :)

Vierailija
4/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, sinun ongelmasi ei maksa kenellekään mitään. Jos nuo on sinulle suuria haasteita käsitellä työelämässä, niin pysy vaan siellä missä olet, et pärjää muualla.

Vierailija
5/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
6/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin paljon lukevana ihmisenä huomaan jatkuvasti noita lähde- ym. virheitä, ne ovat siis todella tavallisia, ja ikään kuin kuuluvat asiaan :)

Kiitos, olenhan minä näitä itsekin nähnyt, mutta tuntuu eri asialta kun itse sählää.

Vierailija
7/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

liian vanha

Vierailija
8/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevälle sattuu, ei tekemättömälle! Sulla onnlupa olla inhimillinen.

Vierailija
9/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noin voi tapahtua aika monelle, ja jokainen tekee virheitä. Se joka ei tee virheitä, ei tee mitään. :)

Vierailija
10/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

liian vanha

Vanhuuden piikkiin siis. ;)

Vierailija
11/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekevälle sattuu, ei tekemättömälle! Sulla onnlupa olla inhimillinen.

Kiitos.

(Paitsi että siinä tavassa, jolla me tällä alalla toisiamme arvostelemme, ei ole paljonkaan inhimillistä).

Vierailija
12/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavilla kerroilla tarkistat asiat luultavasti paremmin/useammin ja teet työsi paremmin. Eikös se ole hyvä asia? Moka on lahja.

Vierailija
13/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pahinta mitä mokastasi voi seurata? Kuten sanoit se ei vaikuta lopputulokseen eikä siitä kärsi kukaan. Omat mokat näyttävät helposti omissa silmissä aina suuremmilta kuin ovatkaan tai suuremmilta kuin muiden ihmisten silmissä. Pitää yrittää vain olla armollinen itselleen. Jokainen mokailee joskus. Jos joku sanoo, ettei ole mokannut, niin hän ei vain ole niitä mokiaan itse huomannut tai ei halua tunnustaa mokanneensa. Nyt hetken kestää häpeää, mutta se menee ohi ja unohtuu.

Vierailija
14/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pahinta mitä mokastasi voi seurata? Kuten sanoit se ei vaikuta lopputulokseen eikä siitä kärsi kukaan. Omat mokat näyttävät helposti omissa silmissä aina suuremmilta kuin ovatkaan tai suuremmilta kuin muiden ihmisten silmissä. Pitää yrittää vain olla armollinen itselleen. Jokainen mokailee joskus. Jos joku sanoo, ettei ole mokannut, niin hän ei vain ole niitä mokiaan itse huomannut tai ei halua tunnustaa mokanneensa. Nyt hetken kestää häpeää, mutta se menee ohi ja unohtuu.

Pahinta, mitä tästä voi seurata: lukija toteaa, että onpa huolimatonta, ja jättää sitten ne varsinaiset tuloksetkin, ne oikeat, huomiotta. Lukija toteaa, että onpa huolimaton ja haukkuu minut siitä.

Vierailija
15/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta, mitä tästä voi seurata: lukija toteaa, että onpa huolimatonta, ja jättää sitten ne varsinaiset tuloksetkin, ne oikeat, huomiotta. Lukija toteaa, että onpa huolimaton ja haukkuu minut siitä.

Sa sanompa vielä itse, että jälkimmäinen on tietysti minulle ihan oikein. Mutta ensimmäinen harmittaa.

Vierailija
16/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYökaverin kanssa mietittiin tänään, että jos mokataan, niin ensi kesänä on moni ilman rahoja. Noin 250 000 suomalaista olisi aika vihaisia, kun me toteaisimme, että hups.

Vierailija
17/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoin sanaan "töissä" jos kyse on akateemisesta tekstistä. Ap ikään kuin yrittää korostaa, että kyse on hänen työstään. Miksi muut arvioisivat jatkuvasti samaa työn tulosta? Seuraavaksi pitää tehdä jotain uutta.

Jos mokaat monissa töissä, silloin kyseessä on ikävämpi tilanne.

Vierailija
18/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Itse olen joskus mokaillut niin, että muut joutuivat korjailemaan päivän päätteeksi. Hävetti. Mutta kaikki mokia tekee, varmasti myös ne, jotka sua arvostelevat työpiireissä, ovat mokanneet. Monelta vaan omat mokat tuppaavat unohtumaan, kun pääsee arvostelemaan muita... Vielä lopputsempit! :)

Vierailija
19/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moka on lahja.

“I have not failed. I’ve just found 10,000 ways that won’t work.” - Thomas Edison

Vierailija
20/29 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Itse olen joskus mokaillut niin, että muut joutuivat korjailemaan päivän päätteeksi. Hävetti. Mutta kaikki mokia tekee, varmasti myös ne, jotka sua arvostelevat työpiireissä, ovat mokanneet. Monelta vaan omat mokat tuppaavat unohtumaan, kun pääsee arvostelemaan muita... Vielä lopputsempit! :)

kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme