Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa joka sään ulkoiluhousuja, jotka kestävät käyttöä, hinnasta viis!

Vierailija
01.02.2022 |

Eikä tarvitse olla tyylikkäät.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi yksiäkään joka sään ulkohousuja, pakko ainaki itellä laittaa kylmällä erit ku vesisateella tai lämpimällä. Miten olis jotku hiihtohousut? Isä tykkäs piettää kesät talvet sisällä ja ulkona

Vierailija
2/7 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia olekaan. Goretex pitää vettä ja hengittää, mutta ikävästi ne auringonpaisteella kahisevat eikä ne pakkasellakaan hyvät ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ulkoiluhousut ei kestä aikuisella käyttöä? Minulla on sama housut olleet yli 10 vuotta ja edelleen aivan hyvät. Sään mukaan laitan alle aina jotain lämmintä. Mitä ne semmoiset joka sään housut ovat? Suomessa on ihan eri sää helmikuussa kuin heinäkuussa.

Vierailija
4/7 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ulkoiluhousut ei kestä aikuisella käyttöä? Minulla on sama housut olleet yli 10 vuotta ja edelleen aivan hyvät. Sään mukaan laitan alle aina jotain lämmintä. Mitä ne semmoiset joka sään housut ovat? Suomessa on ihan eri sää helmikuussa kuin heinäkuussa.

No esim. mulla eivät kestä käyttöä kaikki housut, koska reiteni ottavat ylhäältä yhteen. Laadukkaat merkit taas kestävät.

No, mulla on vastaus aloittajalle: Haglöfsin goretex-housut. Jos haluat tosiaan käyttää niitä joka säällä, osta sellainen koko, että saat parit kalsarit alle. Ja kun yhdistät ne reisi- tai polvipituiseen talvitakkiin, et oikeasti tarvitse toppahousuja. Mä en oo käyttänyt toppahousuja kahteen vuoteen, kun hankin pitkän takin, pärjään hyvin noilla gorehousuilla. Omistan erähousut (eli paksut villahousut, esim. Muhoksen villa myy), jotka sitten laitan alle kylmimmillä keleillä.

En nyt noita goreja ihan helteillä käytä, mutta muuten menevät ympäri vuoden.

Vierailija
5/7 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa suositella mitään merkkiä, mutta Partioaittaan menisin ostoksille.

Vierailija
7/7 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goret on sadehousut. Kesäkuumalla mahdottoman hiostavat.