Miehet kertokaapa mikä on normaalinvartalon koko?
ihan uteliaisuudesta kysyn? Että millainen se normaalivartalo on?
Kommentit (40)
ei kerro kaikkea. Muistakaas naiset että tärkeintä miesten mielestä kropassa on naisen fyysinen olemus kokonaisuutena. Siitä saa helposti kuvan että välittääkö nainen omasta vartalostaan, joka taas miehen mielestä kertoo siitä, välittääkö nainen itsestään! Ihminen joka ei välitä ulkonäöstään omaa laiskuuttaan ja saamattomuuttaan, on potentiaalinen ongelmakumppani itsetunto- ja mustasukkaisuusongelmineen. Muutama kilo sinne tänne on ihan yhdentekevä asia. Sen verran vaihtelee paino monista muistakin syistä kuin läskin määrästä. Minäkin olen 178cm/95kg, onneksi sentään mies, ;) eli varmasti kaikkien fitness lehtien mukaan +15kg ylimääräistä, eli kaamea läskikasa. Kuitenkaan kenenkään, lääkärit mukaan lukien en ole kuullut sanovan että mulla olisi yhtään liikakiloa kun kroppa on mallia jääkiekkoilija, eli sellainen että siinä on paljon joka paikassa.
Itsetunnossani ei ole mitään vikaa, mutta kiitos huolenpidostasi :)
Painan nyt 163cm 57kg, mikä on omalta kannaltani ihannepaino. (Ja saa kelvata muillekin!) Painoni käväisi joku aika sitten 63:ssa, eli jotain 10 prosenttia tuli lisää. Reisiin ja pakaroihin tuli sellaista löysää ihraa, mitä en enää ikinä halua!
Tuo painon nousu tapahtui reilussa vuodessa, ja yhdetkään housut ei enää mahtuneet päälle!
En minä pelkästään ulkonäön vuoksi itseäni kunnossa pidä. Rasva kehossa on epäterveellistä!
Vieläkin se 90-60-90 sääntö. Pahin turn off on naisella paksu vyötärö ja vatsamakkarat, persettä saa toki hieman olla. Itse en en lihavan naisen kanssa haluaisi olla, vaikka tämä varmasti saakin palstan leidit hyppimään seinille niin sanonpa silti: Lihava nainen ei kiihota seksuaalisesti yhtään.
Ihan täydellistä kroppaa jos täytyy hakea niin oliskohan joku Keyra Agustina;D
Ei se että näyttelijät tai mallit näyttävät hyvältä kuvissa, ei tarkoita että olisivat kauniita in real life. Mä olen painanut vähimmillään 47 kg vakavan sairauden takia (pituutta on 167). Ja kyllä olin kamalan näköinen, rinnat hävisivät kokonaan, lantionluut törröttivät, kylkiluut näkyivät. Mutta sen aikaisissa kuvissa näytin tosi hyvältä.
Ikinä en enää halua olla noin laiha, vaan tykkään itsestäni nyt normaalipainoisena eli 62-64-kiloisena. KUNHAN vaan kroppa on hyvin venytelty eli asento on kaunis ja lihaksiakin pienen pehmeyden alta löytyy. Mitat on noin 105-80-105, eli kurveja on.
Älkää naiset uskoko, että miehet haluaisivat vain laihoja naisia! Totta kai niillekin haluajansa löytyy, mutta monille tärkeää on naisellisuus ja pehmeys vartalossa.
olla vähän lihaa mutta mielellään oikeissa paikoissa. Kyllä kunnon tissit ja perse täytyy olla. Litteetä mahaa kyllä kattelee mielellään myös samaten siroja sääriä. en tykkää jos muijalla on kauheet tukkireidet.
.. mutta oma:
Kauneus ja seksikkyys ovat eri asioita. Kaunis vartalo on hoikka, mutta seksikäs vartalo voi olla 5-15 kiloa ihannepainon ylikin. Vinkkinä naisille, jos ei paino laske niin muuttakaa edes olemassaolevat ylikilot seksikkäiksi muodoiksi jumppaamalla.
treenattu ja sopivasti lihaksikas. Oma emäntä täyttää tämän täysin. Ei anna kauhean hyvää kuvaa naisesta joka laiskuuttaan päästää itsensä leviämään. Kyllä itsestään täytyy pitää huolta. Raskaus ja siitä seuraava vauvavuosi ovat sitten aivan toinen juttu, tämä vaan kommenttina ennenkuin joku älähtää taas kerran.
eikä tyypillinen suomalainen sotanorsu. ottakaa oppia vaikka itänaapurista, siellä naiset sentään näyttää vielä naisilta.
suomalainen nainen on niin tasa-arvoinen että se haluaa olla kuin mies. Lihava ja vihainen juoppo. Vuoden kohokohta on kevään ensimmäiset lämpimät päivät kun voi matkustaa Tallinnaan, istua vaan terasseilla ja katsella korkokengissään ohi käveleviä naisellisia NAISIA!
Ja siellä itänaapurissa teille kaljamahaisille verkkaripelleille nauraa naurismaan aidatkin, kun lähdette sinne niitä Naisia metsästämään.
Seuraa hakiessa tajuaa totuuden aika nopeasti. Jos tutustuu 20 naiseen, niistä 15 sanoo hakevansa " urheilullista" ja aktiivista miestä.
Sitten kun kysyt, että mitä he itse harrastavat. No, lenkkeilyä, jotain aeropikkiä, lukemista. Lenkkeily tarkoittaa sitä, että käydään kusettamassa koira pari kertaa päivässä. Selviää, että sitä hyppyjumppaa on viimeksi harrastettu yläasteen liikuntatunnilla. Lukeminen on sitä, että valitaan kirja jonka nimessä on joku sanoista: rakkaus, sydän, tunteet tms. Kirja nautitaan suklaalevyn kanssa.
Tuollako se kroppa pysyy kunnossa??? Vaatteisiin kyllä panostetaan, mutta kun ne illalla riisutaan, tiukkojen farkkujen alta paljastuu aika ällöttävä totuus.
r*ssät on mitä on mutta virolaiset naiset on upeita pitkäsäärisiä Eurooppalaisia Rotunaisia. Ne arvostavat fiksuja komeita varakkaista suomalaismiehiä. Me ollaan kovaa valuuttaa siellä eikä ne häpeile yhtään näyttää kiinnostustaan. Soomi nainen voi tietysti sulkea silmänsä tältä kaikelta ja naureskella siellä kaduilla laahustaville kaljamahaisille kaljaturisteille jos niitä vielä siellä on.
Vierailija:
Ja siellä itänaapurissa teille kaljamahaisille verkkaripelleille nauraa naurismaan aidatkin, kun lähdette sinne niitä Naisia metsästämään.
Vierailija:
ja miehellä pituus miinus sata, edellyttäen että se on lihasta eikä rasvaa.
sä et tiedä mistään mitään. Kyllä miehellä, jos ON lihasta se ei ole 170 cm ja paina 70 kg :)
Vierailija:
Ei se että näyttelijät tai mallit näyttävät hyvältä kuvissa, ei tarkoita että olisivat kauniita in real life. Mä olen painanut vähimmillään 47 kg vakavan sairauden takia (pituutta on 167). Ja kyllä olin kamalan näköinen, rinnat hävisivät kokonaan, lantionluut törröttivät, kylkiluut näkyivät. Mutta sen aikaisissa kuvissa näytin tosi hyvältä.Ikinä en enää halua olla noin laiha, vaan tykkään itsestäni nyt normaalipainoisena eli 62-64-kiloisena. KUNHAN vaan kroppa on hyvin venytelty eli asento on kaunis ja lihaksiakin pienen pehmeyden alta löytyy. Mitat on noin 105-80-105, eli kurveja on.
Älkää naiset uskoko, että miehet haluaisivat vain laihoja naisia! Totta kai niillekin haluajansa löytyy, mutta monille tärkeää on naisellisuus ja pehmeys vartalossa.
laihempana kuvat monesti näyttää paremmalta...
Todella liikuntaa harrastavan on turha painoindeeksiin tuijotella. Itse olen 73/171 ja rasva % pihdeillä on 24, joka on aika alhainen tuohon painoon nähden. Mittani ovat 100-74-103
Vierailija:
r*ssät on mitä on mutta virolaiset naiset on upeita pitkäsäärisiä Eurooppalaisia Rotunaisia. Ne arvostavat fiksuja komeita varakkaista suomalaismiehiä. Me ollaan kovaa valuuttaa siellä eikä ne häpeile yhtään näyttää kiinnostustaan.
Fiksut, komeat ja varakkaat suomalaismiehet + Viro? (Etsi lauseesta kaksi yhteensopimatonta elementtiä.)
Peili näyttää sen mikä on jees. Ei ihmistä näkemättä sitä voi kukaan sanoa!
Hoikka ja kiinteä. Mä en suoraan sanottuna osaa sanoa mitään painojuttuja mutta pituus 155-170cm. Iso plussa jos nainen on aktiivinen liikkuja eikä tosiaan mikään sohvapulla kun en itsekään ole. Muuten olen huomannut saman kun joku jo sanoikin, hoikkakin nainen voi paljastua aika kammottavaksi ilmestykseksi kun vaatteet riisutaan, liha löllyy ja on muhkurainen ja kaikkea muuta kuin kiinteä. Menee fiilikset;) Kai se on se kuuluisa nykyajan ilmiö " laiha läski"
itänaapurissa olen kulkenut työn vuoksi vuosia ja siellä ne naiset muuttuvat myös papin aamenen jälkeen aika kotkiksi, ja itäkarhuiksi
taskukokoa mielellään ja kurvit kohdallaan:-) tällä tarkoitan siis lähinnä että rintamusta saa olla ja peppua mutta vyötärö saisi olla hoikka.
Taidat olla sisäistänyt mallimaailman luomat ulkonäköpaineet liiankin syvään, sääliksi käy :(
8kg painonvaihtelu ei saa ketään näyttämään porsaalta (ellei omaa töpselinenää, heh) eikä tee naisesta lihavaa - se on tavallinen vaihteluväli normaalipainon sisällä. Se on fakta.
Minulle 51 kg paino toisi anorektikon leiman, sillä ihannepainoni on niinkin korkea kuin 75kg (pituus 171cm) suuren lihasmassan takia. Enkä todellakaan ole bodari :)
Kyllä te olette aika hauskoja (lue: huolestuttavia) mielipiteinenne ;)