milloin viimeksi tunsit hellyyttä jotain toista kohtaa?
Kommentit (28)
Ajatuksissani tänään, fyysisesti sununtaina.
Eilisessä Zoom-kokouksessa ryhmän uutta jäsentä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä Zoom-kokouksessa ryhmän uutta jäsentä kohtaan.
Tämä oli ihana :)
Eilen katsoin Netflixistä terveydenhoidon työntekijöitä, lääkäreitä ja hoitajia työssään ja tunsin hellyyttä. Kaipasin sitä työympäristöä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen katsoin Netflixistä terveydenhoidon työntekijöitä, lääkäreitä ja hoitajia työssään ja tunsin hellyyttä. Kaipasin sitä työympäristöä.
tunsin hellyyttä etenkin siinä kohtaa kun yksi naislääkäri selitti miten tekee työtä puhtaasti vain, koska haluaa auttaa. Tottahan se loppupeleissä on, että terveydenhuollon työntekijät haluaa auttaa ja on sen takia periaatteessa edes hakeutunut alalle. Toki joillakin on mielessä myös gloria.
Juuri äsken kun mieheni teki pyytämättäni erään pienen asian hyväkseni. Halasin ja tunsin hellyyttä.
Ihan hetki sitten, kun 6v poikani tuli innokkaana salibandytreeneistään.
Vierailija kirjoitti:
tunsin hellyyttä kotieläintä kohtaan. Suloinen
Meinasin todeta että en koskaan, mutta olin väärässä. Tänään aamulla kun olin koirien kanssa lenkillä ja ne nauttivat lumessa peuhaamisesta, kyllähän se sydämessä tuntui lämpimältä. 😊
Eilen Twitterissä kun sain ihanan kommentin.
Abouttirallaa vuosi sitten jonkun seukkukaverin tapaisen kanssa.
Viime perjantaina yöllä jutellessani pitkän puhelun entisen työkaverimiehen kanssa..;)
Minuutti sitten, viestittelin naisystävälle :-)
Tänään. Ihan järjetöntä hellyyttä kissaa kohtaan. Tunne ei ole molemminpuolinen, mutta se ei haittaa mitään.
Tunnen joka päivä suunnatonta hellyyttä mun kissoja kohtaan. Elämäni ilot.
Tänään. Oma tytär on ihana. Itsenäistyminen ei aina ole helppoa, mutta "oppia ikä kaikki". Oivaltamisen kautta voittoon. Hellyttävää.
Tänään kun käytiin teinien kanssa isossa kaupungissa. Isommat ajoivat hienosti autolla vieraassa kaupungissa. Kaikki kolme teiniä käyttäytyivät tosi reippaasti ja hienosti. Meillä oli todella hauskaa yhdessä. Todellinen perheen lomapäivä. Tunsin hellyyttä teinejä kohtaan. Kuinka hauskaa ja helppoa heidän kanssaan on touhuta.
tunsin hellyyttä kotieläintä kohtaan. Suloinen