Vinkkejä kehiin! Miten saada raijuusto maistumaan hyvältä?
Proteiinia kaipaan lisää ruokavalioon ja rahkan lisäksi raijuusto on ravintoarvoiltaan hyvä. Ainoa miinus on, että se maistuu yksikseen syötynä tosi pahalle. Mihin te laitatte raijuustoa tai "piilotatte" sen maun?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:45"]
Hä? Sehän on aivan parasta paljaaltaan! Itse sekoitan sitä myös tonnariin :P
[/quote]
Tonnari? Mitäs murretta tuo on?
[/quote]
Loukkaannuitko noin kovin, kun huomautettiin RAIjuusto sanasta. Piti keksiä äkkiä jotain muuta mistä nipoo muille
Vaihdat tosiaan tuon iin eeksi, niin voi ruveta maistumaan. Nomnomnom.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:45"]Onko veriarvosi tutkittu vai millä perusteella tarvitset lisäproteiineja? Vai onko ihossa haavoja tai painuuko ihosi herkästi? Näihin on sitten omat ravintolisänsä, mutta en voi mainostaa täällä.
[/quote]
Pudotan painoa, enkä halua menettää lihasmassaa. Tavoitteena 100-110g proteiinia päivässä.
Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille. Täällä ei näköjään yhtään voi käyttää normien mukaisesta suomesta poikkeavaa kieltä, kun se näyttää aiheuttavan hiekkamyrskyjä alakerrassa. ap
Ymmärtäisin paremmin jos 6-vuotias käyttäisi raejuustosta tuota nimitystä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:45"]
[/quote]
[/quote]
XD en nyt murteesta tiiä, tonnikalaa meinasin.. Varmasti tunnetumpi kuin rai :D
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:45"]
[/quote]
[/quote]
XD en nyt murteesta tiiä, tonnikalaa meinasin.. Varmasti tunnetumpi kuin rai :D
[/quote]
Mitä? Eikö nyt enää ymmärrettykkään murteiden päälle ;)
23: Voi surku, kun luulit, että sinulla on yksinoikeus nipotukseen.
Jos lhaksia kasvatat niin kananmunissa on paremmat proteiinit ja sitä voi syödä huomattavasti monipuolisemmin kuin raejuustoa
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:45"]
[/quote]
[/quote]
Loukkaannuitko noin kovin, kun huomautettiin RAIjuusto sanasta. Piti keksiä äkkiä jotain muuta mistä nipoo muille
[/quote] mitä on nipoo, ei löydy Googlesta
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:44"]
Niin Lontoon raitta, niin Lontoon raitta..
[/quote]
Alkoi tehdä mieli Lontoon rakeita.