mä tuun helsinkiin nyt viikonloppuna!
Kertokaa missä mun kannattaa käydä, nähtävyyksiä ym.
Kommentit (32)
Ihanaa, tuut sitten käymään, hypitään sängyllä kengät jalassa, syödään jätskiä suoraan astiasta ja piirretään seiniin!
Moro! Millä luokalla olet? Mikä on numerosi äikässä? Jos olet yläkoulussa, sun pitää kerrata nyt kesällä oikeinkirjoitussääntöjä!
Taustatietoja tarvitaan, jotta voi jotain suositella. Esimerkiksi ikäsi ja sukupuolesi ja keitä muita tulee mukana.
.
Sealife on mun suosikkini. Lisäksi käyn mielelläni Mannerheim-museossa.
Oikeinkirjoitus ei oikein kuulosta ikää vastaavalta.
No, oletetaan, että olet 23-vuotias nainen.
.
Kävisin Sea-Lifessa ja kansallismuseossa. Korkeasaaressakin ehkä kävisin muistoja virkistämässä. Taidemuseokin kiinnostaisi minua.
Joissain kaupoissa kävisin ehkä. Helsingissä on monia hyvin erikoistuneita pikkuliikkeitä, jos on erityisiä kiinnostuksen kohteita. Netistä varmaan kannattaa etsiä niitä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:13"]Moro! Millä luokalla olet? Mikä on numerosi äikässä? Jos olet yläkoulussa, sun pitää kerrata nyt kesällä oikeinkirjoitussääntöjä!
[/quote]
YLÄKOULUSSA ????????????????????
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:13"]Moro! Millä luokalla olet? Mikä on numerosi äikässä? Jos olet yläkoulussa, sun pitää kerrata nyt kesällä oikeinkirjoitussääntöjä!
[/quote]
Samoin teidän
Jaa, pitäisikö minunkin kerrata oikeinkirjoitussääntöjä. Kyllähän minullakin on epävarmuutta yhdyssanoissa.
Otsikko kuulostaa siltä kuin kaikki muut avlaiset olisivat Helsingistä
Monissa kaupungeissa saa matkailuinfosta sellaisen paksun esittelykirjasen. Ne ovat hyödyllisiä, kun etsii, missä kävisi.
.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:38"]Oikeinkirjoitus ei oikein kuulosta ikää vastaavalta.
No, oletetaan, että olet 23-vuotias nainen.
.
Kävisin Sea-Lifessa ja kansallismuseossa. Korkeasaaressakin ehkä kävisin muistoja virkistämässä. Taidemuseokin kiinnostaisi minua.
Joissain kaupoissa kävisin ehkä. Helsingissä on monia hyvin erikoistuneita pikkuliikkeitä, jos on erityisiä kiinnostuksen kohteita. Netistä varmaan kannattaa etsiä niitä.
Kiitokset vastauksesta :-)
Mitä itse olet ajatellut alustavasti? Oletko aiemmin käynyt Helsingissä? (Miksi minusta tuntuu, että olet koululainen?)
Mukavaa, kun olet tulossa! Pidä hauskaa! Katso muutama museo ja käy putiikeissa.
Minkä hotellin olet valinnut :) ? Mikä on budjetti ? Monta päivää vietät ?
Mistä tulet,