Huvittaa nuoret naiset, jotka luulevat olevansa kauniita.
Kuvittelevatko nuo 20-24-vuotiaat pikkutytöt oikeasti pärjäävänsä ulkonäössä 30-40-vuotiaille naisille? Aikuiset naiset ovat kauniimpia kuin lapset, hyväksykää se tosiasia.
Kommentit (28)
Apn ajatus tavalla kaikki vauvat ja lapset on erittöin rumia :(
Ei kateus nuoria kohtaan ainakaan niitä ryppyjä tasoita, ap ;)
Tiesittekö muuten, että Spede Pasanen ja Maria Drockila olivat rakastavaiset. Tapasivat vuonna 1997. Erikoiseksi asian tekee se, että Spede oli tuolloin 67-vuotias ja Drockila 19-vuotias.....pedobear....?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:00"]
Iällä ei väliä, mutta naurattaa ne itseään "muodokkaina" pitävät naiset!
[/quote]
Joka kerta huvittaa tämä vaateliike, joka myy näitä isojen tyttöjen vaatteita ja mainostaa "we looove curves".. Mitä hemmetin kurveja se läski on, sehän nimenomaan peittää kaikki muodot ja lopputuloksena on tasapaksu mötkö.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:58"]
Entäs sitte 25-29-vuotiaat, onkse joku välivaihe..itse täytän loppuvuodesta 25, mites mun huoralookille käy
[/quote]
Mietin samaa, olenko 26-vuotiaana jotain näiden välistä.
Ihmiset on kyllä noloja, jos osaavat arvostaa itseään. Hölmöläiset. :)
Ehkä vanhempien naisten pitäis olla esikuvana itsetunnossa, eikä lähteä tälle linjalle-huh huh mikä aloitus, itse olen vanhempi,mutta sitä mieltä, että antaa kaikkien kauniiden kukkien kukkia:)
Itsellä ainakin on käynyt niin, että iän myötä kauneuskäsitys on laajentunut. Parikymppisenä sitä ei osannut nähdä muiden kuin samanikäisten tyttöjen kauneuden, senkin aika rajoittuneena. Nyt näen kauneutta kaikenikäisissä, vaikka huomaan kyllä esim. lehtiä lukiessani kiinnittäväni eniten huomiota omaan viiteryhmääni, ja tekeväni vertailua juuri heihin, en niihin pariymppisiin. Vanhoissakin ihmisissä on vaikka mitä kauniita piirteitä. Joistakin vanhemmista naisista ajattelen että näyttäisinpä itsekin tuossa iässä yhtä hehkeältä.
Nainen on vain katoavan hetken ajan nuori ja rypytön parikymppinen. Suurimman osan elämästään hän on enemmän tai vähemmän ihan jotain muuta. Harmi että aloittajalle ei ikä ole näyttänyt tuovan mitään kypsymistä.