Huvittaa nuoret naiset, jotka luulevat olevansa kauniita.
Kuvittelevatko nuo 20-24-vuotiaat pikkutytöt oikeasti pärjäävänsä ulkonäössä 30-40-vuotiaille naisille? Aikuiset naiset ovat kauniimpia kuin lapset, hyväksykää se tosiasia.
Kommentit (28)
Huomenta sinullekin, katkera ja itsestään epävarma ihminen! Kyllä kauneutta löytyy kaiken ikäisistä, se vain on erilaista. "Kaunis ihminen" ei ole todellakaan ahdas määritelmä, kuten media sen esimerkiksi pyrkii esittämään. Vanhuskin voi olla kaunis, vauva voi olla kaunis - ja kaikki siltä väliltä! T: mielestäsi pikkutyttö 21 v.
Olen samaa mieltä. Mun mielestä nainen on kolmenkympin molemmin puolin kauneimmillaan. Myös nelikymppinen voi olla kaunis tai oikeastaan minkä ikäinen tahansa...Parikymppiset ovat niin lapsia vielä, matkivat toinen toistaan ja kasvot vielä niin babyfacet, eivät osaa meikata kunnolla jne.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:49"]
Kuvittelevatko nuo 20-24-vuotiaat pikkutytöt oikeasti pärjäävänsä ulkonäössä 30-40-vuotiaille naisille? Aikuiset naiset ovat kauniimpia kuin lapset, hyväksykää se tosiasia.
[/quote]
Kateuden kukkanen kukkii.
Eipä silti moni nuori nainen on mässäillyt itsensä muodottomaksi sotanorsuksi, kuvittelee silti olevansa kauniskin.
Huvittaa miehet joiden mielestä on tosi jees lävellä pitkin kyliä paljaine kaljamahoineen.
Nuoret naiset peittävät kauneutensa usein järkyttävään pakkelikerrokseen ja piiloutuvat räystäitä muistuttaviin silmärpisiin, vaalentavat tukkansa ja pukeutuvat horomaisesti. Hieman vanhemmat naiset ovat päässeet usein ohi tästä vaiheesta, ja ovat siksi viehättävämpiä.
Entäs sitte 25-29-vuotiaat, onkse joku välivaihe..itse täytän loppuvuodesta 25, mites mun huoralookille käy
En kuvittele yhtään mitään. Peilistä katsoo 24-vuotias meikkaamaton nainen, jolla ei ole mitään tarvetta "pärjätä" kenellekään. Mulle riittää se, että itse olen tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:56"]
Nuoret naiset peittävät kauneutensa usein järkyttävään pakkelikerrokseen ja piiloutuvat räystäitä muistuttaviin silmärpisiin, vaalentavat tukkansa ja pukeutuvat horomaisesti. Hieman vanhemmat naiset ovat päässeet usein ohi tästä vaiheesta, ja ovat siksi viehättävämpiä.
[/quote]Meikkaan vain pikkuisen enkä käytä irtoripsiä tai horomaisia vaatteita. t. 23v
[/quote]
No ei kyllä ole. Nainen on kauneimillaan 20 vuoden paikkeilla. 40 vuotias nainen on jo pahasti vanhentunut. Se on keski-ikäinen ja oikeasti jo vanha nainen
Iällä ei väliä, mutta naurattaa ne itseään "muodokkaina" pitävät naiset!
Suurin osa naisista on kuitenkin rumia, ei mitään kedon kukkasia ainakaan :p T. mies.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:53"]
Olen samaa mieltä. Mun mielestä nainen on kolmenkympin molemmin puolin kauneimmillaan. Myös nelikymppinen voi olla kaunis tai oikeastaan minkä ikäinen tahansa...Parikymppiset ovat niin lapsia vielä, matkivat toinen toistaan ja kasvot vielä niin babyfacet, eivät osaa meikata kunnolla jne.
[/quote]
Millään mittarilla sinä et saa 40 vuotiaasta kauniimpaa kuin 20 vuotiaasta. Kauniilla ihmisellä ei esim. ole ryppyjä. Rumat tarvitsevat meikkaamista
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:56"]
[/quote]
Mutta vanhemmat naiset ovat rumia teki ne mitä tahansa
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:00"]
Iällä ei väliä, mutta naurattaa ne itseään "muodokkaina" pitävät naiset!
[/quote]
Tietenkin iällä on väliä
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:00"]Iällä ei väliä, mutta naurattaa ne itseään "muodokkaina" pitävät naiset!
[/quote]
Minä pidän itseäni muodokkaana. Olen normaalipainoinen.
Niin mitäköhän minä luulen, olen varmasti tooodella ruma, kun pyysivät kuvauksiin ja malliksi muutamaan meikkimainokseen :) Vartalon mitatkin ovat 90-57-90. Rinnoissa ja lantiossa toisin vähän liikaa malliksi, mutta itse tykkään.
N17
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:02"]
Kauniilla ihmisellä ei esim. ole ryppyjä.
[/quote]
Katselin juuri viikonloppuna vanhaa naista, jolla oli harmaat hiukset ja ryppyjä, ja ihan vilpittömästi ajattelin, että onpa siinä kaunis nainen. Olen onnellinen siitä, että kykenen näkemään kauneutta kaikenikäisissä naisissa.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:00"]
[/quote]
No ei kyllä ole. Nainen on kauneimillaan 20 vuoden paikkeilla. 40 vuotias nainen on jo pahasti vanhentunut. Se on keski-ikäinen ja oikeasti jo vanha nainen
[/quote]
Minä olen kyllä kauniimpi nyt lähes nelikymppisenä kuin parikymppisenä. Olin silloin vaikkakin hoikempi niin silti lapsenpyöreä pallonaama ja huonohko iho. Iän myötä ei ole tullut ryppyjä mutta se lapsenpyöreys kasvoista vähentynyt niin että kasvojen piirteet, korkeat poskipäät ym tulleet esiin. Iho on tasaisempi myös. Ulkonäkö on siis muuttunut kyllä mutta ei vanhentavasti ja minua luullaankin reippaasti nuoremmaksi. Mitään keski-ikäistä ja "vanhaa" ei minussa vielä ole, ei ulkonäössä eikä muutenkaan. Ne kaikki ikääntymisen merkit kun ovat vain parantaneet ulkonäköäni, ihon rasvoittumisen vähentyminen ja kasvonpiirteiden muuttuminen pallosta sirommaksi vaikka pyöreäkasvoinen olen edelleen (mikä nuorentaa).
Että voi se joskus näinkin päin mennä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:53"]
[/quote]
Millään mittarilla sinä et saa 40 vuotiaasta kauniimpaa kuin 20 vuotiaasta. Kauniilla ihmisellä ei esim. ole ryppyjä. Rumat tarvitsevat meikkaamista
[/quote]
Ihmisiä on monenlaisia, jotkut on parhaimmillaan vasta kypsemmällä iällä. Esimerkiksi monet sellaiset naiset jotka nuorena ovat piirteidensä takia ikäistään vanhemman näköisiä, voivat olla kauneimmillaan vasta myöhemmin kun ikä ja ulkonäkö sopivat yhteen.
Huvittaa ihmiset, jotka tekevät tällaisesta asiasta aloituksen AVlle.