Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten alapää on niin vaikea?

Vierailija
08.06.2015 |

Miksi siis naisen klitoris on siinä ulkona? Miksi nainen ei voi olla sellainen, että nauttisi helposti panemisesta. Erikoista kun pitää erikseen rämpläillä ties mitä kohtia...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaankin siksi, ettei oltais niinku miehiä ja tulisi näin ollen valikoitua lisääntymiskumppani tarkemmin.

Vierailija
2/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nautin pelkästä panemisesta. Ei tarvi rämpläillä mitään, kuhan panee!

T. NAINEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris jatkuu sisäänpäin. Eli se mikä on silmillä nähtävissä on pelkkä jäävuoren huippu. Saan orgasmeja pelkällä ajatuksen voimalla,ilman mitään kosketusta. Miesystäviäni on aina kykyni hämmästyttänyt. 

Vierailija
4/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä taas naisen anatomia hallussa....

Vierailija
5/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpoo!
etkö ole lukenut palstaa että vasta useamman synnyttänyt voi nauttia kunnolla seksistä ja nainen ei saa kunnon e mätin orkkuja kuin revityllä vitulla.

Vierailija
6/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiä 6, mutta mulle ainakin yhden vauvan jälkeen nussiminen on paljon parempaa kuin ennen lasta.

Kiinnostaisi aloittajan ikä?

Vierailija
7/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kyllä mahtavan orkun pelkästä panemisesta. Mutta mulla on kyllä aina ollut vahvat lantionpohjanlihakset.

Vierailija
8/15 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:42"]

Mä saan kyllä mahtavan orkun pelkästä panemisesta. Mutta mulla on kyllä aina ollut vahvat lantionpohjanlihakset.

[/quote]

Ei oo välttämättä mistään lihaksistosta kyse.

Vierailija
9/15 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:25"]

en tiä 6, mutta mulle ainakin yhden vauvan jälkeen nussiminen on paljon parempaa kuin ennen lasta.

Kiinnostaisi aloittajan ikä?

[/quote]

Yhden vauvan? Yhden tietyn vauvan jälkeen? Hetikö sen vauvan jälkeen? :)

Vierailija
10/15 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella myös hieromaan naisen g-pistettä. Itse hieron naiseni g-pistettä kolmella tai neljällä sormella ja kylläpä nainen nautiikin. Toki klitoristakin tulee huomioida aina.

m45

Vierailija
11/15 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 12:42"]

[/quote]

Ei ole välttämättä tuosta kiinni mitenkään. Itse en saa yhdynnässä orgasmia millään, ja on kyllä tulllut noita lihaksiakin treenattua. Olen lukenut että on ihan tutkittu että naisilla joilla klitoriksen ja emättimen aukon etäisyys on suuri, on hyvin vaikea saada orgasmia pelkällä panemisella. Itselläni tuo matka klitoriksen näkyvästä osasta erittäin takana sijaitsevaan emättimen aukkoonn on hyvin pitkä.

Vierailija
12/15 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voi olla aika karuja evoluutioon liittyviä syitä. Menneisyydessä naisen nautinto ei ole ollut mitenkään merkittävää lisääntymiselle, ja sellaiset geenit jatkuu jotka edistää lisääntymistä tai jälkeläisten henkiinjäämistä. 

Naisella kun ei ole ollut kovin kauaa valtaa valita, haluaako seksiä ja lisääntymistä vai ei. Miehet ovat voineet voimalla ottaa haluamansa seksin väkisin. Sitten on ollut vähän "sivistyneempi" muoto, jossa nainen on tehty elatuksen suhteen riippuvaiseksi miehestä, joten miehen on pakko mennä naimisiin tai vastaavaan sitoumus-suhteeseen, ja tähän suhteeseen on kuulunut pakkoseksi, halusipa nainen tai ei. 

Vierailija
13/15 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:46"]

Miksi siis naisen klitoris on siinä ulkona? Miksi nainen ei voi olla sellainen, että nauttisi helposti panemisesta. Erikoista kun pitää erikseen rämpläillä ties mitä kohtia...

[/quote]

Sä et vaan osaa.

Totta naisen toosa on vielä ihmeellisempi laite kuin mopon sytytystulppa.

Vierailija
14/15 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:46"]

[/quote]

Sulla on vielä pitkä tie kuljettavana.

Vierailija
15/15 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies tykkää rämplätä sitä naista kun siinä on niitä ihania uloikkeita..mun mies ei ainakaan saa tarpeekseen.Suosittelen siirtymistä miehiin..musta tuntuu että ne nauttii ihan vaan pyllyyn vetelystä..ei tartte näprätä poika!