Olen työtön, olisiko sinulla minulle töitä (esim. koiranulkoilutus)?
Eli olen työtön näin kesällä ainakin kesä- ja heinäkuun koska alallani ei ole kesäisin töitä tarjolla. Sinä joka inhoat meitä "lusmuja" olisiko sinulla tarjota minulle töitä? Asun Helsingissä ja minulla on paljon kokemusta koirista, joten voisin esim. ulkoiluttaa koiraasi / koiriasi työpäiväsi aikana? Siten minun ei tarvitsisi hakea ansiosidonnaista työttömyyskorvausta ja lusmuilla sinun rahoillasi.
Laita viestiä paljonko olet valmis maksamaan ja paljonko koirasi tarvitsee liikuntaa? Kerro myös koirasi rotu ja olennaiset asiat luonteesta ja muusta mitä tulee tietää.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:21"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:17"]Mene työkokeiluun. [/quote] Ei niihinkään vain mennä ja samaa yhteiskunnan tukea silloinkin nostetaan. Yrittäjä vain saa ilmaista työvoumaa. Miten tämä on moraalisesti parempaa kuin pelkkä kortistossa olo tai oman työn yrittäminen?
[/quote]
Joo, jotakuta vttuttaa selvästi
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:13"]Vanhukset tarttee oikeesti apua ja niillä on rahaa (nykypalkkoja korkeammat eläkkeet). Kokeille niitä
[/quote]
Kellä on kellä ei. Minun eläkkeeni on 800e
Olen ihan tavallinen palkansaaja ja maksanut lenkistä 9 e. Ja nro 2:lle tiedoksi, että tarpeen mukaan satasia kuukaudessa. Tuo 15 e olisi siinä tapauksessa, että ulkoiluttajalla olisi firma, omani saaneet ihan vaan palkkaa.
Mene sinäkin sinne työkkäriin missä me muutkin työttömät epätoivoisesti töitä etsimme. Tai kokeile valittaa iltalehteen kuten joku jo aiemmin teki
Yksi euro kilometriltä. Itse olen noin veloittanut nuorena.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:35"]
[/quote]
Eli jos päivässä kävelyttäisin koiria 10 km saisin vain 10 euroa. Joo, ei kiitos. :) Pitäisi kävelyttää koiria 80 km päivässä että saisi ansiosidonnaisen verran rahaa. Ap
Mistä kuvittelet että yksityisillä ihmisillä on varaa sulle maksaa jotain 15€ tuntipalkkaa? Tolla asenteellasi eikä mikään ihme että olet työtön!
Saitko mun sähköpostin? Kerroin osoitteeni. :)
Käväise laittamassa ilmoitus golf-kentän seinälle ja sovi ensitapaamiset myös sinne. Sieltä voi löytyä maksukykyistä asiakaskuntaa.
Juu en kyllä 15 euroa olisi valmis maksamaan, huh huh. Ymmärrän että rahaa haluttais saada, mutta kamoon, kysymyksessä on kuitenkin vaan _kävely_. Miksi maksaisin jollekin kävelystä saman verran, kuin itse tienaan töissä samassa ajassa, ja teen kuitenkin esim. koulutusta vastaavaa työtä. Meilläkin on naapurin likkoja, jotka mielellään kuljettelevat koiraa, tästä heitän toisinaan pyytämättä jonkun vitosen tai jotain, kaikille toimiva tilanne.
Onko ulkoilutus koulutusta? Koiran koulutuksesta monet ovat valmiita maksamaan, tosin jos sillä aikoo tienata on oltava takeita että palvelu toimii/on tehokasta.
Osaan kyllä kouluttaa koiria. Paljonko olisitte valmiit maksamaan siitä ettei remmirähjääjä enää rähjäisi? Ap
Jos sinulla on yrittäjän ominaisuuksia ja tietotaitoa alalta, voit toimia yrittäjänä ilman yrityksen perustamista vaikka vain kesän ajan: http://www.eezy.fi/?gclid=CMnY9IHE_8UCFQT3cgodZi8ABQ
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:07"]
Osaan kyllä kouluttaa koiria. Paljonko olisitte valmiit maksamaan siitä ettei remmirähjääjä enää rähjäisi? Ap
[/quote]
Nyt kuulostaa rahan tarve liian suurelta romppaiselta.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:35"]
[/quote]
Eli jos päivässä kävelyttäisin koiria 10 km saisin vain 10 euroa. Joo, ei kiitos. :) Pitäisi kävelyttää koiria 80 km päivässä että saisi ansiosidonnaisen verran rahaa. Ap
[/quote]
Euron kilometri korvaus kuulostaa kyllä pieneltä. Joku 5-7 euroa/lenkki (pari kilometriä) voisi kuulostaa kohtuulliselta. Jos koira tarvitsee pidempiä lenkkejä esim. 10 km omistaja luultavasti on varautunut siihen että pystyy lenkit hoitamaan itse.
Koirahoitolassa/-hotellissa hoidosta tietääkseni ollaan valmiita maksamaan useampi kymppi/vuorokausi.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:07"]Osaan kyllä kouluttaa koiria. Paljonko olisitte valmiit maksamaan siitä ettei remmirähjääjä enää rähjäisi? Ap
[/quote]
Jos takeita siitä että palvelu on luotettava nuoren koiran koulutuksesta esim. 5 kertaa tunnin koulutus satasen.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:12"]Aina suureen ääneen puhutaan että työttömien pitäisi tehdä jotain rahat ansaitakseen, mutta ei silti kukaan halua maksaa koirien ulkoilutuksesta. Mutta onneksi on kuitenkin ansiosidonnainen. Vaikka toki mielummin rahan eteen jotain tekisin. Ap
[/quote]
Pitää keksiä sellaista mistä joku on valmis maksamaan. Ja verokortilla
Ryhdy hoitamaan lapsia
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:35"]
[/quote]
[/quote]
Jos siitä tienaisi hyvin, me kaikki alkaisimme koiria ulkoiluttamaan
Tytär kävi monta vuotta ulkoiluttamassa naapurin koiraa kesät talvet. Vajaan tunnin lenkki + ruokinta ja rapsutusta, sai päivän keikasta aina 5 e. Palkkapäivä oli perjantaisin. Mutta tämä siis edellytti luottamusta ja vastuullisuutta sekä jatkuvuutta. Hyvin toimi ja kaikki osapuolet olivat erittäin tyytyväisiä.