Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön, olisiko sinulla minulle töitä (esim. koiranulkoilutus)?

Vierailija
08.06.2015 |

Eli olen työtön näin kesällä ainakin kesä- ja heinäkuun koska alallani ei ole kesäisin töitä tarjolla. Sinä joka inhoat meitä "lusmuja" olisiko sinulla tarjota minulle töitä? Asun Helsingissä ja minulla on paljon kokemusta koirista, joten voisin esim. ulkoiluttaa koiraasi / koiriasi työpäiväsi aikana? Siten minun ei tarvitsisi hakea ansiosidonnaista työttömyyskorvausta ja lusmuilla sinun rahoillasi.

Laita viestiä paljonko olet valmis maksamaan ja paljonko koirasi tarvitsee liikuntaa? Kerro myös koirasi rotu ja olennaiset asiat luonteesta ja muusta mitä tulee tietää.

vienkoirasilenkille@gmail.com

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arveletko, että yksityisell' ihmisellä olisi varaa maksaa koiran lenkittämisestä satoja euroja kuukaudessa? Taitaisit tarvita aika monta vakituista asiakasta. Mutta hyvä juttu sinänsä, että yrität työllistää itseäsi.

Vierailija
2/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kohtuullinen että yhden perheen koirien ulkoiluttamisesta saisi esim. tunnin lenkistä 15 euroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä uskaltaisi koiraani antaa ulkoilutettavaksi ihan kelle tahansa. Enkä ainakaan maksaisi siitä. Naapurin lapset saavat ulkoiluttaa koiraani jos haluavat mutta en heille siitä mitään maksa.

Vierailija
4/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työttömänä voit mennä työkokeiluun vaikka jonnekin eläinhoitolaan.

Vierailija
5/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit perustaa firman ja ottaa paljon ulkoilutettavia

Vähän hankalaa on, jos sinut palkkaa monikin yksityinen. Tietenkin siihen on olemassa hyviä nettisivuja, että saa maksettua verot. Ehkä kannattaa palkata niin ettei synny työsuhdetta vaan maksetaan vain palkkio ja siitä verot

Vierailija
6/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:41"]Olisiko kohtuullinen että yhden perheen koirien ulkoiluttamisesta saisi esim. tunnin lenkistä 15 euroa?
[/quote]

Ei olisi. Jos itse olen töissä ja tienaan 10€/tunti, niin haluaisinko antaa 1,5 tunnin palkkani tunnin työstä mikä ei edes ole välttämätön?

Olen ollut töissä isossa kennelissä ja siellä tuntipalkkani oli 7€. Työhön kuului koirien tilojen siivous, kuppien pesu, koirankopin siivous, ruokinta, harjaus, pesu ja lenkit.

Vierailija
7/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 08:41"]Olisiko kohtuullinen että yhden perheen koirien ulkoiluttamisesta saisi esim. tunnin lenkistä 15 euroa?
[/quote]

Mannerheimin lastensuojeluliiton koulutetuille lastenhoitajille maksetaan 8.20e tunnilta yhden perheen lasten vahtimisesta, siitä vois ottaa osviittaa..

Vierailija
8/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä sitten käytännössä tapahtuisi? Antaisinko sinulle kotiavaimeni?

Vierailija
9/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi mitään ellen tietäisi taustoja. Mieluiten tuossa tilanteessa maksaisin yritykselle esim. henkilölle joka tekee työtä toiminimellä. Tosin sen verran kaukana asun Helsingistä että en palkkaisi kuitenkaan, matkakorvauksia en ko palvelusta olisi valmis maksamaan kuitenkaan.

Vierailija
10/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina suureen ääneen puhutaan että työttömien pitäisi tehdä jotain rahat ansaitakseen, mutta ei silti kukaan halua maksaa koirien ulkoilutuksesta. Mutta onneksi on kuitenkin ansiosidonnainen. Vaikka toki mielummin rahan eteen jotain tekisin. Ap

Vierailija
11/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset tarttee oikeesti apua ja niillä on rahaa (nykypalkkoja korkeammat eläkkeet). Kokeille niitä 

Vierailija
12/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:12"]Aina suureen ääneen puhutaan että työttömien pitäisi tehdä jotain rahat ansaitakseen, mutta ei silti kukaan halua maksaa koirien ulkoilutuksesta. Mutta onneksi on kuitenkin ansiosidonnainen. Vaikka toki mielummin rahan eteen jotain tekisin. Ap
[/quote]

Miksi pitäisi maksaa koiran ulkoilutuksesta? Siivoamaan saat tulla. Ja pesemään pyykkiä ja tekemään ruokas. Maksan 5€/urakka.

Vierailija
13/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:12"]Aina suureen ääneen puhutaan että työttömien pitäisi tehdä jotain rahat ansaitakseen, mutta ei silti kukaan halua maksaa koirien ulkoilutuksesta. Mutta onneksi on kuitenkin ansiosidonnainen. Vaikka toki mielummin rahan eteen jotain tekisin. Ap
[/quote]

Miksi pitäisi maksaa koiran ulkoilutuksesta? Siivoamaan saat tulla. Ja pesemään pyykkiä ja tekemään ruokas. Maksan 5€/urakka.
[/quote]

Ruokaa

Vierailija
14/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset perusta omaa yritystä jos et kerran halua lusmuilla?!

Vierailija
15/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene työkokeiluun.

Vierailija
16/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän saisi edes vuokraa maksettua jos hoitaisin kotiasi koko päivän ja saisin siitä 5 euroa. Josta miinus vielä verot.

Vierailija
17/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:16"]

Mikset perusta omaa yritystä jos et kerran halua lusmuilla?!

[/quote] 

Ei se kannata. Eteenkään kun ei kellään ole rahaa. Nyt on se aika jolloin toiminnassa olevat yritykset menee konkkaan. 

Vierailija
19/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain arkipäivät lasketaan niin vuokraan menee jo 45 euroa päivässä. Ja pakkohan olisi jotain syödäkin. Ja sitten on vielä laskut maksettava. Joten eipä taida kannattavaa olla tehdä pikkuhommia.

Vierailija
20/43 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:17"]Mene työkokeiluun.
[/quote]

Ei niihinkään vain mennä ja samaa yhteiskunnan tukea silloinkin nostetaan. Yrittäjä vain saa ilmaista työvoumaa.

Miten tämä on moraalisesti parempaa kuin pelkkä kortistossa olo tai oman työn yrittäminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi