Olen työtön, olisiko sinulla minulle töitä (esim. koiranulkoilutus)?
Eli olen työtön näin kesällä ainakin kesä- ja heinäkuun koska alallani ei ole kesäisin töitä tarjolla. Sinä joka inhoat meitä "lusmuja" olisiko sinulla tarjota minulle töitä? Asun Helsingissä ja minulla on paljon kokemusta koirista, joten voisin esim. ulkoiluttaa koiraasi / koiriasi työpäiväsi aikana? Siten minun ei tarvitsisi hakea ansiosidonnaista työttömyyskorvausta ja lusmuilla sinun rahoillasi.
Laita viestiä paljonko olet valmis maksamaan ja paljonko koirasi tarvitsee liikuntaa? Kerro myös koirasi rotu ja olennaiset asiat luonteesta ja muusta mitä tulee tietää.
Kommentit (43)
Kuinka hitaasti aioit siis löntystää? Ja siitä pitäisi vielä maksaa 15e tunti. Olet säälittävä nauti ansiosidonnaisesta. Terveisin koiran omistaja
Ihan reipasta tahtia olisi tarkoitus kävellä ja parantaa kuntoa samalla. Siis olen kyllä jo nyt normaalia paremmassa kunnossa, mutta lisäliikuntahan ei koskaan haittaisi. Osaan kouluttaa ainakin remmirähjän sellaiseksi että ohittaa muut koirat nätisti. Ihmisaggressiivisia koiria en kouluta, enkä osaisikaan. Osaan myös peruskoulutuksen, mutta esim. luoksetuloa en lähde kouluttamaan vieraalle koiralle vaan pidän ulkoilutettavat koko ajan lyhyessä hihnassa. Myös hihnassa vetämättä kulkemisen opetus onnistuu.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 09:35"]
Yksi euro kilometriltä. Itse olen noin veloittanut nuorena.
[/quote]
Eli jos päivässä kävelyttäisin koiria 10 km saisin vain 10 euroa. Joo, ei kiitos. :) Pitäisi kävelyttää koiria 80 km päivässä että saisi ansiosidonnaisen verran rahaa. Ap
[/quote]
Jos siitä tienaisi hyvin, me kaikki alkaisimme koiria ulkoiluttamaan
[/quote]
Kaikkien ei ehkä kannata samaa palvelua alkaa tarjota, mutta uskon kyllä että ulkoilutuksella pystyis kohtuullisiin tienisteihin esim. keskisuuressa kaupungissa. Markkinointi kanavana ei ehkä av ole tosin kaikkein toimivin.