Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anti Kurvinen ei lähde Pekingin olympiakisoihin

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiitos kansalaispalautteen olen ymmärtänyt että ihmisoikeudet ovat tärkeämpää kuin urheilu. Osoitan solidaarisuutta uiguureja, Tiibetiä ja Hong Kongia kohtaan poikkeamalla Suomen olympiaperinteistä"

Tulkataanpa: imagokonsultti kertoi minulle, että jos lähdet sinne olympialaisiin lomailemaan ja lystiä pitämään, saatat sabotoida itseltäsi eduskuntavaalit. Muista vihjata twiitissäsi, että tämä poikkeus Suomen olympiaperinteistä on sinulta tosi suuri henkilökohtainen uhraus, ja muista keksiä jotain vaikka uiguureista.

No just. Näinpä juuri.

Ei itse ymmärtänyt.

Vierailija
42/71 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme! Eikä varmasti ollut Veli Pontevan oma päätös - on tuo sen tason dille.

Mahtoiko punkeroa alkaa pelottamaan koronatartunnan saaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielsikö PM?

Ei, vaikka Kurvinen hirveesti sitä toivoi. Marin antoi Kurvisen ottaa itse vastuun :) Aivan oikein.

Vierailija
44/71 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo jätkä.

Tuonne olisi pitänyt ymmärtää olla jo alunperin lähtemättä, mutta ei. Nolasi itsensä siinä ja nyt sitten vielä tällä takinkäännöllä toiseen kertaan.

Eikö keskustalta oikeasti löydy tuota pätevämpää ministeriksi?

Vierailija
45/71 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi urheilu ja politiikka pitäisi sekoittaa toisiinsa?

Kerrotko milloin ja missä isoissa kansainvälisissä kisoissa urheilu ja politiikka eivät olisi sekoittuneet toisiinsa?

Tuo koko lause siitä, että ei saisi sotkea toisiinsa on ihan aasimainen, kun nuo isot kisat ovat läpensä poliittisia. 

Vierailija
46/71 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä luu se ri.

Onko meillä oikeasti ministerinä tyyppi joka ei tuota tajua itse vaan se pitää kansalaisten hänelle kertoa?!

Ei stana.

Vierailija
47/71 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kiitos kansalaispalautteen olen ymmärtänyt että ihmisoikeudet ovat tärkeämpää kuin urheilu. Osoitan solidaarisuutta uiguureja, Tiibetiä ja Hong Kongia kohtaan poikkeamalla Suomen olympiaperinteistä"

Tulkataanpa: imagokonsultti kertoi minulle, että jos lähdet sinne olympialaisiin lomailemaan ja lystiä pitämään, saatat sabotoida itseltäsi eduskuntavaalit. Muista vihjata twiitissäsi, että tämä poikkeus Suomen olympiaperinteistä on sinulta tosi suuri henkilökohtainen uhraus, ja muista keksiä jotain vaikka uiguureista.

No just. Näinpä juuri.

Ei itse ymmärtänyt.

Ja kannattaa huomata, että tili ei ole Antti Kurvisen. Tuo on tili nimeltä Anti Kurvinen. 

Ei tuo jääräpää tajua olla lähtemättä. 

Vierailija
48/71 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppp

Vierailija
49/71 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylöööööööööööööööööööööööööööööööööööööös

Vierailija
50/71 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta parasta oli, kuinka Arhinmäki oli neuvomassa Kurvista ihmisoikeus asioiden neuvottelussa. Ja itse veti lärvit!!

Kyllä oli Arhinmäellä kootut selitykset omasta olympiareissusta Sotshiin, että ihan otti muka esille ihmisoikeus ja ympäristöasiat. Ihan täys pelle koko ukko.

Oliko ne Sotshin kisat jossa kulttuuriministerimme heilutteli sateenkaarilippua? En seuraa urheilua, mutta satuin katsomaan telkkaria juuri silloin. Sillä hetkellä minua hävetti olla suomalainen.

Vierailija
51/71 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Ei se olis kuitenkaan päässyt mäkikarsinnasta jatkoon.

Kiitos aamun nauruista, putosin penkiltä. Mielikuva taikinanaamasta mäkitornissa hyppyasuun pukeutuneena on hupaisa.

Vierailija
52/71 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuriministerillä olisi ihan kyllä suomessakin hommaa tällä hetkellä.

Vierailija
53/71 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tehnyt hauskan jäynän Kurviselle ja vain harva huomaa, ettei tuo ole oikea Kurvisen tili.

Ymmärtääköhän yskän?

Vierailija
54/71 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi lapsia/lapsenmielisiä valita kansanedustajiksi.

Vierailija
55/71 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurvinen katsokoon tv:sta kuten taviksetkin.

Kulttuuriministerin alaisuuteen kuuluvat myös urheiluasiat ja liikunta-asiat.

Juuri siksi ne kulttuuriministerit ulkomaisiin kisoihin matkustavat.

Aina on ollut suurissa kisoissa, ja nimenomaan juuri Olympialisissa katsomassa Suomen presidenttikin parina päivinä.

Se kuuluu sellaiseen valtiolliseen edustamiseen.  Samat käytännöt muissakin maissa.

Niinistö on ilmoittanut jo ajat sitten, ettei Pekingiin matkusta.  Ja hänhän kuulukin jo iän puolestaan koronan riskiryhmään,   ja nytkin on juuri Pekingissä kovat luvut koronatartunnoissa.

Vierailija
56/71 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olisi se iso paha susi ja estäisi tämän lomamatkan?

Vierailija
57/71 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Näinpä juuri.

Ei itse ymmärtänyt.

Perinteinen kepulainen takinkääntötemppu. Eli ei sentään kaikkia perinteitä uhrattu.

Vierailija
58/71 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurvinen katsokoon tv:sta kuten taviksetkin.

Kulttuuriministerin alaisuuteen kuuluvat myös urheiluasiat ja liikunta-asiat.

Juuri siksi ne kulttuuriministerit ulkomaisiin kisoihin matkustavat.

Aina on ollut suurissa kisoissa, ja nimenomaan juuri Olympialisissa katsomassa Suomen presidenttikin parina päivinä.

Se kuuluu sellaiseen valtiolliseen edustamiseen.  Samat käytännöt muissakin maissa.

Niinistö on ilmoittanut jo ajat sitten, ettei Pekingiin matkusta.  Ja hänhän kuulukin jo iän puolestaan koronan riskiryhmään,   ja nytkin on juuri Pekingissä kovat luvut koronatartunnoissa.

Eikös siellä ollut peräti 2 tartuntaa viiikossa, norskit sinne on koronaa vieneet.

Kyllä Kurvinen on vielä menossa Pasi Kivisaaren kanssa ja joku kolmaskin kansanedustaja vielä.

Oli feikkiuutinen.

2 paikkaa auki pohjanmaalla ensi vaaleissa.

Vierailija
59/71 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siellä ole jo liput finskin business luokkaan vetelemään shamppanjaa. Siitä sitten viiden tähden hotelliin limusiinilla.

Vierailija
60/71 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Mitä Anti Kurvinen edeltä niin sitä Antti Kurvinen perästä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi