Mies ei ole enää varma haluaako elää kanssani
Tekisittekö ratkaisun ja laittaisitte miehen lähtemään vai jäisittekö oodottamaan haluaako sittenkin jäädä luoksenne? Tilanteita ja syitä on monia. Tiedän sen. Mutta tarvitseeko toisen epäröintiä jaksaa?
Kommentit (24)
Meillä mies ajattelee samoin. Takana yli kahdenkymmenen vuoden liitto. Tietää kyllä että minä haluaisin jatkaa, jalosti kyllä sanoi että voidaan asua täällä toistaiseksi, mutta ei tiedä haluaako jatkaa liittoa.
Pää meinaa levitä ja tunnen kyllä itseni loukatuksi, sekä kynnysmatoksi, sisäköksi. Asuntoa olen etsinyt ja asuntojonossa olen. Tuntuu vain niin raskaalta heittää näin pitkä historia hukkaan.
Meillä olikin toinen nainen kuvioissa alkukeväästä, mies myönsi kun epäilin ja tarpeeksi tenttasin. Nyt ei naista enää ole, mutta mies epäröi. Taidan antaa miettiä ihan itsekseen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:41"]
Meillä mies ajattelee samoin. Takana yli kahdenkymmenen vuoden liitto. Tietää kyllä että minä haluaisin jatkaa, jalosti kyllä sanoi että voidaan asua täällä toistaiseksi, mutta ei tiedä haluaako jatkaa liittoa.
Pää meinaa levitä ja tunnen kyllä itseni loukatuksi, sekä kynnysmatoksi, sisäköksi. Asuntoa olen etsinyt ja asuntojonossa olen. Tuntuu vain niin raskaalta heittää näin pitkä historia hukkaan.
[/quote]
Mulla on ainakin sen verran ylpeyttä, että mies lentäisi kuin leppäkeihäs, jos alkaisi tuommoisia puhumaan.