Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv40+1 ja miehelle nousi kuume...

Vierailija
07.06.2015 |

On tämä niin tyypillistä... nyt kun vauva on valmis syntymään milloin tahansa, mies nappaa itselleen jostain jonkun ihmeen pöpön.... Ja lapsetkin (2v. ja 4v.) vikuttavat siltä että ovat tulosa kipeiksi, nuhaisia, väsyneita ja yskivät.
Kivaa jos vauva nyt syntyisi vaikkapa yöllä, niin eihän tota kuumeista miestä viitti edes ottaa mukaan synnytykseen, ja tuskin huolivat sairaalaan vierailemaankaan =(
Suunnitelmissa kylläon mahdollisimman lyhyt pyörähdys sairaalassa, otan ehkä puheeksi polikliinisen synnytyksen mahdollisuuden kun en vain jaksaisi siellä olla (asutaan kuitenkin niin lähellä sairaalaa että pääsee äkkiä takaisin jos vauva näyttäisikin siltä että muuttuu keltaiseksi), mutta eihän sitä viittis tuoda vastasyntynyttä kotiin flunssapesäänkään...
Koska tskin se äidinmaito nyt niint ehokas suoja ole? Tai no, voisinhan minä itsekin olla kipeänä, tuskin synnytystä äidin flunssan takia esteltäis....
Äh, rasittavaa kuitenkin, vaikkei tämä nyt mikään niin iso ongelma olekaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan c-vitamiinikuuria ja tehostettua käsihygieniaa. Vastasyntynyttä ei ehkä kannata tuoda flunssakotiin kovalla kiireellä. Toivottavasti menee nopeasti ohi ja pääsette terveinä synnärille ja sieltä kotiin!

Vierailija
2/5 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se äidinmaito itseasiassa melko varmasti suojaa moiselta.

Ja toisaalta kun nyt stressaat asiasta niin tuskin se lapsi syntyy kun miehesi kipeä. Stressi voi oikeasti viivästyttää synnytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja esikoiselle iski sikainfluenssa seuraavana päivänä kun oltiim kotiuduttu toisen lapsen kans synnäriltä. Vauvalle ei tullut mitään vaikka me sairastuneet oltiin tosi huonossa kunnossa.
Kolmannen lapsen syntymän aikoihin meillä jylläsi joku kuumeflunssa ja ei sekään tarttunut vauvaan.

Olisin ihan rauhallisin mielin. Toki kannattaa kiinnittää hygieniaan huomiota eikä päästää sairastuneita sisaruksia kovin pussailemaan vauvaa. :)

Käsket miehen kokeilla kaikki poppaskonstit ja lepäämään niin paljon kun mahdollista. Se saattaa lyhentää taudinkestoa. Onneksi teillä ei sentään ole oksennus/ripulitautia.. se olisi tympeää ja raskasta noin loppuvaiheilla..

Vierailija
4/5 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:39"]

Mulle ja esikoiselle iski sikainfluenssa seuraavana päivänä kun oltiim kotiuduttu toisen lapsen kans synnäriltä. Vauvalle ei tullut mitään vaikka me sairastuneet oltiin tosi huonossa kunnossa. Kolmannen lapsen syntymän aikoihin meillä jylläsi joku kuumeflunssa ja ei sekään tarttunut vauvaan. Olisin ihan rauhallisin mielin. Toki kannattaa kiinnittää hygieniaan huomiota eikä päästää sairastuneita sisaruksia kovin pussailemaan vauvaa. :) Käsket miehen kokeilla kaikki poppaskonstit ja lepäämään niin paljon kun mahdollista. Se saattaa lyhentää taudinkestoa. Onneksi teillä ei sentään ole oksennus/ripulitautia.. se olisi tympeää ja raskasta noin loppuvaiheilla..

[/quote] Heh, no... miehellä on itseasiassa vatsa kuralla ja itseläkin alkoi hetki sitten vatsassa kiertämään epämiellyttävästi.....  Mutta toisaalta tää mahani on reistaillut niin paljon läpi raskauden niin olen jo tottunut siihen...

Vierailija
5/5 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:34"]

Kyllä se äidinmaito itseasiassa melko varmasti suojaa moiselta. Ja toisaalta kun nyt stressaat asiasta niin tuskin se lapsi syntyy kun miehesi kipeä. Stressi voi oikeasti viivästyttää synnytystä.

[/quote] No en minä nyt stressaa mitenkään kovin kamalasti, kunhan mietin käytännön järjestelyjä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän