Minä kyllä tykkään tuosta Joe Roganista.
Kommentit (27)
Ohisalo Roganin vieraaksi, niin Joe servaa Marian alle minuutissa.
lääh puuh... hän on kyllä karski mies... mutta ei rekkamies... mutta voisin hänenkin pyöreitä, karvaisia pakaroita hyväillä... hellästi suudella ja kutittää sängelläni... voih... slurps... 👅👅👅👅👅
Vierailija kirjoitti:
Voi olla seuraava usa:n presidentti.
Kerta toisensa jalkeen saa lukea naista kuuluisuuksista AV-palstalta. Olen asunut USAssa yli 40 vuotta ja tama on ensimmainen kerta kun luen miehen nimen mediassa.
Googletin ja tama jai mieleen:
"He attended the University of Massachusetts Boston but found it pointless and dropped out early.[9] He lived in the Boston area until he was 24.[18]"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerta toisensa jalkeen saa lukea naista kuuluisuuksista AV-palstalta. Olen asunut USAssa yli 40 vuotta ja tama on ensimmainen kerta kun luen miehen nimen mediassa.
"He attended the University of Massachusetts Boston but found it pointless and dropped out early.[9] He lived in the Boston area until he was 24.[18]"
Honey, you should have known better!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on, kun asuu jossain kiven alla. Rogan on USA:ssa todella tunnettu, suhteellisesti todella paljon tunnetumpi kuin Suomessa.
Saarikko sinne huutamaan, niin Joeltakin menee kuulo.