Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisittekö 400km päähän kaverin lapsen 3-vuotissynttäreille?

Vierailija
07.06.2015 |

Olen pienituloinen osa-aika työssä oleva ihminen joten kauheasti ylimääräistä rahaa ei ole. Hyvällä kaverin tytöllä on 3-vuotissyntymäpäivät viikon päästä. Ongelma on vain se että kaveri asuu 400km päässä. Normaalisti olen mennyt heille aina muutamaksi päiväksi kerralla, mutta nyt heillä on niin tiukka aikataulu etten pysty olemaan siellä kun sunnuntain. Saan äidiltä käyttööni auton, mutta laskeskelin että bensaan menee ainakin 100e luokkaa ja laajaakin 40e jos tuon sen mitä pyydetään. Tuo on iso summa minun budjetilleni (mutta jos en käytä rahaa muihin turhuuksiin tässä kuussa) mutta pystyn sen uhraamaan. Ajamiseenkin menee oma-aikansa mutta tykkään autolla ajosta kun se on mulle harvinaista herkkua. :)

Mutta mitä te mun tilassa tekisitte? En tunne muita juhlavieraita mutta olen sen verran sosiaalinen että luulisin ettei oloni ole epämukava.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:46"]

Musta on kiva NÄHDÄ livena mulle tärkeitä ihmisiä, jos joku helkkarin bensa ja lahja on niin ylivoimaisia hankkia, niin eipä taida kovin tärkeä sekään ihminen olla. Tuskin ap sua olisi kutsuttu jos sinua ei haluta paikalle, eiköhän se syy ole se, että SINUT HALUTAAN TAVATA. 

[/quote]

En usko. Ap:ltä halutaan lapselle kallis lahja. Jos minä olisin juhlien järjestäjä, ja pyytäisin jonkun 400 km:n päästä, niin kyllä järjestäisin niin että voisimme viettää ainakin pari päivää yhdessä synttäripäivän lisäksi.

[/quote]

Ap:ltä halutaan vain kallis lahja lapselle. Synttärikutsuille kutsunut henkilö vaikuttaa todellakin idiootille.

Vierailija
22/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehtaa esittää noin kalliin lahjatoiveen pienituloiselle ystävälleen? En edes kehtaisi kutsua noin kaukaa ystävää tulemaan ellei voisi tulla pidemmäksi aikaa kuin yhdeksi päiväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän välttää kaikin tavoin lastensynttäreille joutumista. Helvetillisiä tilaisuuksia. Puhumattakaan että matkustaisin niitä varten 800km. Eli en menisi. 

Vierailija
24/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku muu vieraa tulossa samasta suunnasta autolla, jolloin voisitte jakaa kuluja?
Jos et olw kummi niin minusta kortti (ehkä itse tehty ja joku kaunis euno runokirjasta joita kirjastot on pullollaan) riittää 3-vuotiaalle lahan sijaan. Itse 2 lapsen äitinä kummit, mummit ja muut tyhjin käsin juhliin, koska sitä tavaraahan on jo ihan liikaakin. Mitä kaipaan, on läheisten seuraa juhliin. Surullisimmat juhlat eivät ole lahjattomat juhlat vaan juhlat, joihin ei tule kukaan. Jos noissa juhlissa ei kuitenkaan ole sitä ongelmaa, mielestäni postikortilla muistaminen riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi