Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisittekö 400km päähän kaverin lapsen 3-vuotissynttäreille?

Vierailija
07.06.2015 |

Olen pienituloinen osa-aika työssä oleva ihminen joten kauheasti ylimääräistä rahaa ei ole. Hyvällä kaverin tytöllä on 3-vuotissyntymäpäivät viikon päästä. Ongelma on vain se että kaveri asuu 400km päässä. Normaalisti olen mennyt heille aina muutamaksi päiväksi kerralla, mutta nyt heillä on niin tiukka aikataulu etten pysty olemaan siellä kun sunnuntain. Saan äidiltä käyttööni auton, mutta laskeskelin että bensaan menee ainakin 100e luokkaa ja laajaakin 40e jos tuon sen mitä pyydetään. Tuo on iso summa minun budjetilleni (mutta jos en käytä rahaa muihin turhuuksiin tässä kuussa) mutta pystyn sen uhraamaan. Ajamiseenkin menee oma-aikansa mutta tykkään autolla ajosta kun se on mulle harvinaista herkkua. :)

Mutta mitä te mun tilassa tekisitte? En tunne muita juhlavieraita mutta olen sen verran sosiaalinen että luulisin ettei oloni ole epämukava.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Vierailija
2/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Lahja postissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin paketin postitse.

Vierailija
4/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Mutta se on minun mielipiteeni oman elämäni osalta. En lähtisi yksien lastenjuhlien vuoksi tuollaista matkaa ajamaan. Liikenteessä on aina riskinsä ja aikaakin siinä kuluu vietävästi. Lähettäisin lahjan ja skypettäisin sankarin kanssa. 

Vierailija
5/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että tulet. Sitten edellisenä päivänä ilmoitat että olet tullut kipeäksi. Ja paketti postiin.

Vierailija
6/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto vie noin 5.6 litraa satasella, eli jos yksi litra olisi vaikka 1.30e niin se tekisi reilu 29e dieseliä ja lahjan saa hyvin 20-30 e.

Olen mennyt lapsen synttäreille ihan kuule 600km päähänkin, elämässä tekee sitä mikä tuntuu hyvältä. Itsekkyys ei ole koskaan ollut näin suurta kuin nykyään.

Vierailija
7/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Jos ystävä ei ymmärrä, niin sitten ei. Olisin tietty tosi pahoillani, mutta jumankauta jotain rajaa.

Vierailija
8/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:32"]Mun auto vie noin 5.6 litraa satasella, eli jos yksi litra olisi vaikka 1.30e niin se tekisi reilu 29e dieseliä ja lahjan saa hyvin 20-30 e.

[/quote]

Onko ap menossa sun autolla? Tuskinpa

Vierailija
9/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, Mutta keskustelisin mahdollisuudesta tulla joku muu kerta lähitulevaisuudessa pariksi yöksi ja samalla veisin lahjan. Jos heille ei käy, lähettäisin lahjan.

Vierailija
10/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:32"]Mun auto vie noin 5.6 litraa satasella, eli jos yksi litra olisi vaikka 1.30e niin se tekisi reilu 29e dieseliä ja lahjan saa hyvin 20-30 e.

Olen mennyt lapsen synttäreille ihan kuule 600km päähänkin, elämässä tekee sitä mikä tuntuu hyvältä. Itsekkyys ei ole koskaan ollut näin suurta kuin nykyään.
[/quote]
Ei tuossa kyllä mistään itsekkyydestä ole kyse, jos on pieni budjetti, rahat tiukalla, 800 km edestakainen ajomatka parin tunnin synttärien juhlimisen takia. Ei mitään järkeä, en lähtisi!

Vierailija
11/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en takuulla. 

Vierailija
12/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, paitsi jos minusta tuntuisi että ne synttärit on sen arvoiset. Enkä ikinä olettaisi että kukaan tulisi lapseni synttäreille satojen kilometrien päästä.

Vierailija
13/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä mennä 3-vuotiaan synttäreille 400 km päähän. :D Jos ei ystävä ymmärrä niin sanot vaan, että haista paska.

Vierailija
14/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Enkä todellakaan lähettelisi lahjaa kaverin kersalle, ihan hullu ajatuskin.

Vierailija
15/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi!

Vierailija
16/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva NÄHDÄ livena mulle tärkeitä ihmisiä, jos joku helkkarin bensa ja lahja on niin ylivoimaisia hankkia, niin eipä taida kovin tärkeä sekään ihminen olla. Tuskin ap sua olisi kutsuttu jos sinua ei haluta paikalle, eiköhän se syy ole se, että SINUT HALUTAAN TAVATA. 

Vierailija
17/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi enkä missään nimessä odottaisi yhdenkään kaverini ajavan tuollaisen matkan päästä lapseni synttäreille.

Vierailija
18/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järjetön matka yksien synttäreiden takia. Et tietenkään mene.

Ja 40 euron lahjatoive? Mitä vittua? Oletko varma, ett ystävyys on aitoa, molemminpuolista, vai oletko vain joku, jota rahastetaan?

Vierailija
19/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:46"]

Musta on kiva NÄHDÄ livena mulle tärkeitä ihmisiä, jos joku helkkarin bensa ja lahja on niin ylivoimaisia hankkia, niin eipä taida kovin tärkeä sekään ihminen olla. Tuskin ap sua olisi kutsuttu jos sinua ei haluta paikalle, eiköhän se syy ole se, että SINUT HALUTAAN TAVATA. 

[/quote]

En usko. Ap:ltä halutaan lapselle kallis lahja. Jos minä olisin juhlien järjestäjä, ja pyytäisin jonkun 400 km:n päästä, niin kyllä järjestäisin niin että voisimme viettää ainakin pari päivää yhdessä synttäripäivän lisäksi.

Vierailija
20/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein muuten käyt kylässä? Varmaan selittäisin, että en pysty yhden päivän takia tulemaan tuollaista matkaa ja sopisin pian käynnin että olisin muutaman päivän ja tekisin kaikkee kivaa sankarin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän