Mielipiteeni kaveristani muuttui, kun kuulin hänen tehneen abortin
kolme kertaa. Tsiisus! Ei ilmeisesti ekasta kerrasta oppinut, eikä edes toisesta. Ei hele. Nainen on 25v ja kolme aborttia...
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:33"]
Minun mielikuva tuttavasta muuttui puolestaan, kun kuulin hänen käyttäneen jälkiehkäisyä useamman kerran, joka on mielestäni aikalailla yhtä tyhmää ja helposti vältettävissä.
[/quote]
Jos olisit elänyt 60-luvulla, olisit varmaan paheksunut tuttavaa, jonka olisit kuullut käyttävän ehkäisypillereitä.
Olen käyttänyt jälkiehkäisyä useampaan kertaan, ihan vain varmuuden vuoksi. Jos on ruvennut pelottamaan, että jokin on mennyt käytetyssä ehkäisyssä (kondomi lähinnä) pieleen. Olen ajatellut, että pää ei kestä aborttia ja elämäntilanne lasta, joten olen ihan ylivarovaisesti muutaman kerran hakenut jälkiehkäisypillerin. En ole kyllä sitä mitenkään kauheasti hävennyt. Minusta se on vastuullista. Todennäköisesti jokainen noista muutamasta kerrasta on ollut täysin turha.
Moralistit vittuun. Jotkut on niin helposti raskautuvia, että hormoniehkäisy ei välttämättä toimi. Itsellä pillerit, eikä ole vielä vahinkoja sattunut mutta jos niin käy, teen niin monta aborttia kuin tarve vaatii. Mielummin kolme aborttia kuin kolme vahinkolasta.
Itse tein kaksi kertaa ennenkuin sain sterilisaation. Toisella kerralla tulin raskaaksi pillereistä huolimatta (oikein syötynä) ja seuraavalla kerralla kierukasta huolimatta. Lääkäri vakuutteli että kierukka on tosi varma ehkäisy eikä kumia tarvita lisäksi vakituisessa suhteessa. Varmaan luuli mun unohtaneen vaan pillereitä.
Jatkuva raskaudenpelko ja ahdistus aborttien jälkeen käyttämästäni tuplaehkäisystä huolimatta johti siihen, että sain piuhat poikki vaikka olenkin alle 30-vuotias.