Petteri Orpo: Lakoilla ei pysty vaikuttamaan hallituksen linjaan vaan sivistyneesti neuvottelemalla
Kommentit (63)
Ei auta neuvottelukaan koska hallitus on moneen kertaan ilmoittanut ettei mistään peräännytä. Mitäpä siinä on neuvottelemista sitten, lakot jatkukoon.
Niin, itse haluaisin tietää miksi hallitus tekee tämän? Mikä tavoite tällä on?
Itse olisin valmis näihin heikennyksiin, jos näkisin näillä jotain todellista vaikutusta suomen valtion talouden kohentumiseen ja suomen kansan hyvinvointiin, mutta mitään konkreettista hyvää näistä ei ole tiedossa.
Joo, 100000 uutta työpaikkaa, ja sekin on täysin uskon asia.
Ja siis kaikenlaista ikävää näistä kyllä seuraa.
hah eli Orpo tarkoittaa että liitot tekee niin kuin EK=hallitus haluaa
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin valmis näihin heikennyksiin, jos näkisin näillä jotain todellista vaikutusta suomen valtion talouden kohentumiseen ja suomen kansan hyvinvointiin, mutta mitään konkreettista hyvää näistä ei ole tiedossa.
100 000 oli viime vuonna. nykyään se on 180 000. Kuukauden päästä 200 000.
Hallitus itse ei neuvottele vaan sanelee. Neuvottelu ei ole oman mielipiteen jyräämistä ainoana mahdollisena totuutena.
Niin. Neuvottelupöytään saa kyllä tulla, mutta siellä ei sitten saa puhua mistään.
Vierailija kirjoitti:
Todellista vaikutusta Suomen valtion talouden kohentumiseen olisi kieltää poliittiset lakot.
Vierailija kirjoitti:
Koska Orpo aikoo ruveta neuvottelemaan sivistyneesti?
Ei koskaan.
Lakoilla on tarkoitus saada se neuvottelupöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellista vaikutusta Suomen valtion talouden kohentumiseen olisi kieltää poliittiset lakot.
No, kuinka suuri ongelma nämä poliittiset lakot ovat olleet?
Itse näen kaikenlaisten oikeuksien rajoittamisen huonona suuntauksena.
Poliittisista lakoista tuli suomessa ongelma vasta siinä vaiheessa kun ek halusi kieltää ne.
No alahan Petsku sitten neuvotella sivistyneesti.
Se, että julistat neuvottelun pakkotuloksen etukäteen on todella omituista ja hämmentävää, ja se, että toimit EK:n juoksupoikana näyttäytyy tosi heikkona johtajuutena. Kuuntelepa Petskuseni vähän kansan ääntä. Kiitos.
Petteri ei tiedä mitä sana neuvottelu tarkoittaa. Se sanoo että neuvotella pitää, ja heti perään kertoo ettei se neuvottelimen kyllä muuta mitään. Mistä siis pitäisi Petterin mielestä neuvotella, kun kompromissejä sillä neuvottelemisella ei kerran ole tarkoituskaan hakea? Petteri voisi ihan esimerkein vähän avata kansalle tätä ajatustaan.
Vai sivistyneesti neuvottelemalla? psykopaattien kanssa ei voi neuvotella.
Minkä takia suomalaiset antaa näiden loisien määrätä meitä.tässä ei ole kysymyksessä muuta kuin ahneus.ja vallanhimo.aika pistää tuo porukka leireille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kuinka suuri ongelma nämä poliittiset lakot ovat olleet?
Itse näen kaikenlaisten oikeuksien rajoittamisen huonona suuntauksena.
Poliittiset lakot ovat vastarintaa demokratialla valitun hallituksen toimille. Vaalilupauksissa puhuttiin että lakko-oikeutta ei rajoiteta, POLIITTISISTA lakoista ei puhuttu mitään.
Vierailija kirjoitti:
On tehnyt aina niin. SAK kieltäytyi neuvotteluista ja aloitti lakon.
Vierailija kirjoitti:
hah eli Orpo tarkoittaa että liitot tekee niin kuin EK=hallitus haluaa
Mikä ongelma? Pelaahan demarit ja ay-liikekin omaa peliään yhteistyössä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia suomalaiset antaa näiden loisien määrätä meitä.tässä ei ole kysymyksessä muuta kuin ahneus.ja vallanhimo.aika pistää tuo porukka leireille.
Persu haluaa kokoomuksen leireille. Idea on vanha mutta kohde on uusi.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Neuvottelupöytään saa kyllä tulla, mutta siellä ei sitten saa puhua mistään.
SAK: jos pöydällä neuvotteluissa on XX, emme osallistu
myös SAK: miksi meitä ei kutsuta
myös SAK: emme ole suostuneet 20 vuoteen neuvotteluihin uudistuksista. Miksi meitä ei kutsuta?
myös SAK: meillä on tapana kävellä ulos