***Ensikoiden viikonloppu la-su***
 Tässä vielä perjantaiset: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8407717&p=2&tmode=1&smode…
Kommentit (25)
 Miksi viikonloppuisin on aina näin hiljaista? Sitten kun maanantaina alkaa arki ja työt, niin kaikki pinoutuu koko ajan... Miksen mä voi töissä roikkua vauvapalstalla?! :)
 Pitäisi nauttia vapaapäivästä, mutta nää sunnuntait on niin ahdistavan tylsiä: kaupat kiinni, kaikki tutut viettää krapulaista koti-iltaa, mies on naama kiinni telkkarissa (Valioliigaa...) koko päivän, kukaan ei soittele ja kysy kuulumisia... Jos asuisin lähempänä vanhempiani, kävisin varmaan aina sunnuntaisin vierailulla. Nyt vaan pyörin ympäri kämppää ja tylsistyn. Niin no pitäisihän mun tenttiin lukea, mutta en jaksa sitäkään :) Onneksi huomenna on maanantai, niin saadaan vähän actionia taas enskoihin!
 Ehkäpä siirryn täältä valittamasta tuohon sängylle, ja aloitan vaikka sen Remeksen uuden jännärin...
 Kandi taas
 Onnea Leena-Maijalle ja Icepiparkakulle pikkuihmisten maailmaan saattamisesta! Niin ja tuoreille isukeille myös onnea :)
 Kesiskin oli piilostaan ilmestynyt, jee :) Joskus sua huhuilinkin, kun ei ole aikoihin mitään kuulunut :)
 Me käytiin viikonloppuna taas jälleen kerran Ikeassa ja vanhuksien luona moikkaamassa. Oma olo on mitä parhain, joten mä oon tullut siihen tulokseen, etten enää kuuntele meitin neuvolantätiä, kun se vaan saa mut hermostumaan ja luulemaan ties mitä! Lainasin omalta isältäni verenpainemittarinkin, eikä se ainakaan eilen ja tänään näyttänyt mitenkään erityisen huolestuttavia lukemia, olihan se vähän siinä rajoilla, mutta olossa ei mitenkään tunnu ja Ahaakin on ollu koko viikonlopun oikein pirteällä tuulella ;) Joten vaikka olis hiven valkuaista ja paineet vähän koholla, en usko että ois mitenkään paha asia, jos ja kun minä ja Ahaa voidaan kuitenkin aivan mainiosti! Neuvolantäti siis stressaa ihan turhaan, ja semmonen olo tuli äippäpolillakin käydessä!
 Huomenna olis toinen synnytysvalmennus, videon lupas täti näyttää, mutta enpä usko että mitään kovin mielenkiintoista olis tarjolla tälläkään kertaa! Veronmaksajien rahat vaan menee aivan hukkaan moisessa ;))
 Iltakävelylle vois lähteä... Palataan taas ;)
 t. Ope + Ahaa rv 35+6
 Taas täytyi tulla vauvauutisia kurkkimaan..ei mitään..blääh:)
 Täältä löytyy uusia kuvia meidän neidistä,voi miks vauvat kasvaa niin nopeasti?
 Queen ja Liia 6viikkoa
Oikein paljon onnea Leena-Maijalle ja Icepiparkakulle!!
Paljon myös suppareita niitä tarvitseville!
Ja muillekin terkkuja :)
Viipero & Kaapo rv 33+6