Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettänyt puolisoasi?

Vierailija
07.06.2015 |

Miksi?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin edellistä poikaystävääni suutelemalla. Hän petti mua ihan seksillä. Tosin olen aika vilkas tyttö. En oikeastaan enää usko olevan miehiä jotka ei petä. Aion pettää tulevaisuudessa jos jotain säätöö tulee. Jos seksielämä on kunnossa kotona niin sitten vaan tansdin, flirttailen ja suutelen baaris. Mutta jos mues on paljon pois kotoa, olen onneton tms. Ja on yhteisiä lapsia niin lapset vaan mummolaan ja alan juoksemaan baareissa. En aio enää olla se kotiin jäävä valittaja ja ikävöijä. Haen itsetuntoa ja elää sitten muualta.

Vierailija
42/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:48"]Petin edellistä poikaystävääni suutelemalla. Hän petti mua ihan seksillä. Tosin olen aika vilkas tyttö. En oikeastaan enää usko olevan miehiä jotka ei petä. Aion pettää tulevaisuudessa jos jotain säätöö tulee. Jos seksielämä on kunnossa kotona niin sitten vaan tansdin, flirttailen ja suutelen baaris. Mutta jos mues on paljon pois kotoa, olen onneton tms. Ja on yhteisiä lapsia niin lapset vaan mummolaan ja alan juoksemaan baareissa. En aio enää olla se kotiin jäävä valittaja ja ikävöijä. Haen itsetuntoa ja elää sitten muualta.
[/quote]

Tarvitset kyllä ennemminkin itsekunnioitusta kuin paremman itsetunnon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:21"]En vielä, mutta varmaan heti kun vain tilaisuus tulee. Seksiä ei ole ollut yli puoleen vuoteen ja viimeisin seksikerta miehen kanssa oli ihan surkea, koska mies on vain oman nautintonsa perässä. Muutoinkin keskusteluyhteys miehen kanssa on täysin kadonnut.
[/quote]

Miksi ihmeessä olet tuollaisessa suhteessa? Miksi et vain eroa ja paneskele ihan vapaasti muita?

Vierailija
44/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exää kerran, ero tuli ja hyvä niin. Nykyistä en, enkä usko että moista pääsisi tapahtumaan. Tästä ihmisestä välitän oikeasti.

Vierailija
45/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Enkä halua tehdä niin enää ikinä.

Vierailija
46/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:23"]En ole. Enkä usko että pystyisinkään. Vaikea kuvitella tilannetta, jossa haluni panna toisen kanssa sumentaisi järkeni.
[/quote]

Täällä sama. En voisi kuvitella pettäväni miestäni, ikinä. On ollut kausia jolloin seksiä ei meillå ole ollut kuukausiin, mutta kertaakaan en ajatellut, ettå meenpäs vieraisiin. Kuivista kausista on miehen kanssa selvitty tähän asti ja selvitään tulevaisuudessakin!
Maa murenisi jalkojeni alta jos mies pettäisi minua, uskon että miehellå samoin, jos minä pettäisin.

Vierailija
47/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:48"]Petin edellistä poikaystävääni suutelemalla. Hän petti mua ihan seksillä. Tosin olen aika vilkas tyttö. En oikeastaan enää usko olevan miehiä jotka ei petä. Aion pettää tulevaisuudessa jos jotain säätöö tulee. Jos seksielämä on kunnossa kotona niin sitten vaan tansdin, flirttailen ja suutelen baaris. Mutta jos mues on paljon pois kotoa, olen onneton tms. Ja on yhteisiä lapsia niin lapset vaan mummolaan ja alan juoksemaan baareissa. En aio enää olla se kotiin jäävä valittaja ja ikävöijä. Haen itsetuntoa ja elää sitten muualta.
[/quote]

[/quote]
Äläpäs tuomitse. Vai onko sua vielä petetty? Tiedätkö paljonko se satuttaa. On paljon helpompi pettää itsekin niin ei koe niin suurta tuskaa itse.

Vierailija
48/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt exää ja hän petti minua. Nykyistä en petä vaikka "kerran peturi, aina peuri"-porukka alkaa kohta alapeukuttamaan.

Vierailija
49/52 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:48"]Petin edellistä poikaystävääni suutelemalla. Hän petti mua ihan seksillä. Tosin olen aika vilkas tyttö. En oikeastaan enää usko olevan miehiä jotka ei petä. Aion pettää tulevaisuudessa jos jotain säätöö tulee. Jos seksielämä on kunnossa kotona niin sitten vaan tansdin, flirttailen ja suutelen baaris. Mutta jos mues on paljon pois kotoa, olen onneton tms. Ja on yhteisiä lapsia niin lapset vaan mummolaan ja alan juoksemaan baareissa. En aio enää olla se kotiin jäävä valittaja ja ikävöijä. Haen itsetuntoa ja elää sitten muualta.
[/quote]

[/quote]
Äläpäs tuomitse. Vai onko sua vielä petetty? Tiedätkö paljonko se satuttaa. On paljon helpompi pettää itsekin niin ei koe niin suurta tuskaa itse.
[/quote]

On muakin petetty aikaisemmissa suhteissa. Ja kyllä, se sattuu aivan helvetisti. Olen myös pettänyt itse, lähinnä kostoksi. Silti pettäminen on väärin.
Ja tuota sinä itse nähtävästi haluat: kostaa tuntemattomille miehille sitä, että sinua on joskus satutettu. Koet, että sinä et ansaitse pettämistä, mutta miksi sitten nämä miehet ansaitsevat? Eivät he ole tehneet mitään väärää. Se, että yksi on pettänyt, ei tarkoita, että kaikki pettävät. Jokainen ihminen on yksilö ja vastuussa omista teoistaan.
Olen nykyään taas suhteessa ja ajatus siitä, että tämä kumppani pettäisi on kamala ja pelottava. Tämä suhde on niin upea, etten halua, että mieheni pilaisi sen pettämisellä. Joten miksi itsekään menisin pilaamaan sitä pettämisellä? Miksi haluaisin tästä täydellisestä kumppanista eroon?
En kuitenkaan voi estää sitä, jos hän päättää pettää minua. Jokainen tekee omat valintansa, samoin SINÄ päätät itse teetkö hyviä vai huonoja valintoja. Ja kuten tiedät, pettäminen ei ole hyvä valinta. Jos oma kumppanini kuitenkin pettää minua, silloin hän ei ole arvoiseni. Jos sinä petät jotain miestä, sinä et ole sen miehen arvoinen.
Se että sinulla on huono itsetunto ja huono luottamus ihmisiin, ei parane sillä, että petät. Sillä tavalla vain rikot itseäsi (ja samoin niitä joita petät) enemmän.
[/quote]
Tuomitseva besserwisser.

Vierailija
50/52 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2015 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:05"]

Olen. Ajatus, että petän kiihotti suuresti. Itse seksi oli surkeaa, varsinaninen antikliimaksi.
Muistellessani tuota kiihotun edelleen siitä, että vieras laukesi sisääni.

Kahden vaiheilla, tekisinkö uudellen

[/quote]

Sairasta! Pahempaa kuin pedofilia!

[/quote]
Melkoinen kommentti.
Eli 5 tai 12 vuotiaan panemisen rinnastat pettamiseen.

Vierailija
51/52 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mulla on ollut yksi vakipano viitisen vuotta. Kotona on tyydyttävä seksielämä ja muutenkaan miehen kanssa ei ole mitään ongelmia mutta silti mulla on tuo vakkari

Vierailija
52/52 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Rakastuin toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan