Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettänyt puolisoasi?

Vierailija
07.06.2015 |

Miksi?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pettäminen kertoo siitä että on jo jollain lailla luovuttanut siinä omassa suhteessa

Vierailija
22/52 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:42"]

Olen pettänyt kerran. En tiedä miksi. Kai se toinen mies oli vaan niin seksikäs.

[/quote]

Tämä saisi muutaman alapeukun enemmän, jos kyseessä olisikin mies, joka olisi pettänyt vaimoaan sillä perusteella, että se toinen nainen oli vaan niin seksikäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En voisi koskaan antaa sitä itselleni anteeksi edes vaikka en jäisi kiinni. Kyllä sitä voi epätyydyttävästä suhteesta lähteä ennen kuin pettää - vain typerä ja pelkurimainen ihminen valitsee tuon toisen tavan.
N24

Vierailija
25/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaimoani. En saa riittävästi seksiä kotona ja humalassa eräs upea daami sai vieteltyä pahoille teille.

Vierailija
26/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:20"]Miksi?
[/quote]
Koska on ollut tilaisuus, eihän se muuten edes onnistuisi.

Vierailija
27/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta lähellä oli pari viikkoa sitten. En tiedä mitä tapahtuu, kun seuraavan kerran kohtaamme.

Vierailija
28/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Siksi, että pidän seksistä eniten pitkässä ja läheisessä ihmissuhteessa. Jos tapaisin jonkun miehen, joka olisi niin vastustamaton että haluaisin riskeerata koko elämäni hänen vuokseen, eroaisin ensin nykyisestä miehestäni ja aloittaisin sitten vasta suhteen uuteen. Jos tuntisin tarvetta toimia välittömästi, pysähtyisin miettimään miksi, ja tulisin siihen tulokseen että pelkään ettei se uusi odota ja tilanne menee niin sanotusti ohi = kuivuu kokoon hetkessä. Silloin vetäisin johtopäätöksen, ettei ko. mies ole lähellekään riskin ottamisen arvoinen, enkä siis pettäisi siinäkään tapauksessa.

Vierailija
29/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja en tiedä. En oikeasti tiedä.

Vierailija
30/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä tule pettämään. Ala arvoisin teko mitä kumppania kohtaan voi tehdä.

Vierailija
31/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ennen tätä olin kuukausitolkukka uhkaillut että jollei seksi kanssani ala kiinnostaa niin etsin jonkun, jota kyseinen aktiviteetti kiinnostaa. Jälkikäteen kerroin ja johan alkoi herrakin tehdä aloitteita seksin saralla. Eihän tämä oikein ollut, mutta mies tiesi että jos meillä on seksiä noin neljä kertaa vuodessa niin en kestä sitä loputtomiin.

Vierailija
32/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyistä. En voisi.
Nuorena olen, ihan kokeilunhalusta. Ne kokeilut onneksi opetti.

Vierailija
33/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pelottaa kyllä, että joskus kännissä teen jotain. Tanssin lähes aina baarissa jonkun miehen kanssa (en tosin käy usein), en kuitenkaan koskaan ole suudellut muita tai tehnyt muuta intiimihköä tanssimista pahempaa. Jotenkin tuntuu, että on vaan aina pakko kännissä saada huomiota miehiltä, että tietää vielä olevansa haluttava. Jälkeenpäin aina kaduttaa se tanssiminen, etenkin jos kaverit mainitsevat asiasta.

Vierailija
34/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ajatus, että petän kiihotti suuresti. Itse seksi oli surkeaa, varsinaninen antikliimaksi.
Muistellessani tuota kiihotun edelleen siitä, että vieras laukesi sisääni.

Kahden vaiheilla, tekisinkö uudellen

Vierailija
35/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Ensimmäisellä kerralla sen jälkeen kun olin kuunnellut herran möläyksiä edellisestä emnnän pillereiden käytsötä ja sisäänlaukeamisista ja miten meillä seksi ei tunnu miltään kun ei saa tulla sisälle (en suostu käyttämään pillereitä ja toivotin vauvan tervetulleeksi, ja jos jätkä ei saa kumia yllensä niin siinäpä tekee ratkaisunsa). Sen jälkeen kuuntelin miten ex nautti seksistä hänen kanssaan, mutta mun kohdalla mies ei tiennyt anatomiastani selkeästi mitään. Eniten satutti toi loukkaava puhe, joten yksinkertaisesti menin ja petin purkaakseni omaa pahaa oloani ja riittämättömyyttäni vertailun edessä. Ei se varmaan helpottanut, mutta hyvät muistot jäi ja vielä ihastuin siihen tyyppiin, joskaan meistä ei olisi koskaan tullut mitään. :(

Vierailija
36/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:04"]En. Pelottaa kyllä, että joskus kännissä teen jotain. Tanssin lähes aina baarissa jonkun miehen kanssa (en tosin käy usein), en kuitenkaan koskaan ole suudellut muita tai tehnyt muuta intiimihköä tanssimista pahempaa. Jotenkin tuntuu, että on vaan aina pakko kännissä saada huomiota miehiltä, että tietää vielä olevansa haluttava. Jälkeenpäin aina kaduttaa se tanssiminen, etenkin jos kaverit mainitsevat asiasta.
[/quote]

Samaa mulla. Ja kerran kännissä on johtanut pettämiseen. No yhdyntää ei ollu mut muuta kyllä.

Vierailija
37/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En nykyistä enkä ketään aiemmissa suhteissa

Vierailija
38/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, mutta varmaan heti kun vain tilaisuus tulee. Seksiä ei ole ollut yli puoleen vuoteen ja viimeisin seksikerta miehen kanssa oli ihan surkea, koska mies on vain oman nautintonsa perässä. Muutoinkin keskusteluyhteys miehen kanssa on täysin kadonnut.

Vierailija
39/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt.
vaikka seksi ei ole ollut mielestä enkä ole saanut tyydytystä en ole pettänyt.
Pettäminen on väärin enkä halua toimia niin vaikka minulle ollaan niin tehty.

Vierailija
40/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta jos tulisi joskus tlaisuus, saattaisin. Haluaisin parempaa seksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi