Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?

Vierailija
07.06.2015 |

Minun on hyvin vaikea uskoa. Miten se ees tapahtuu? Katotaan toisia silmiin ja PAM! Olen rakastunut! Niinkö?:D mä uskoisin lähinna että se on ihastusta ensisilmäyksellä..

Kommentit (24)

21/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihastunut todella palavasti yhdellä silmäyksellä, mutta tuskinpa kukaan voi rakastua yhden vilkaisun perusteella.

Vierailija
22/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 jatkaa. Viikkojen sisällä mies kosi minua. Kyllähän sitä naimisiin päädyttiin. Sikke Sumari muistaakseni meni viikossa naimisiin ja liitto kestänyt vuosikymmeniä. Sen uskoo ken kokee. Itse uskon rakkauteen ensisilmäyksellä mutta se ei ole ainoa oikea tapa. Mun ensirakkaus oli ja on ihmisenä ollut todella ainutlaatuinen ja suhde alkoi opiskeluystävyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin ensi silmäyksellä todella tulisesti ja niin kävi myös vastapuolelle. Tapasin tämän nuoren miehen kouluni kanttiinissa kun hän oli siellä inttikaverinsa kanssa. Silloin emme ehtineet sen paremmin tuttavuutta tekemään mutta yöunet meni ja muutenkin kuljin täysin sekpäänä seuraavat viikot.

Lähetin tuttavani kautta hänelle viestin ja samaan aikaan hän oli lähettänyt viestiä minulle. Eipä mennyt aikaakaan kun olimme kihloissa. Ikävä kyllä rakkauteni kuoli...kirjaimellisesti. Eli hän kuoli tulipalossa....olen senkin jälkeen kyllä ihastuksia kokenut, mennyt naimisiinkin, mutta kukaan ei saanut sydäntäni sykkimään niinkuin hän sai. Toivon, että tapaan hänet taivaassa. Tiedän, että siellä ei eletä kuin täällä..silti toivon että vielä hänet tapaan. 

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/02/23/lea-laven-aamulla-rakkaani-nain

Vierailija
24/24 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme