Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?

Vierailija
07.06.2015 |

Minun on hyvin vaikea uskoa. Miten se ees tapahtuu? Katotaan toisia silmiin ja PAM! Olen rakastunut! Niinkö?:D mä uskoisin lähinna että se on ihastusta ensisilmäyksellä..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä rakkaus on harhaanjohtava käsite. Kyllä ihastua voi. Tai tuntea suurta vetoa toiseen ihmiseen. Itsellekin on niin käynyt ;)

Vierailija
2/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Mutta en enää omalla kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan käsitykseeni rakkaudesta ei istu se että rakastuisin mihinkään tuosta noin vain. Se on hieman pidempi prosessi...

Vierailija
4/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen kokenut tämän. Päädyimme yhteen. Sitten kyllä erosimme :D

Vierailija
5/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:08"]Kyllä, olen kokenut tämän. Päädyimme yhteen. Sitten kyllä erosimme :D
[/quote]kerro vähän lisää?:D
Ap

Vierailija
6/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu määrittelystä. Olen tuntenut ihan uskomattoman vahvaa vetoa ihmiseen ensisilmäyksellä. Siihen vaikuttivat varmasti hormonien ja viettien lisäksi sosiaaliset viestit, joita kyseinen mies lähetti ulkonäöllään. Sydän tykytti ja kädet tärisi.

Rakkaudeksi en kuitenkaan sanoisi, koska rakkaus on ehkä vähän eri asia ihan jo hormonaalisesti, ei ensisilmäyksellä paljon oksitosiinia eritellä. Se tuli sitten myöhemmin kun tutustuttiin ja suhde syveni.

Vierailija
7/24 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 23:23"]Itse rakastuin ensi silmäyksellä todella tulisesti ja niin kävi myös vastapuolelle. Tapasin tämän nuoren miehen kouluni kanttiinissa kun hän oli siellä inttikaverinsa kanssa. Silloin emme ehtineet sen paremmin tuttavuutta tekemään mutta yöunet meni ja muutenkin kuljin täysin sekpäänä seuraavat viikot.

Lähetin tuttavani kautta hänelle viestin ja samaan aikaan hän oli lähettänyt viestiä minulle. Eipä mennyt aikaakaan kun olimme kihloissa. Ikävä kyllä rakkauteni kuoli...kirjaimellisesti. Eli hän kuoli tulipalossa....olen senkin jälkeen kyllä ihastuksia kokenut, mennyt naimisiinkin, mutta kukaan ei saanut sydäntäni sykkimään niinkuin hän sai. Toivon, että tapaan hänet taivaassa. Tiedän, että siellä ei eletä kuin täällä..silti toivon että vielä hänet tapaan. 

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/02/23/lea-laven-aamulla-rakkaani-nain
[/quote]olen todella pahoillani sun puolesta! :(
Ap

Vierailija
8/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä. Meneillään juuri jotain sellaista ainakin omalta puoleltani, ja aion kyllä tehdä kaikkeni että se etenisi. Se oli yksi katse, ja olin lumottu.

Vierailija
9/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokenut vastaavaa ja tunne oli molemminpuolinen. En ehkä sanois sitä rakkaudeksi vaan sitä kokee voimakasta ihastusta,vetoa,intohimoa ja rakkaus tuli ajan kanssa.

Vierailija
10/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:08"]Kyllä, olen kokenut tämän. Päädyimme yhteen. Sitten kyllä erosimme :D [/quote]kerro vähän lisää?:D Ap

[/quote]

Meillä oli monen vuoden mittainen parisuhde, joka teki minusta paremman ihmisen. Rakkauden ei tarvitse kestää ikuisesti, vaikka se alkaisikin ensisilmäyksellä :) Lämpimästi muistellen :) t. 5

Vierailija
11/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauteen ensi silmäyksellä? En. Mut ihastumiseen tarvitaan "se jokin" kipinä. Rakkaus syntyy siitä. Koskaan en alkas suhteeseen sillä mielellä, et toinen on vain "sopiva tai kiva".

Vierailija
12/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tapahtunut se kerran. Olin silloin 45- vuotias. Se oli kuin sielu olisi liikahtanut paikoiltaan. Ei, ei se "rakkautta" ollut. En kuitenkaan tiedä mitä siinä tapahtui.

Onneksi miehellä liikahti myös. Olemme nyt naimisissa. 

Vierailija
13/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, miksi mulle ei koskaan tapahdu mitään tuommoista?
Ap

Vierailija
14/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:09"]

Hitto, miksi mulle ei koskaan tapahdu mitään tuommoista? Ap

[/quote]

Ei se välttämättä niin kivaa ole... Itse olin tähän salamarakkauteeni  niin järjettömän ihastunut että ihan sattui välillä, ja ujostelin hänen seurassaan niin että oksetti. Yhdessäolo oli hengästyttävän riemukasta, mutta pelkäsin jatkuvasti että hän huomaisi etten olekaan yhtä upea kuin hän. 

Nyt kun yhteistä taivalta on takana, on paljon kivampi olla. Rakastan ja ihailen miestäni ja tuntuu etten voisi koskaan olla kenenkään muun kanssa, mutta en kaipaa niitä järisyttäviä tunnemyrskyjä sitten yhtään.

Vierailija
15/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut kaksi kertaa elämässäni. Ensirakkautta muistelen vieläkin suurella lämmöllä vaikka se tuli hitaasti mutta varmasti. Toinen rakkaus pamahti puolessatoistatunnissa. Mies tuli hakemaan mua drinkille, just olin antanut edelliselle olkaan taputtajalle pakit. Tän mukaan läksin, siirryttiin toiseen kerrokseen juomaan drinksut ja 1,5h sisällä oli jalat menny alta. Tunne oli todellakin molemminpuolinen. Ja rakkauden ensihuumaa kesti todella kauan, oltiin pilvissä ainakin vuosi. Muuta en viiti tähän paljastaa.

Vierailija
16/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, vaan tiedän sen olevan mahdollista. Olen ollut naimisissa 25 v. ensisilmäyksen kanssa :)

Vierailija
17/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meni ainakin 20 sekuntia ennen kuin rakastuin.

M42

Vierailija
18/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:06"]

Minun on hyvin vaikea uskoa. Miten se ees tapahtuu? Katotaan toisia silmiin ja PAM! Olen rakastunut! Niinkö?:D mä uskoisin lähinna että se on ihastusta ensisilmäyksellä..

[/quote]

Niin, onhan se jo käytännössäkin mahdotonta, koska rakastaminen vaatii vahvempaa tunnesidettä ja toisen tuntemista. Ihastumisestahan siinä on kyse ja jos tuosta vähän siimaa annetaan, niin korkeintaan rakastumisesta on kyse, mutta ei missään nimessä rakastamisesta, koska se ei ole em syistä mahdollista.

Vierailija
19/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 21:24"]

En usko, vaan tiedän sen olevan mahdollista. Olen ollut naimisissa 25 v. ensisilmäyksen kanssa :)

[/quote]

Vaikka olisit ollut tuhat vuotta, niin ensisilmäyksesi oli ihastumista, rakkaus astui kuvioihin vasta myöhemmin, jos siis astui.

Vierailija
20/24 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Tämä on käynyt mulle yhden kerran. Ikävä kyllä meidän "suhde" kesti vain muutamia viikkoja, miehellä kun ei ollut sen pidemmälle tunteita. Itse muistan miehen vielä kuuden vuoden jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan