Epillerit on syvältä
Mun mielipide. Yhden laatan taas erehdyin lääkärien tuputuksesta syömään. Loput lentää nyt roskiin!! >:(
Kommentit (22)
Komppaan apta! T. Entinen Pirttihirmu
Niin onkin. Niistä tulee hirviöksi t. Luomumimmi
Onhan niissä omat hyvät ja huonot puolensa. Mulle ei myöskään sopinut. Mutta tunnen myös ihmisiä jotka ovat vuosia niitä syöneet :)
Mä olin kans ihan raivopää/itkuherkkä niiden takia :(
Mä turvotun niistä enkä tykkää :( mut pakko syödä koska kärsin muuten niin pahasta rautavajeesta koska menkat.. joudun syömään samaan aikaan vielä rautatabletteja
Mä saan pissatulehduksia pissatulehduksen perään :) ja iho kuiva, alapää kuiva ja päänahka hilseilee! Woohoo. Yhdistelmät ja minit molemmat kokeiltu
Jotkut e-pillerit ollu ihan perseestä mutta kyllä niitä hyviäkin löytyy. esim cerazette, zoely, yasminelle, mercilon nämä olivat aivan hirveitä. mutta esim femoden, cilest, yasmin ja microgynon ovat olleet aivan yhtä hyviä kaikki.
Jep, ja saastuttaa kaiken lisäksi veden
Lähinnä mä en ymmärrä tätä lääkäreiden painostusta.. :o miksi? Jokaisen oma valinta eikä ole lekureiden homma painostaa mihinkään.
Älä nyt roskiin heitä ympäristöä kuormittamaan, vaan vie takaisin apteekkiin!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:17"]Lähinnä mä en ymmärrä tätä lääkäreiden painostusta.. :o miksi? Jokaisen oma valinta eikä ole lekureiden homma painostaa mihinkään.
[/quote]
Niin muttakun. Lääkefirmat sanelee mitä reseptejä kirjotetaan. Ja jotakin aina kirjoitetaan.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:17"]Lähinnä mä en ymmärrä tätä lääkäreiden painostusta.. :o miksi? Jokaisen oma valinta eikä ole lekureiden homma painostaa mihinkään.
[/quote]
Niin muttakun. Lääkefirmat sanelee mitä reseptejä kirjotetaan. Ja jotakin aina kirjoitetaan.
[/quote]
Niinpä. Kerran oli hyvä ku sanoin gynekologille että kuukautiskipuja tai muutakaan -ongelmaa ei ole niin kas kummaa kun seuraavalla käynnillä tuputettiin pillerit kun "sulla niitä kopujakin on". Öö....?
Jos zoelyä niin lahjoita mulle :)
En ole syänyt yli neljännesvuosisataan. Parikymppisenä kokeilin melkein kymmentä eri merkkiä, mutten löytänyt yhtäkään, josta ei olksi tullut jatkuvia hiivatulehduksia, päänsärkyä tai tiputteluvuotoa. Ja siis 1980-luvulla oli jo ihan modernit epilsut, ei siitä ollut kyse, että ois olleet jotain kivikautisia...
Arveluttaa testailla näitä kokoajan. Omat hormonit auvan sekaisin ja kokoajan tarvis uusia merkkejä kokeilla. Alkaa riittämään!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:17"]Lähinnä mä en ymmärrä tätä lääkäreiden painostusta.. :o miksi? Jokaisen oma valinta eikä ole lekureiden homma painostaa mihinkään.
[/quote]
[/quote]
Ja sä otat kaikki mitä kirjoitetaan?
Millastakohan myrkkyä pillerit olivat tullessaan markkinoille? Vapautti naiset joo mut kärsivätkö silloin kiltisti kaikki sivuvaikutukset?
Asia selvä, hyvää illanjatkoa.