Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arman-päihdeongelmaiset keskustelu

Vierailija
26.04.2016 |

Tämän iltaisen ohjelman jälkeen on luultavasti tulossa selkeä piikki siinä, että päihdeongelmaista yritetään parantaa rakkaudella.

Kommentit (290)

Vierailija
1/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenki veikkaan että käy kuten asunnottomuus-jaksossa - korostetaan isoon ääneen, että riippuvaisia on myös nk. paremmassa luokassa, ja sitten näytetään pelkkiä viidennen polven juoppoja ja narkkeja.

Vierailija
2/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmasia neuloja narkeille. mahtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää aina kaikki vanhat papat, oli ne sitten alkkiksia tai mitä vaan :(

Vierailija
4/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut jakson aikaisemmin. En voi mitään mut multa ei heru sympatiaa nisteille. Varsinkin se yks elämämkoululainen joka inisee ettei mene korvaushoitoon koska se "ei oo kivaa".... Olisitko miettinyt sitä ennen ku vedit tavaraa hihaan. Ei jatkoon.

Vierailija
5/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydääs vaan reippaana töissä että verovaroilla saa nistit uusia neuloja. voi vittu.

Vierailija
6/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käydääs vaan reippaana töissä että verovaroilla saa nistit uusia neuloja. voi vittu.

Tulee halvemmaksi ostaa uusia neuloja kuin hoitaa päihdeongelmaisten tartuntatauteja. Yhdenkin c-hepatiitti- tai hiv-potilaan hoitojen hinnalla ostetaan aika läjä neuloja.

Vierailija
7/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeidenkäyttäjiä saatikka huumeita en puolusta millään tavalla, mutta kenen etua ajaisi olla jakamatta niitä puhtaita huumeneuloja? Siinä hepatiitit ja aidsit räjähtäisivät käsiin. Ei kuulosta hyvältä sekään vaihtoehto.

Vierailija
8/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan pitäs tulla vastaan... No, milloin Hra. päihdeongelmainen tulee yhteiskuntaa vastaan?

Vierailija
9/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vähän herättää keskustelua verraten viime cannonballs-jaksoon:/

Vierailija
10/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan pitäs tulla vastaan... No, milloin Hra. päihdeongelmainen tulee yhteiskuntaa vastaan?

Mitä tarkoitat?

Vierailija
11/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotenki veikkaan että käy kuten asunnottomuus-jaksossa - korostetaan isoon ääneen, että riippuvaisia on myös nk. paremmassa luokassa, ja sitten näytetään pelkkiä viidennen polven juoppoja ja narkkeja.

Ei tälläsessä ohjelmassa varmaan halua naamaa näyttää kuin ne keillä ei oo mitään menetettävää

Vierailija
12/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Ryhdistäytyy.  Seuraavaksi alkaa se lässyn lässy, että "Ei voi käskeä ryhdistäytymään, kun se on sairaus." Vittu, itse on aloitettu, itse se pitää lopettaakin.

Vierailija
13/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään muulla kanavalla ei taida olla näin usein mainoskatkoja. Pitääpä alata katsomaan tätä ohjelmaa netti-tv:n kautta. Ei kulunut varmaan edes 10 minuuttia edellisestä mainoskatkosta.

Vierailija
14/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan vittu mainoksia. argh!!

Vierailija
15/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh. Mä en ole edes tiennyt, että meillä on näin paljon palveluja näille ns. yhteiskunnan "vähäosaisille". Kovia tarinoita lapsuudesta takana, mutta piikkiin tarttumisen valinta on jokaisella oma päätös. Sori, mutta ei heru nyt sympatiaa. Nää mut ihmisenä, tulis yhteiskunta vähän vastaan.... Mitäs jos todella se yksilökin tulisi vähän yhteiskuntaa vastaan? Kylläpä on kiva maksaa taas veroja.

p.s. Olen lähdössä matkalle kesällä, mihin tarvitse A-hepatiitti -rokotuksen. Mun annettiin ymmärtää, että pitää maksaa ihan itte omasta pikku rahapussukasta yksityisellä. Mutta voisinkin siis mennä pistättämään sen ilmaiseksi tuollaiseen palveluun?

Vierailija
16/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäs armankin ränniin niin saataisiin aidompaa menoa.

Vierailija
17/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko suurin osa sitä mieltä, että on ihan ok, että yhteiskunta maksaa koko tän systeemin jotta aikuiset ihmiset voi olla kuuppa sekasin rähisemässä kaduilla ja tulla välillä itkemään kivoille tädeille kuin lastentarhaan, että "mitä kuuluu"?

Vierailija
18/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että ei päihdeongelmaista voi auttaa muuta kuin päihdeongelmainen itse. Itsestä se päätös lähtee käyttääkö vai ei, vai hakeeko apua.

Vierailija
19/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Ryhdistäytyy.  Seuraavaksi alkaa se lässyn lässy, että "Ei voi käskeä ryhdistäytymään, kun se on sairaus." Vittu, itse on aloitettu, itse se pitää lopettaakin.

Jos uskallat kyseenalaistaa väitteesi, että päihdeongelma olisi itse aloitettu, suosittelen katsomaan seuraavan videon aivojen kehityksestä ja riippuvuudesta:

Vierailija
20/290 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletteko suurin osa sitä mieltä, että on ihan ok, että yhteiskunta maksaa koko tän systeemin jotta aikuiset ihmiset voi olla kuuppa sekasin rähisemässä kaduilla ja tulla välillä itkemään kivoille tädeille kuin lastentarhaan, että "mitä kuuluu"?

tuntuvat olevan. antais luonnon hoitaa, luonnonvalinnalla nää harventuis sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän