Epillerit on syvältä
Mun mielipide. Yhden laatan taas erehdyin lääkärien tuputuksesta syömään. Loput lentää nyt roskiin!! >:(
Kommentit (22)
Itselleni pillerit sopivat täydellisesti. Niiden ansiosta minulla on upea seksielämä (ei kuukautisia joka kuukausi häiritsemässä, ei kondomin tai muiden ehkäisyvälineiden kanssa säätämistä), ei kuukautiskipuja (nuorempana saatoin joutua olemaan koulusta pois kipujen vuoksi, oksentelin joskus kivusta), vuosien akne parani (kaikkea muuta kokeilin, ei auttanut). Ei mitään haittavaikutuksia tai vaikutusta mielialoihin. Toki lopettamisen jälkeen luultavasti hiukset lähtevät ja naama alkaa kukkia, mutta ne ovat auttaneet vuosikausia niin hyvin, että jokin hinta siitä on kai joskus maksettava.
Mä en ole ikinä suostunut pillereitä napsimaan. Aina ehdotetaan niitä mitta sanon napakasti että ei ja siihen se loppuu yleensä. Miten kondomi on muka vastuuton? Oikein käytettynä ihan varma ehkäisy.
Minä en halua omaa hormonitoimintaani sekoittaa. Suvussa lisäksi veritulppaa ja rintasyöpää. Ajattelen muutenkin että terveen ihmisen on turha mennä sekoittamaan kehon luonnollisia asioita,
n 19