Kesälle outo flunssa
Moi,minulla ei ole koskaan tullut kesällä nuha tai flunssatautia mutta nyt viisikymppinen minä sairastuin: heikottaa ja tulee kylmä hiki,huimaa,otsaa särkee,kova nuha ja kurkussa kaivaa,ei kuumetta 12.päivä,penisilliini ei auttanut.Perussairauksia on Diabetes II johon tabletit ja insuliini,rytmihäiriölääkitys,verenpaine ! Onko jollakin tietoa ?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:48"]Moi,minulla ei ole koskaan tullut kesällä nuha tai flunssatautia mutta nyt viisikymppinen minä sairastuin: heikottaa ja tulee kylmä hiki,huimaa,otsaa särkee,kova nuha ja kurkussa kaivaa,ei kuumetta 12.päivä,penisilliini ei auttanut.Perussairauksia on Diabetes II johon tabletit ja insuliini,rytmihäiriölääkitys,verenpaine ! Onko jollakin tietoa ?
[/quote]
Mulla kesti tasan kaksi viikoa + 2 päivää lähes samantyyppinen ilman limantuloa ja nuhaa, ei edes yskää. Kurkussa ja keuhkoputken seuduilla kuin ilmakupla ja pientä kirvelyä. Täysin voimaton olo.
Iltaa kohden lämpö kohosi 37,5, ei kuitenkaan korkeammaksi. Hikoilupuuskia. Välillä joku terveenoloinen päivä, kunnes taas...Nyt vihdoin olo terve ja palantunne kurkussa lähtenyt.
Kyllä kesälläkin flunssaa on. Monet sanoo että kesällä kestää paljon kauemmin kuin talvella.