Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika sai ex-tyttöystävän raskaaksi, ehkä!!

Vierailija
07.06.2015 |

Olen ihan shokissa itsekkin! Tässä vähän taustatietoja:

Poikani 18v, oli mennyt joihinkin bileisiin jossa oli juonut _litran_viinaa!? Miten se on mahdollista?! Kotiin tullessaan ei muistanut melkein mitään koko bileistä. Poika siis asuu vielä kotona, mutta nyt syksyllä muuttaa pois.

No tänään poika tulee kalpeana luokseni ja sanoo että hänen ex-tyttöystävä oli soittanut! Oli sanonut että hän on raskaana pojalleni. Minä tietysti ihmettelin että miten se on mahdollista, koska eivät ole seurustelleet yli vuoteen. No sittenhän tuo saamarin poika alkoikin muistaa jotain sieltä bileistä. Sanoi että oli pussailut exän kanssa, mutta sitten filmi pätkäisee eikä muista muuta! Eli siis todennäköisesti olivat harrastaneet seksiä humalassa ilman ehkäsyä. Voi herranjumala sanon minä. Tyttöystävä on myös 18v, ja molemmilla opinnot täysin kesken.

Kysyin pojalta että mitä tyttö aikoo tehdä, niin sanoi että ei tiedä vielä. Oli kuulemma kuitenkin miettinyt aborttia.

Tämä raskaus on viimeinen asia jonka halusin kuulla juuri nyt. Poika sanoi että ei muista ollenkaan että edes olisi harrastanut seksiä, mutta eihän se muista niistä bileistä mitään muutakaan. Ei ole edes täysiä todisteita että lapsi on poikani, eikä jonkun muun...

Minä haluaisin että tämä olisi vaan pahaa unta.
Tuli varmasti miljoona kirjoitusvirhettä, koska en pysty keskittymään...ei voi olla todellista.
N45

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä haluaa palata yhteen.

Vierailija
42/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:19"]Niin tosiaan. Poikas joutuu sitten maksamaan elatusapua sille tytölle. Ehkäpä ei olisi kannattanutkaan erota :)
[/quote]

Ihan suoraan sanottuna vaan hyvä että erosivat. En koskaan tykännyt tytön ailahtelevasta luonteesta.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut tulevalle mummille

Vierailija
44/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:20"]Eksä haluaa palata yhteen.
[/quote]

Voisiko olla niin ovela...
Ap

Vierailija
45/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:51"]

Jos kotona asuessa meno on tuo, niin mitä käy kun muuttaa omilleen? Huh huh.

[/quote] Taitaa käydä niin, että äiti sysää poikansa kasvatuksen tulevien naapurien ja isännöitsijän riesaksi. Pitää heidän sitten opettaa tapakasvatusta ja sietää biletysta ja roskamenoa.

Vierailija
46/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:25"]

Onnittelut tulevalle mummille

[/quote]

Ap saa varmaankin usein piltin hoitoonsa kun vanhemmat opiskelevat. Monet isovanhemmat joutuvat elämään erossa lapsenlapsistaan ja purkavat katkerina ikäväänsä kainissa medioissa. Ap:llä kävi hyvä tsäkä.

Vierailija
47/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän alle 20-vuotias edes saa juoda viinaa (mikäli yli 21% väkevämpää). Kuka siis ostanut ja luovuttanut hänelle?

Vierailija
48/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:32"]Eihän alle 20-vuotias edes saa juoda viinaa (mikäli yli 21% väkevämpää). Kuka siis ostanut ja luovuttanut hänelle?
[/quote]

Bileissä oli ollut vaikka kuinka paljon väkeä. En tiedä mistä on viinan saanut.
Ap

Vierailija
49/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:59"]

Tai sitten ei ole ennen jäänyt kännäilyistään kiinni, nyt oli vähän pakko kertoa.

[/quote]

Miten 18 v "jää kännäilyistä kiinni"? Vittu se muille kuulu mitä sen ikäinen tekee.

Vierailija
50/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla pojallaskaan puhtaat jauhot pussissa. Käyttääkö huumeita, mitä opiskelee, poliittinen suuntaus?

Vierailija
51/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:35"]

Tai sitten ei ole ennen jäänyt kännäilyistään kiinni, nyt oli vähän pakko kertoa.

[/quote]

Miten 18 v "jää kännäilyistä kiinni"? Vittu se muille kuulu mitä sen ikäinen tekee.

[/quote]Taidat olla itse 18-vuotias "aikuinen"? :D

Vierailija
52/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:20"]Eksä haluaa palata yhteen. [/quote] Voisiko olla niin ovela... Ap

[/quote]

No ihan varmasti voi.

T: mies, joka nähnyt näitä naikkosten keksintöjä

Vierailija
53/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mammat, mäki oon joskus ollut niin kännissä etten heti herätessä oo muistanu harrastaneeni seksiä ja olen sentään nainen :D Eikä mun äiti tosiaan tiennyt näistä asioista silloin.
Silloin 18v-> nyt 22v

Vierailija
54/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:35"]

[/quote]

[/quote]Taidat olla itse 18-vuotias "aikuinen"? :D

[/quote]

En ole. Mulle kerrottiin lapsuudenkodissa 18-vuotiaana mitä ajatella ja mitä ei saa ajatella. Ja alkoholiin ei tietenkään saanut koskea. Yrittivät manipuloida vielä poismuuton jälkeenkin. Kaverit opettivat mulle myöhemmin, ettei aikuinen mies ole enää vanhemmilleen vastuussa tekemisistään. Sen jälkeen alkoivat mielenterveysongelmatkin helpottaa, kun aloin elää oman pääni mukaan.

Vierailija
55/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:36"]Ei taida olla pojallaskaan puhtaat jauhot pussissa. Käyttääkö huumeita, mitä opiskelee, poliittinen suuntaus?
[/quote]

Ei käytä huumeita, opiskelee kokiksi, poliittisesta suuntauksesta en tiedä.
Ap

Vierailija
56/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se tyttö päättää pitää sen lapsen ja synnyttää, niin sitten ihan oikeusturvan kannalta poikasi kannattaisi pyytää dna-testin tekemistä. Ettei syyttä suatta joudu turhaan elatusmaksuja makselemaan. Ja ehkä tämä toimii opiksi ja ojennukseksi seuraavia ryyppykertoja varten.

Vierailija
57/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:48"]No, jos se tyttö päättää pitää sen lapsen ja synnyttää, niin sitten ihan oikeusturvan kannalta poikasi kannattaisi pyytää dna-testin tekemistä. Ettei syyttä suatta joudu turhaan elatusmaksuja makselemaan. Ja ehkä tämä toimii opiksi ja ojennukseksi seuraavia ryyppykertoja varten.
[/quote]

Kyllähän tuo sanoi että ei aio enää siihen kuntoon itseään päästää.
Ap

Vierailija
58/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää olisi opettaa kädestä pitäen ulosveto ennen kuin tulee ja kortsun käyttö. Otappa joku oma dildo esille ja näytä pojalle, ei se muuten sitä koskaan opi.

Vierailija
59/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikasi on noin kännissä ollut mitä kertoo niin en ihan usko että olisi saanut lapsen alulle.

Vierailija
60/75 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kaikille tuonikäisille kölveille opettaa jo viimeistään, että kuinka rakastellaan turvallisesti poikien kesken, niin ei pääsis tuleen tuollaisia vahinkoja ollenkaan. Sen siitä saa kun menee tollasiin sutturoihin sekaantumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä