Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo suuteli minua

Vierailija
07.06.2015 |

Perjantaina työvuoroni loputtua olin hississä pomoni kanssa. Siinä juteltiin tulevasta viikonlopusta ja pomoni suuteli minua. En odottanut sitä yhtään enkä ole edes koskaan ajatellut pomoani sillä tavalla. Onneksi melkein heti hissi oli perillä, jolloin toivotin hyvät viikonloput ja luikkisin karkuun. Kiusallista mennä huomenna töihin. Olenko kuin mitään ei olisi tapahtunut? En kehtaa kyllä siitä puhuakkaan mutta tuskin pystyn täysin neutraali hänen seurassaan olemaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävisin sanomassa pomolle, että oli sitten ensimmäinen ja VIIMEINEN kerta se hissisuudelma.

Vierailija
2/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista häirintää. Jos kuulut liittoon, niin puhu luottamusmiehelle. Et välttämättä ole ainoa, jota esimies on ahdistellut.

Jos olet töissä suuressa organisaatiossa, niin hakeudu toiselle osastolle uusiin tehtäviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:26"]

Minä kävisin sanomassa pomolle, että oli sitten ensimmäinen ja VIIMEINEN kerta se hissisuudelma.

[/quote] Mutta lauseesi jäisi kesken, kun pomo suutelisi sinua taas.

Vierailija
4/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa haluaako se enemmänkin. Nyt jos koskaan sinulla on mahdollisuus saada parempaa palkkaa, minari huomenna päälle, jätä kalsarit pois, pyllistele sen edessä että vittu vilahtaa, huokaile, hiero ja rapsuttele hiuksiasi seksikkäästi, vedä "käteen" lyijykynällä ja tapita pomoasi suoraan silmiin etc etc..

Vierailija
5/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:28"]

Seksuaalista häirintää. Jos kuulut liittoon, niin puhu luottamusmiehelle. Et välttämättä ole ainoa, jota esimies on ahdistellut.

Jos olet töissä suuressa organisaatiossa, niin hakeudu toiselle osastolle uusiin tehtäviin.[/quote]

Luottamusmies oli aloittamassa moittimista, mutta pomo keskeytti suutelemalla ja nyt he ovat yhdessä.

Vierailija
6/6 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Siis on vielä homo se pomo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän