Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini tykkäävät mieheni profiilikuvasta

Vierailija
07.06.2015 |

Mutta eivät minun profiilikuvasta. Olenko lapsellinen kun mietin tällaisia asioita? Taidan olla. Pakko vaan myöntää, että tuntuu vähän paskalta :/ ja laitettiin miehen kanssa profiilikuvat melkein samaan aikaan...

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytätkö tyypilliseltä suomalaiselta äidiltä? Älä ihmettele.

Vierailija
2/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin tässä.. Montakohan eroa some on aiheuttanut? Näin btw

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kauniilta siinä kuvassa ja muutenkin kuvaan on panostettu. Ei ole mikään suttuinen kuva.

Vierailija
4/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäkö jonkun draaman kehität. Varmasti joku syy miksi tykkäävät hänen eikä sun kuvasta ;) Epävarmuus rock

Vierailija
5/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä minun ja mieheni väleihin vaikuta vaan enemmänkin sitten siihen, mitä ajattelen "kavereistani". Eikä tämä ole eka kerta kun näin käy. Tavallaan tää oli min ja miehen testi ja joo, mies saa rutkasti enemmän tykkäyksiä vaikka kuvat saman tasoisia.

Vierailija
6/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vähän erikoista mielestäni.

Vierailija
7/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä just siks eivät tykkää jos näytät liian hyvältä, kavereita ärsyttää ja ajattelevat että saat kuitenkin muutenkin huomiota kaikilta.

Vierailija
8/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä sitten jos olenkin epävarma? Ei tämä ainakaan oloani paranna yhtään...

Vierailija
9/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:05"]

Näytän kauniilta siinä kuvassa ja muutenkin kuvaan on panostettu. Ei ole mikään suttuinen kuva.

[/quote]

No sit ne on tietty kateellisia eivätkä tykkää... Tai sitten ei. 

Panostatko yleensä, näytätkö itseltäsi kuvassa? Onko kuva aito, eikä sellainen posetus? Kauneimpia kuvia on aidot, ihmiseltä itseltään näyttävät kuvat. En itsekään jaksa tykkäillä kavereiden miljoonista selfieistä tai poseista.

Vierailija
10/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ole huomannut sun kuvaa?

Vierailija
11/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:08"]

No entä sitten jos olenkin epävarma? Ei tämä ainakaan oloani paranna yhtään...

[/quote]

Poistu somesta. Se ei paranna ainakaan yhtään oloasi kun alat kytätä mistä kukakin tykkää.

Vierailija
12/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:08"]No ehkä just siks eivät tykkää jos näytät liian hyvältä, kavereita ärsyttää ja ajattelevat että saat kuitenkin muutenkin huomiota kaikilta.
[/quote] siis tekeekö oikeat kaverit näin?

Vierailija
13/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en laita usein mitään "posetuskuvia".

Vierailija
14/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"]

[/quote]

Niin, mutta oletko oikeasti näköisesi kuvassa?

Jos miehelläsi on esim hymyilevä kuva jossa on aidon ja iloisen näköinen, se kerää luonnollisesti enemmän tykkäyksiä kun on hyvä kuva, taas jos sun on selvästi lavastettu ja otettu oikeasta kulmasta oikeassa valossa niin...

Vierailija
15/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Juu. En ymmärrä tätä maailmaa yhtään. En ymmärrä kavereitani.

Vierailija
16/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:13"]

[/quote]

Suututko oikeasti siitä että tykkäävät miehesi profiilikuvasta mutta eivät ole esim epähuomiossa tai muista syistä tykänneet sinun kuvastasi? Voi pyhä jysäys.

Vierailija
17/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"]

[/quote]

Niin, mutta oletko oikeasti näköisesi kuvassa?

Jos miehelläsi on esim hymyilevä kuva jossa on aidon ja iloisen näköinen, se kerää luonnollisesti enemmän tykkäyksiä kun on hyvä kuva, taas jos sun on selvästi lavastettu ja otettu oikeasta kulmasta oikeassa valossa niin...
[/quote] siis täh? Olenko oikeasti näköiseni kuvassa? Siis tätä mä en tajua... Että profiilikuvan eteen pitää miettiä näin paljon. Kyllä mä siinä kuvassa ihan olen oma itseni. Onko tää oikeasti totta, että ihmiset miettivät näin pitkälle?

Vierailija
18/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kuvasi alle: VAADIN TYKKÄYKSIÄ!

Ystäväsi havahtuvat siihen, että he eivät ole tykkänneet kuvastasi ja rientävät oitis tykkäämään.

Kaipaan usein aikoja, jolloin selfiet ja Fb-tykkäämiset eivät olleet keskeisin asia elämässä...

Vierailija
19/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"] No en laita usein mitään "posetuskuvia". [/quote] Niin, mutta oletko oikeasti näköisesi kuvassa? Jos miehelläsi on esim hymyilevä kuva jossa on aidon ja iloisen näköinen, se kerää luonnollisesti enemmän tykkäyksiä kun on hyvä kuva, taas jos sun on selvästi lavastettu ja otettu oikeasta kulmasta oikeassa valossa niin... [/quote] siis täh? Olenko oikeasti näköiseni kuvassa? Siis tätä mä en tajua... Että profiilikuvan eteen pitää miettiä näin paljon. Kyllä mä siinä kuvassa ihan olen oma itseni. Onko tää oikeasti totta, että ihmiset miettivät näin pitkälle?

[/quote]

No mä taas en ymmärrä miten kukaan jaksaa verrata tykkäyksiä kuvissa tai noteerata niitä.

Jos sitä kuvaa ei tarvitse miettiä niin miksi siitä vedät niin pulttia ettei joku nyt olekaan tykännyt?

Aitoja, esim luonnossa otettuja iloisia kuvia on kiva katsella, toisinkuin peiliselfiee jne. 

Vierailija
20/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:13"]

[/quote]

Suututko oikeasti siitä että tykkäävät miehesi profiilikuvasta mutta eivät ole esim epähuomiossa tai muista syistä tykänneet sinun kuvastasi? Voi pyhä jysäys.
[/quote] en suuttunut. Ihmettelin vain ja pahoitin mieleni. Ja ihmettelen face-käyttäytymistä.