Kaverini tykkäävät mieheni profiilikuvasta
Mutta eivät minun profiilikuvasta. Olenko lapsellinen kun mietin tällaisia asioita? Taidan olla. Pakko vaan myöntää, että tuntuu vähän paskalta :/ ja laitettiin miehen kanssa profiilikuvat melkein samaan aikaan...
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"] No en laita usein mitään "posetuskuvia". [/quote] Niin, mutta oletko oikeasti näköisesi kuvassa? Jos miehelläsi on esim hymyilevä kuva jossa on aidon ja iloisen näköinen, se kerää luonnollisesti enemmän tykkäyksiä kun on hyvä kuva, taas jos sun on selvästi lavastettu ja otettu oikeasta kulmasta oikeassa valossa niin... [/quote] siis täh? Olenko oikeasti näköiseni kuvassa? Siis tätä mä en tajua... Että profiilikuvan eteen pitää miettiä näin paljon. Kyllä mä siinä kuvassa ihan olen oma itseni. Onko tää oikeasti totta, että ihmiset miettivät näin pitkälle?
[/quote]
No mä taas en ymmärrä miten kukaan jaksaa verrata tykkäyksiä kuvissa tai noteerata niitä.
Jos sitä kuvaa ei tarvitse miettiä niin miksi siitä vedät niin pulttia ettei joku nyt olekaan tykännyt?
Aitoja, esim luonnossa otettuja iloisia kuvia on kiva katsella, toisinkuin peiliselfiee jne.
[/quote] :D tämä kuva oli juuri otettu luonnossa, hymyilin siinä ja ei ollut "peiliselfie", en harrasta sellaisia.
Mä en kehtaisi tehdä kaverilleni noin, kun ap:n kaverit ovat tehneet.
No kyllä mä tykkään kavereiden miesten kuvista jos ne ovat mielestäni hienoja. Miksi en tykkäisi? Eipä oo käynyt mielessäkään, että joku voisi sen tulkita jonkinlaisena kiinnostumisen osoituksena :o.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:16"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:11"] No en laita usein mitään "posetuskuvia". [/quote] Niin, mutta oletko oikeasti näköisesi kuvassa? Jos miehelläsi on esim hymyilevä kuva jossa on aidon ja iloisen näköinen, se kerää luonnollisesti enemmän tykkäyksiä kun on hyvä kuva, taas jos sun on selvästi lavastettu ja otettu oikeasta kulmasta oikeassa valossa niin... [/quote] siis täh? Olenko oikeasti näköiseni kuvassa? Siis tätä mä en tajua... Että profiilikuvan eteen pitää miettiä näin paljon. Kyllä mä siinä kuvassa ihan olen oma itseni. Onko tää oikeasti totta, että ihmiset miettivät näin pitkälle? [/quote] No mä taas en ymmärrä miten kukaan jaksaa verrata tykkäyksiä kuvissa tai noteerata niitä. Jos sitä kuvaa ei tarvitse miettiä niin miksi siitä vedät niin pulttia ettei joku nyt olekaan tykännyt? Aitoja, esim luonnossa otettuja iloisia kuvia on kiva katsella, toisinkuin peiliselfiee jne. [/quote] :D tämä kuva oli juuri otettu luonnossa, hymyilin siinä ja ei ollut "peiliselfie", en harrasta sellaisia.
[/quote]
Ei ollut sitä kristallipalloa, arvelin vain syitä.
Jokatapauksessa, ihan luonnollista on ettei jokainen tykkää jokaisesta vastaan tulevasta kaverin kuvasta. Sehän on ihan selvä, tuskin sinäkään kaikista mahdollisista kuvista tykkäät?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:21"]
[/quote]
Tykkäät siis jokaisesta feedissäsi näkyvästä kuvasta ettei kellekkään tulisi paha mieli? :D
No jos kaverisi ovat naisia niin se on ihan luonnollista että tykkäävät enemmän miehen kuvasta kuin naisen.
Noh, kun nyt kerran elämme tätä someaikaa, niin eikö siellä somessakin pitäisi olla ihan yhtä lailla kaveri kuin tosi elämässä. Some nyt vaan sattuu olemaan osa aikaamme ja kulttuuria, sille eu voi mitään. Mielestäni some-elämä on ihan yhtä oikeaa elämää kuin se live-elämäkin. Siksi ihmettelen kavereideni käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:26"]
Noh, kun nyt kerran elämme tätä someaikaa, niin eikö siellä somessakin pitäisi olla ihan yhtä lailla kaveri kuin tosi elämässä. Some nyt vaan sattuu olemaan osa aikaamme ja kulttuuria, sille eu voi mitään. Mielestäni some-elämä on ihan yhtä oikeaa elämää kuin se live-elämäkin. Siksi ihmettelen kavereideni käytöstä.
[/quote]
No jestas, oisko vähän eri asia kommentoida livenä esim uutta kampausta tms kuin että epähuomiossa jättää klikkaamatta jotain kuvaa, joka saattaa mennä feedissä täysin ohikin skrollatessa?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:22"]No kyllä mä tykkään kavereiden miesten kuvista jos ne ovat mielestäni hienoja. Miksi en tykkäisi? Eipä oo käynyt mielessäkään, että joku voisi sen tulkita jonkinlaisena kiinnostumisen osoituksena :o.
[/quote] no en mä ole kyllä mistään kiinnostuksen osoittamisesta puhunut. Ymmärsit aloitukseni ihan väärin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:24"]
[/quote]
Tykkäät siis jokaisesta feedissäsi näkyvästä kuvasta ettei kellekkään tulisi paha mieli? :D
[/quote]
Ei vaan, jos tykkään kaverin miehen kuvasta niin tasan tarkkaan tykkään siitä kaverinkin kuvasta. Tai sitten ei kummastakaan.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:30"]
[/quote]
[/quote]
Ei vaan, jos tykkään kaverin miehen kuvasta niin tasan tarkkaan tykkään siitä kaverinkin kuvasta. Tai sitten ei kummastakaan.
[/quote]
Okei, mulla ei oo käynyt mielessäkään että pitäisi etsimällä etsiä onko jonkun puoliso hiljattain vaihtanut kuvaa ja äkkiä tykkäämään ettei vaan suutu...
Tykkään kuvasta jos kuva on kiva, ei mitään sen syvempää taustalla. Ei aina ole salaliittoja.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Okei, mulla ei oo käynyt mielessäkään että pitäisi etsimällä etsiä onko jonkun puoliso hiljattain vaihtanut kuvaa ja äkkiä tykkäämään ettei vaan suutu...
Tykkään kuvasta jos kuva on kiva, ei mitään sen syvempää taustalla. Ei aina ole salaliittoja.
[/quote]
Kyllä minä silti uskon, että se ap:n kuva on huomattu, jos samaan aikaan ovat vaihtaneet. Jätetty vaan noteeraamatta.
Ihan varmasti ovat kuvani huomanneet. Mutta eivät ole jostain syystä halunneet tykätä siitä. En tiedä miksi? Ehkä olen sitten vähän ärsyttävä vaan. Ehkä mun pitää miettiä kavereitani uusiksi. Ottaa vaan päähän kun kerrankin panostaa ja vaihtaa profiilikuvan niin käy näin...
[/quote]Ymmärsit joko ihan tahallasi väärin, tai sitten olet tosi tyhmä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä minä silti uskon, että se ap:n kuva on huomattu, jos samaan aikaan ovat vaihtaneet. Jätetty vaan noteeraamatta.
[/quote]
Jos on paljon kavereita ja paljon tila- ja kuvapäivityksiä, ei voi sanoa näinkään. Välissä voi olla muiden kavereiden päivityksiä joihin on sitten jäänyt kommentoimaan tms jos on ollut isompaa tapahtumaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:42"]
Ihan varmasti ovat kuvani huomanneet. Mutta eivät ole jostain syystä halunneet tykätä siitä. En tiedä miksi? Ehkä olen sitten vähän ärsyttävä vaan. Ehkä mun pitää miettiä kavereitani uusiksi. Ottaa vaan päähän kun kerrankin panostaa ja vaihtaa profiilikuvan niin käy näin...
[/quote]
Kerrankin panostaa, eli et livenä ole niin laitettu kuin kuvassa?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:42"]
[/quote]En vois kuvitellakaan että tekisin kuten sun kaverit on tehneet. Kyllä huomaa kun on ulkomaalaisiakin kavereita, niin ne on tosi kohteliaita ja näin, mutta suomalaiset yleensä sit vaan sellasia mörököllejä jotka ei edes kohteliaisuudesta voi sanoa paria kivaa sanaa. Ettei vaan toinen ylpisty tai jotain. "Kun ei kukaan mullekaan sano mitään kivaa niin en minäkään sitten."
No ootkos itse tykännyt heidän viimeisimmästä profiilikuvasta? Tsekkaa se ihan alkuun, jospa he ajatelevat kuten sinä?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:42"]
[/quote]
Kerrankin panostaa, eli et livenä ole niin laitettu kuin kuvassa?
[/quote] no voi hel... Onko se nyt jotenkin väärin olla hymyilevä ja kaunis profiilikuvassa vaikka tosi elämässä ei aina jaksaisikaan olla hyvällä tuulella? Siis pistääkö joku profiilikuvaksi jonkun kotivetkkareissa otetun kuvan, missä ollaan ilman meikkiä ja ehostusta? Kyllähän ihmiset panostaa juhliinkin... On se nyt kumma että pitää alkaa profiilikuvaakin miettimään näin tarkasti. Pitäiskö laskea prosentit, että kuinka monta tuntia päivässä on edustava ja sen mukaan kaavailla se profiilikuva niin tulee varmasti todentuntuinen ja realistinen... Ziisus
Naiset on just tollasia. Kieroja kuin korkkiruuvit ja pirullisia. Piruuttaan ovat tykänneet vain miehesi kuvasta. Varmasti panisivatkin miestäsi jos tilaisuus tulisi!